Kuolen v*tutukseen käydessäni Tokmannilla
Kaupassa on vain yksi kassa. Jos on oikein pitkä jono, saattaa toinenkin saapua paikalle. Joka toinen asiakas kyselee jonkun olemattoman tarjouksen perään, ja sitten sitä aletaan katselemaan kuvastosta ja soitetaan, josko joku myyjä voisi käydä ihan paikan päällä osastolla katsomassa, löytyisikö sitä tarjousta.
Miksi ihmeessä tuonne ei voi laittaa auromaattikassoja ns. tavallisia asiakkaita varten??
Kommentit (227)
TOKMANNI KERÄÄ IHMISTEN PUHELIN NUMEROT . EI MITÄÄN YKSITYISYYDEN SUOJAA saati näin sotatilassa että rikolliset saa numerot ja osoitteet. Joku muslimien seurannut naisia. Hyi helvetten.
Vierailija kirjoitti:
Eniten huvitti, kun näytin sen puh numeron puhelimen näytöstä, enkä sanonut sitä ääneen. Myyjällä meni pasmat aivan sekaisin, rupesi ekana änkyttämään jotain, pyöritteli päätä kuinka minä olen nyt sekaisin kun näytän puhelinta. Tajusi vasta kun sanoin ääneen, että se puh numero on siinä puhelimen näytöllä, en suostu sitä ääneen sanomaan kaikille julkisilla paikoilla.
Eli jos joku ei tiedä klubitarjouksia jos haluaa, niin kassalla pitää kertoa puh numero, että sen tarjouksen saa, tietenkin sinun pitää olla klubijäsen, sitä ei millään bonuskortilla vingutella Tokmannilla.
Mulla on pahvinen klubikortti. Vielä en oo käyttäny. Ja jos se pitää kassalla lausua, niin kiitos ei. Vien rahani muualle.
Tokmanni on pieni ja täynnä mummoja.
Tokmannilla alennushinnat ei ikinä pidä paikkaansa! Siellä hyllyssä on se alehinta muttei se näy kassalla. Niin kyllästyttää ensin jonottaa siinä yhdellä kassalla ja kun on viimein oma vuoro, pitää soittaa toiselle myyjälle ja joskus lähteä itse näyttämään mistä tuotteen otti että myyjä voi tarkistaa hinnan. Ja sitten taas jonottaa. Kerran yksi myyjä vinkkasi, että ota kuva siitä hyllyssä olevasta hinnasta, niin he voi tarkistaa sen kassalla siitä kuvasta suoraan. Niin olen tehnytkin mutta ei sen nyt ihan noin kuuluisi mennä.
En myöskään ymmärrä, miksi on laitettu tuotteisiin alennusliput mutta vasta kassalla selviää etteivät ne olekaan vielä voimassa. Kerrankin tuhlasin aikaa vaikka kuinka etsien itselle ja lapsille sopivat vaatteet vain kuullakseni kassalla, että tarjoukset alkavat vasta myöhemmin. Sitten oli myyjä Niin naama väärinpäin kun jätin ostokset kassalle.
Sovituskopeissa on ainaki meillä tekstit "tätäkin aluetta kuvataan". En tiedä, kuvaako valvontakamerat oikeasti koppeihin mutta luulisi sellaisen olevan laitontakin. Ei kuitenkaan hirveästi huvita sovittaa siellä enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä Tokmannilla. Ahistaa kun pitää kiertää koko saatanan kauppa. Tilaan mieluummin niiden verkkokaupasta kotiinkuljetuksen.
Kuljettaisko ne kotiin, jos tilaisi esim. 10 isoa säkkiä vessapaperia kerralla?
Ap
Ne kuljettaa ihan mitä sinä tilaat. Yli satasen ostos ilman toimituskuluja.
Tämä ihmisten tietojen kerääminen osoitteiden numeroiden on kyllä jo pahempaa kuin 007 Bond ja Viru hotellin vakooja keskus. Mäntsälän Tokmanni on venäläinen.
Vierailija kirjoitti:
TOKMANNI KERÄÄ IHMISTEN PUHELIN NUMEROT . EI MITÄÄN YKSITYISYYDEN SUOJAA saati näin sotatilassa että rikolliset saa numerot ja osoitteet. Joku muslimien seurannut naisia. Hyi helvetten.
Ei kukaan rikollinen oo mun numeroa saanut Tokmannilta :D
Halpiskaupoissa käyvät asiakkaat ovat tyypillisesti sellaisia, joilla on paljon aikaa (seistä kassajonossa), mutta ei paljoa rahaa. Kauppiaat valitettavasti tietävät tämän, eivätkä sen vuoksi epäröi tinkiä asiakaspalvelusta.
Mua ei haittaa ollenkaan kertoa numeroani kassatädille. Se menee nopeasti ohi ja saan tarvittavat alennukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy heti aamulla kahdeksalta. Ainakaan meidän tokmannilla ei ole mitään jonoja silloin.
Jotkut Tokmannin asiakkaat tekevät töitäkin, vaikka suurin osa ei siltä näytäkään. Ei pahalla.
Ap
Ahaa, onko siis työnteko mahdollista vain aamulla kello 8 viikon jokaisena päivänä, vai mihin tämä kommentti viittaa?
Ei Ap (onneksi)
Mulla jäi tokmannilla käynnit hyvin vähäön kun muuttivat kaupan ikea tyyliseksi. Nyt jos pitää nopeasti saada jotain niin pitää kiertää koko hel^etin kauppa ja sitten jonottaa kassalla ikuisuus kun entisen 4 kassan tilalla on enää 2 kassaa ja harvemmin siinä toisessa on edes ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä Tokmannilla. Ahistaa kun pitää kiertää koko saatanan kauppa. Tilaan mieluummin niiden verkkokaupasta kotiinkuljetuksen.
Kuljettaisko ne kotiin, jos tilaisi esim. 10 isoa säkkiä vessapaperia kerralla?
Ap
Kuka hullu ostaa noin paljon kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni on boikotissa niin kauan kun jatkavat puhelinnumeron tenttaamista kassalla. Oli viimeisiä kauppoja, jotka ei olleet lähteneet näihin bonuspelleilyihin.
Joo, tämä hidastaa ihmisten asiointia entisestään.
Ap
Eihän se hidasta kun lyö sen klubikortin valmiiksi tiskiin ja myyjä naputtaa siitä sen numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene sinne
Näillä hinnoilla kuule pakko käydä ostamassa tarjouksesta.
Ap
Siis ihan oma valintasi!
Tokmannille mennessä kannattaa ottaa mukaan sisäänkäynnin yhteydestä niiden tarjouslehtiset. Niistä voi tarkistaa oikeat tuotteet ja hinnat, kun hyllyssä ja kassalla ne voi olla mitä sattuu.
Minä en koskaan sano numeroani, vaan näytän kortin johon se on kirjoitettu.
Lapsi tykkää niistä Pola-merkin vaatteista, joita ostan plus jotain askartelukamppeita on siellä edullisesti verrattuna kirjakaupan hintoihin (täällä ei ole mitään askarteluliikettä tms. erikseen).
Totta tuo. Mua rasittaa taas lähikauppojen siivoamattomuus, tunkkaisuus, liikaa ihmisiä pitämässä omia kokouksia hyllyjen välissä, huutelu, hajut, likaiset korit ja kummallinen valikoima teollista pakettia, ei juuri luonnollista ruokaa tai jälkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä teillä on kiire?
Muualle kuin seisomaan Tokmannin jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän Tokmannilla tarvitse koko kauppaa kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannille mennessä kannattaa ottaa mukaan sisäänkäynnin yhteydestä niiden tarjouslehtiset. Niistä voi tarkistaa oikeat tuotteet ja hinnat, kun hyllyssä ja kassalla ne voi olla mitä sattuu.
Ja sitten sählätä silmälasien kanssa siellä joka paikassa, ei kiitos.
Tokmannin oman merkin future kumisaappaat on halpoja ja ihan ok, mutta kun käytät tarpeeksi kauan niin sisäpohjallisen ylin kangas lähtee pois ja ruttuun