Kuolen v*tutukseen käydessäni Tokmannilla
Kaupassa on vain yksi kassa. Jos on oikein pitkä jono, saattaa toinenkin saapua paikalle. Joka toinen asiakas kyselee jonkun olemattoman tarjouksen perään, ja sitten sitä aletaan katselemaan kuvastosta ja soitetaan, josko joku myyjä voisi käydä ihan paikan päällä osastolla katsomassa, löytyisikö sitä tarjousta.
Miksi ihmeessä tuonne ei voi laittaa auromaattikassoja ns. tavallisia asiakkaita varten??
Kommentit (227)
Ja sitten ne veloittaa siellä aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Lymyilevä henkilökunta ärsyttää aina.
Meidän stokkalla myyjä opasti etsiessäni tarjoustuotetta vaikka taisi olla vapaa-aikanaan kaupassa kun oli omat vaatteet mutta olikin vanhempaa sorttia.
Mitä sitä täällä kitiset.Jätä käymättä, jos noin ahdistaa.
kusetuskauppa. kassalla on aina normaali hinta vaikka hyllyssä on tarjous
Käyn Tokmannilla, jos siellä on ihonhoitotuotteita alennuksella ja olen erittäin tyytyväinen palveluun.
Mene kotamikko kauppaan, jossa on kassoja ja sielläkin itsepalvelukassan kautta.
Ihan kypsä noihin Tokmannin tarjouksiin. Viimeksi lähdettiin ajamaan yhden perässä 40 kilsan päähän, tuloksena tuote myyty loppuun. Suunta seuraavaan Tokmanniin taas 40 kilsaa, jälleen tuote loppu, viimeinen meni nenän edestä. Tässä Tokmannissa oli kuitenkin avulias myyjä joka soitti seuraavaan lähimpään myymälään jossa olikin vielä yksi tuote jäljellä ja varasi sen sinne meille nimellä noudettavaksi. Ymmärsi varsin hyvin turhautumisemme ja kuinka paljon turha ajelu harmitti ja siksi toimi nyt asiakkaan eduksi.
Moneen kertaan jo sanottu että ei ole pakko luetella ääneen puhenlinnumeroa, voi myös näyttää klubikorttia. Moni ilmeisesti kokee helpommaksi huudella puhelinnumeroaan ääneen kassajonossa kuin antaa kassahenkilölle kortin mistä hän voi naputella numeron kassaan, koska olen itse aina jonossa ainut joka ojentaa kortin myyjälle.