Vaikka kahvipaketti onkin jo lähemmäs 7€/pkt, aion jatkossakin ostaa sitä. Maksaahan leipäpakettikin jo lähemmäs 4€.
Ja kahvipaketti kestää paljon pidempään kuin leipäpaketti. Tai kaksi.
Tarkoitan tällä siis että, kyllä sitä muistakin elintarvikkeista joutuu yhtälailla maksamaan kuin kahvistakin.
Kommentit (27)
Ei kai kukaan mohlajukkaansa normihinnalla osta. Minä ainakin ostin viimeksi joskus alkukesästä pari pakettia Kulta-Katriinaa vitosella ja vielä on toisesta paketista puolet jäljellä. Juon ison mukillisen joka aamu melko laihaa kahvia ja yks paketti kestää 1,5-2 kuukautta, että sinälläänhän se melko se ja sama mitä se maksaa, mutta sen verta usein noita tarjouksia on ollut, ettei ainakaan itseni ole tarvinut normi hinnalla kahvia ostaa vuosikausiin.
Leivästä en taas koskaan maksa yli euroa paketti, enkä edes tiedä, mikä leipä maksaa likemmäs 4 euroa. Itse siis ostan kaikki leipäni S-kauppojen köyhien tunnilta 60% alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipapuja saa 14€/kg vaikka Amazonista niin jää ahneen Suomi-kauppiaan kutistetut paketit kauppaan.
Eikös tuo ole 7€ per 500g ?
Vierailija kirjoitti:
Investoikaa kahvimyllyyn. Pavut on edullisempia ja kahvi tuoreempaa.
Menee pitkä tovi ennen kuin kahvimyllyn hinnan saa kurottua kiinni, mielestäni pavut eivät ole sen halvempia , päinvastoin. Itse kyllä käytän kahvimyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvipapuja saa 14€/kg vaikka Amazonista niin jää ahneen Suomi-kauppiaan kutistetut paketit kauppaan.
Kyllä; säilyy pidempään, maistuu paremmalle ja lähes yhtä halpaa kuin Suomi-markettien jauhettu kuona. Halvempiakin papuja saa mutta tilaan suunmyötäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Investoikaa kahvimyllyyn. Pavut on edullisempia ja kahvi tuoreempaa.
Menee pitkä tovi ennen kuin kahvimyllyn hinnan saa kurottua kiinni, mielestäni pavut eivät ole sen halvempia , päinvastoin. Itse kyllä käytän kahvimyllyä.
Mylly ei säästä rahaa kuin korkeintaan vähentää hukkaa. Maun takia se mylly ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä; säilyy pidempään, maistuu paremmalle ja lähes yhtä halpaa kuin Suomi-markettien jauhettu kuona. Halvempiakin papuja saa mutta tilaan suunmyötäistä.
Papujen hinta nousee laadun mukaan. Halvin ei suinkaan ole parasta. Miksi papujen pitäisi säilyä pidempään ? 15 vuoteen en ole juonut kauppojen peruskahveja. Vähemmän on enemmän, eli maku ratkaisee.
Kalliimpia ne pavut on mutta maku parempi. Sinänsä hassua että pavuissa on kahvitehtaalla vähemmän tekemistä kun ei tarvitse jauhaa.