Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka kahvipaketti onkin jo lähemmäs 7€/pkt, aion jatkossakin ostaa sitä. Maksaahan leipäpakettikin jo lähemmäs 4€.

Vierailija
04.09.2024 |

Ja kahvipaketti kestää paljon pidempään kuin leipäpaketti. Tai kaksi.

Tarkoitan tällä siis että, kyllä sitä muistakin elintarvikkeista joutuu yhtälailla maksamaan kuin kahvistakin. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan siitä kiinni mitä leipää ostaa, mun muistaakseni ruispalat on edellee jotai 2e paketti. Kahvissa voi tinkiä myös, en mä sitä itse ainakaan maun takia edes juo, lähinnä oksettava tapa vaan. Yleensä mä juon juhlamokkaa, mutta en mä pahaks laita vaikka ostaisinkin jotain Saludoa tai esim sitä Rainbowin halpaa, ei nekää musta huonoja ole.

Se Xtra on ainut mitä en suostu ostaa, mun muistaakseni se maistu ihan saippualle kun joskus maistoin

Vierailija
2/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta omaan kulutukseen. Juon kahvia aika vähän ja silloinkin kupista löytyy jotain ihan muuta kuin sitä juhla mokkaa. Kipuraja kahvissa on tilanteesta riippuen noin. 20-25 €/200 g ja tuolla hinnalla saa olla todella herkullinen kahvi. Normaalisti kupista löytyy 10-13€/200 g kahveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä leipää ja kahvia ostaa.

Leipää saa alle kahdella eurollakin.

Vierailija
4/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu ostamaan gluteiinitonta leipää, niin siihen nähden kahvipaketti on halpa.

Vierailija
5/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-aikana kahvi oli voikukanjuurista tehtyä korviketta. Jos kahvisato on huono tuottajamaissa niin maksaahan se. 

Vierailija
6/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän hinta on suunnilleen 4 €/kg, ja kahvin hinta on suunnilleen 13 €/kg, jos verrataan halvahkoja vaihtoehtoja. Siinä on kyllä leipä aika halpaa ja kahvi aika kallista.

Tietysti siitä yhdestä kilosta kahvia saisi tehtyä suunnilleen 16 litraa kahvia, jolloin valmiin kahvin hinnaksi tulee alle euron per kilo.

Vierailija
7/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäpaketin saa 1€

8/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kahvi on tietenkin hyvänmakuista (ja kalliimpaa), mutta mä tarvitsen kahvia oikeastaan vain aamulla ja mulle on unenpöpperössä loppujen lopuksi ihan sama, millaisella kofeiinipläjäyksellä saan silmäni auki ja "koneen käyntiin". Muutama viikko sitten oli K-Ketjun kaupoissa 3 pakettia Costa Ricaa kympillä. Ostin muutaman satsin, joten ainakin loppuvuoden kahvit on jo ostettu. Noin muuten hintoihin, niin huomaan palanneeni ysärin lamaan ja teen ostoksiani yhä useammin samalla tavalla eli tarjouksista tai valitsen kaupassa kilohinnaltaan edullisinta. Mulla olisi kyllä varaa ostaa kalliimpaakin, mutta tästä on tullut jo tapa.

Vierailija
9/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just että saan suunnilleen samaan hintaan paketin kahvia tai paketin pyykinpesuainetta. Melkoiset hinnat nykyään. Ilmeisesti kahvista tulee taas kerran eliitin herkku ja köyhät saa veistellä puunrungosta korviketta ( tai mistä sitä saatiinkaan ei aavistusta )

Vierailija
10/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen maksoin kahvipaketista 2.99€ leipä maksoi 1.29€ mitä ap balehtelee.

Vierailija
11/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen maksoin kahvipaketista 2.99€ leipä maksoi 1.29€ mitä ap balehtelee.

Niin niin , ja tonnikalapurkki ( se parempi, öljyssä ) maksoi teidän kaupassa 50 senttiä ja pussi makaroneja kuten aina 10 senttiä. Oikeastaan teidän kaupassa ei ole hinnat nousseet koko 2000-luvulla. 

Vierailija
12/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä pitää alkaa sota-ajan tyyliin korviketta vetämään Ludon sijasta

Vierailija
13/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipapuja saa 14€/kg vaikka Amazonista niin jää ahneen Suomi-kauppiaan kutistetut paketit kauppaan.

Vierailija
14/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäpaketin saa 1€

Vielä halvemmalla pääsee kun leipoo itse.

Vierailija
15/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvipapuja saa 14€/kg vaikka Amazonista niin jää ahneen Suomi-kauppiaan kutistetut paketit kauppaan.

Seuraavaksi kaakaopavut suoraan tukusta.

Vierailija
16/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipäpaketin saa 1€

Vielä halvemmalla pääsee kun leipoo itse.

Ja vielä halvemmalla kun ei leipää syö. Epäterveellistä hiilihydraattimössöä.

Vierailija
17/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K marketissa se valkoinen pkt K kahvia 2.99 ostin kokeeksi.

Vierailija
18/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Investoikaa kahvimyllyyn. Pavut on edullisempia ja kahvi tuoreempaa.

Vierailija
19/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kaakaopavut suoraan tukusta.

Tilaan kyllä suklaat kanssa ulkomailta. Tyhmää maksaa ahneelle kauppiaalle.

Vierailija
20/27 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta omaan kulutukseen. Juon kahvia aika vähän ja silloinkin kupista löytyy jotain ihan muuta kuin sitä juhla mokkaa. Kipuraja kahvissa on tilanteesta riippuen noin. 20-25 €/200 g ja tuolla hinnalla saa olla todella herkullinen kahvi. Normaalisti kupista löytyy 10-13€/200 g kahveja.

Mistä hankit noin kalliit kahvit ? Itse tuon omani ulkomailta, olen perso hyvälle kahville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi