Nina Mikkonen jonotti oäivystyksessä vain 4 tuntia ja valittaa
Tuohan on vähän verrattuna kymmeneen tuntiin joita täälläpäin koettu.
Kommentit (95)
Mikä sitä vaivasi? Meillä ei pääse noin nopeasti jollei jotain tyylin pää irti.
Suomi on kehitysmaa. Terveydenhuolto on tuhottu. Espanjassa pääsee heti lääkäriin.
Ja sinä valitat, vaikka et edes ollut päivystyksessä.
Kotipaikkakunnallani ei edes ole päivystystä, mitäs Nina siihen sanoisi?
Minusta hän valitti romanivanhuksen kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kotipaikkakunnallani ei edes ole päivystystä, mitäs Nina siihen sanoisi?
Se on sinun valinta missä asut.
Oijoi Ninan ihanat pulleat reidet avaavat tien kaikkein pyhimpään.
Mihin suomi menossa, kyllä Hänen Korkeutensa olisi pitänyt päästää jonon ohi salasanalla, "ettekö tiedä kuka minä olen?"
Minä en ole viimeisen parinkymmenen vuoden aikana päässyt päivystykseen kertaakaan alle 7 tunnin jonotuksella. Ja olen mennyt työterveydestä haetulla lähetteellä, muutenhan sinne ei pääse ollenkaan.
Asuin ennen tyksin päivystyksen viereisessä talossa ja arvaa ketkä siellä päivystyksessä juoksivat koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä valitat, vaikka et edes ollut päivystyksessä.
Mikä argumentti tuo on? Sehän tarkoittaa, että kukaan muukaan ei helpolla hoitoon pääse.
Vierailija kirjoitti:
Ja susta se on normaalia?
On se ihmejuttu, että päivystyksessä voi myös olla tarpeeksi henkilökuntaa. Tiedän sen, koska olen elänyt sellaisessa Suomessa. Ylipäänsä on mahdollista, että työntekijöitä on tarpeeksi ja asiat sujuvat.
Mutta näin olikin aikana, jolloin Suomessa oli taitoa ja tuotantoa. Siitä syntyy kauppaa ja vaurautta. Nykyään emme osaa mitään, yritys toisensa jälkeen menee konkurssiin. Ostetaan halpaa sälää Kiinasta. Globalisaatio on tuhonnut maailman. Kellään ei ole uskoa tulevaisuuteen eikä hyvä olla.
Missä hän valittaa, voisi laittaa juttuun linkin?
Niinulikin olisi voinut tehdä töitä ja maksaa veroja
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole viimeisen parinkymmenen vuoden aikana päässyt päivystykseen kertaakaan alle 7 tunnin jonotuksella. Ja olen mennyt työterveydestä haetulla lähetteellä, muutenhan sinne ei pääse ollenkaan.
Valehtelet!
Ei kun ollaan vaan kaikki hiljaa ja jonotellaan kiltisti ja kiitetään soteuudistusta. Sanotaan irti vähän lisää ruohonjuuritason henkilökuntaa ja lisätään johtoportaan konsultteja ja heille bonuksia.
Jos vaivautuu lukemaan jutun niin Nina yritti 2 kertaa saada tk-aikaa muttei saanut edes takaisinsoittoa, ja siksi joutui menemään päivystykseen. Terveydenhoidossa on meillä isoja ongelmia mutta ilmeisesti jonkun mielestä niistä ei kannata keskustella vaan olla tyytyväinen, että selviää neljän tunnin jonotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole tässä nyt oleellista. (Pitempiaikainen vaiva, joka äityi pahaksi. Voi olla mitä vain.)
Sen sijaan liki satavuotias ja oksenteleva, sairaanhoitajan "hieman vain rauhoittelema" pitkään kärsivä potilas odotustiloissa on. Hyvä että joku saa suunsa auki, olkoon se sitten kaikkien vihaama Mikkoska.
Ja Timo T. A, olisi ihan varmasti pettänyt jonkun muun kanssa, jollei hänen. Ja mitä koulujen tilannetta nyt katsoo, on Mikkosen lapset sieltä fiksummasta päästä, eivät olleet mitään koulukiusaajia. Hän hoiti lapsensa kotona. Nämä asiat vaan esille, kun näistä häntä ikuisesti haukutaan.
Ihan aiheesta valitti ja myös siitä että yksi nuori mies oli taukoamatta puhunut kovaan ääneen puhelimeen. Sekin on hirveän raskasta kuunnella ja ei mitään käytöstapoja kaikilla.
Ei ole hyväksyttävää neljän tunnin jonotus. Suomi on kauhea maa, ihmisoikeudet ei toteudu kun ei lääkäriin pääse.