Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuja miehiä

Vierailija
03.09.2024 |

Olen 35v. Sinkku. Deittailen satunnaisesti. Lähin tuttavapiiri on enimmäkseen (~80%) miehiä, ikähajontaa 28-42 vuotta. Yksi poikkeus joka on huomattavasti vanhempi tyyppi.

Meillä on muutama keskusteluryhmä joissa kaikki enemmän tai vähemmän tuntevat toisensa. Löytyy yhteyksiä kouluajoilta, töistä ja harrastuksista. Laskin tässä että yhteensä 31 miehestä vain viidellä on parisuhde. Kahdella on lapsia.

Näistä tyypeistä melkein kaikki on taloudellisesti hyvin toimeentulevia, fiksuja ja sosiaalisia, enemmistö korkeakoulutettuja, on hyvissä ammateissa ja liikunnallisia hyväkuntoisia miehiä jotka harrastaa paljon. Pari kouluttautuu uudestaan. Isompia ongelmia ei tunnu kenelläkään olevan. Tässä kohtaa kaikki alkkikset, sekoilijat, puliukot, nistit ynnä muut on vaan karsiutuneet pois piireistä tai ratkaisseet ongelmansa.

Mikä tässä hommassa oikein mättää? Miksi parisuhteita ei enää muodostu?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katso peiliin, vastaus löytyy sieltä. 

Vierailija
2/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitten omien rahojen käyttö harrastuksiin ja muuhun mielekkääseen ilman, että kukaan on kitisemässä, on helvetin paljon mukavampaa kuin tuhlata rahat ja vapaa-aika parisuhteeseen/lapsiarkeen. T: toinen 35v sinkkumies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niitten omien rahojen käyttö harrastuksiin ja muuhun mielekkääseen ilman, että kukaan on kitisemässä, on helvetin paljon mukavampaa kuin tuhlata rahat ja vapaa-aika parisuhteeseen/lapsiarkeen. T: toinen 35v sinkkumies.

Onko harrastukset ja oma taloudellinen vapaus sitten tärkeämpää kuin yhteiskunnan toimiminen? Ei vaikuta hyvältä tämä suunta

Vierailija
4/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainaknaan itse yksinkertaisesti käytä juurikaan aikaani siihen, että löytäisin itselleni kumppanin. Olen kai sinisilmäine ja hölmö kun kuvittelen ja haluan uskoa, että minä ja mahdollinen kumppanini kyllä löydämme ja kohtaamme tosiemme, jos niin on tarkoitettu. Ellei, niin jatkan ja elä sinkkuna, kuten tähänkin asti.

Yhä useammin huomaan oikeastaan kysyväni, että mitä oikeastaan menettäsisin, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna?Tilanne olsi varmasti toien, jos haluaisin ehdottomasti saada lapsia mutta en osaa tai ole osannut asettaa "vain" laps(i)en saamista tavoitteeksi tai päämäräkseni.

Tidostan kyllä sen, että sinkkuna minun on itse jaksettava yrittää olla eritavoin aktiivinen ja kanstaa vastuuni siten myös ihmissuhteistani, koska sitä en halua, että yksin elämsieni ja olemiseni muuttusii ajan myötä yksinäisyydeksi; joka toki on mahdollsita kurjassa parisuhteessakin. 

Sinkkumies

Vierailija
5/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisiä miehiä ei välttämättä enää kiinnosta käydä joka viikonloppu baarissa vetämässä pää täyteen ja vonkaamassa humalaisia naisia. Toisaalta, Tinderistä seuran löytäminen on vähän niin ja näin.

Miten parisuhde sitten tulisi muodostaa? Mielestäni ongelma on, että Suomessa ei ole selkeää protokollaa parisuhteiden muodostamiseen, vaan 30+ vuotiaat jäävät helposti haahuilemaan yksin, elämään pidennettyä nuoruuttaan.

Vierailija
6/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä sinkkuja naisiakin. Varmaan on vain kohtaanto-ongelma parisuhdetta haluavien kesken.

Vierailija
7/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko harrastukset ja oma taloudellinen vapaus sitten tärkeämpää kuin yhteiskunnan toimiminen? Ei vaikuta hyvältä tämä suunta

Onko yhteiskunnan toimivuus sinulle sama kuin se, että ihmiset asettuvat ja elävät parisuhteissa, aivätkä sinkkuna? - Minuta on jokseenkin tylsää, jos sinkkuan eläminen leimataan korkeintaan puolinaiseksi eloksi verrattuna siihen, että eläsi ja olsi parisuhteessa, - Vai tässäkö on ainakin yksi ratkaieva syy omaan sinkkuuteni. - Siis se, että nautin ja iloitsen sinkkuudestani mahd. liiankin hyvin, kokematta sitä aktiivisesti elämäntilanteeksi, josta haluaisin mahdollsimman pian eroon.

Sinkkumies

Vierailija
8/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin ainakin rehellisesti sanoa että olen vastentahtoisesti sinkku.

Deittisovelluksia löytyy 5 kpl joita käytän kaikkia joka päivä mutta naiset joista itse kiinnostun ei kiinnostu takaisin.

2 treffit saanut maaliskuun jälkeen ja siinäpä se.

M38

Vierailija
9/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä sinkkuja naisiakin. Varmaan on vain kohtaanto-ongelma parisuhdetta haluavien kesken.

Suomessa(kin) on elää eritavoin hyvin monenlaista yksin eläjää, joka ei tietenkään suoraa vastaa siihen kuka tai ketkä heistä on parisuhteessa ja ketkä ei. Mutta jos kuuntelee vaikka päivän politiikkaa, niin harva siellä nostaa millään tavoin esiin yksin elävien asiaa vs. siihen kuinka paljon tuodaan esiin mm. lapsiperheiden asiaa. Tai kun katsoo päivittäistavarakauppojen tarjontaa niin useammin on tarjolla erityisiä perhepakkauksisa kuin erityisesti sinkuille suunnattuja vaihtoehtoja; tai jos on niin ne ovat suhteessa kalliimpia kuin (meille) perheellisille suunnatut vaihtoehdot.  

Uskovainen mies

Vierailija
10/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksia löytyy 5 kpl joita käytän kaikkia joka päivä mutta naiset joista itse kiinnostun ei kiinnostu takaisin.

M38

Ohis. Oletko varma, että et tule vahingossa antaneeksi itsestäsi liian epätoivoista mielikuvaa? - Saattaa näet olla, että tällainen mielikuva muodostuu osalle jos huomaa ja näkee sinun profilis monesti. - Tosiaalta itse somen kautta verraten kokemattomana en tiedä, että ono toimintasi hyvinkin yleistä. Eli tämä mielikuva siitä, että antaisit tajattomasti mielikuvan epätoivosiesti kumppania etsivästi on nyt ensi-sijaisesti vain omaan mieleeni tullut asia.

Vierailija
11/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Miten ne sun treffit menivät? Syntyikö kiinnostusta puolin ja toisin? Lähestytkö koskaan sovellusten ulkopuolella ihmisiä? 

Vierailija
12/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Kaikki jotla vetoavat valtakunnan jatkuvuuteen, oletteko aivan varmoja ettei sisällänne asu Lebensborn-järjestelmän luoneen yhteiskuntajärjestyksen kannattaja?

Vierailija
13/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt tule ilmi yhtään minkä tyyppisiä ihmisiä olette ja onko enempi omasta halusta sinkkuus kiinni vai huonoa tuuria vaan, ettei ole (vielä) tavannut sopivaa?

Itse olen 31v sinkkunainen (ollut aina sinkku, en etsi parisuhdetta) ja omista noin 20-40v naispuolisista kavereista jos otan 30 sellaista joiden kanssa olen eniten tekemisissä, niin näistä kolmestakymmenestä naisesta 25 on parisuhteessa ja 13 on lapsia. 

Vierailija
14/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että ne kohtalaisen ongelmattomat miehet, joilla on elämässä sisältöä ja puitteet muutenkin mallillaan, vain viihtyvät siinä sinkussa elämässään?

Vierailija
15/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni tilanne on kyllä just toisin. Sinkkuja ei juurikaan ole, kummassakaan sukupuolessa. 

Vierailija
16/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä tunnen meidän ampumaseurasta tasan kaksi sinkkua, ja molemmista aika lyhyt- keskustelu paljastaa miksi he ovat sinkkuja. 

Vierailija
17/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on sopivan naisen löytäminen. Itse olen jo 40+ ja olisi kyllä sekä haluja että kykyä pariutua ja perustaa perhe. On vakaa hyväpalkkainen työpaikka, oma yritys joka pyörii minimaalisella ajankäytöllä, oma asunto, ja mielenterveys kunnossa. Ja ennen kaikkea: Ylimääräistä aikaa jota mielelläni käyttäisin parisuhde-elämään.

On silti tosi vaikeaa löytää henkisesti vakaata naista joka ei olisi puhelinaddikti, työnarkomaani, tai alkoholisti. Jotenkin tämä aika ei tue ihmisten pariutumista.

Vierailija
18/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sama ongelma on varmasti naisillakin. Toisekseen olen lapset jo tehnyt, enkä haaveile enää siitä, että olisin jonkun vaimo. Enemmän kiinnostaa sellainen suhde, missä on kummallakin oma koti. Kuitenkin oma elinpiiri on pitkältä työ/Prisma ja harrastukset välillä eli vaikeaa on ketään tavata. Netin deittisivustoja olen välillä kokeillut, mutta ei ole sitä kautta löytynyt mitään potentiaalisia.

N40+

Vierailija
19/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa se vain mukava tyyppi ja tavis. Naiset haluaa komeimpia top 10 miehiä eli pitää olla oma talo ja mökki. Tavis naiset suomessa on maailman nirsoimpia ja suomessa onkin yli 600 000 sinkkumiestä.

Vierailija
20/45 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä, että ne kohtalaisen ongelmattomat miehet, joilla on elämässä sisältöä ja puitteet muutenkin mallillaan, vain viihtyvät siinä sinkussa elämässään?

Tuntuvat viihtyvän, eipä siinä. Ne jotka vielä jaksavat parisuhdetta etsiä (kuten minä) ei tunnu semmoista löytävän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi