Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistatte, että joku mies on teihin vähän ihastunut? :)

Vierailija
09.02.2007 |

Kertokaapa nyt kokemuksianne. Yritän selvitellä, olisiko tällaista erään tapauksen puolelta ilmassa vai ei.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet kiva ihminen, ja sinun kanssa on kiva tehdä töitä (jos nimittäin työkaveri)

Vierailija
22/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä siis jotain pikku värinää ole puolin ja toisin... ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat ihan suoraan tulleet kovasti juttelemaan ja jopa sanoneet suoraan pieniä flirttisanoja, lähetelleet vihjailevia tekstiviestejä, yksi toi muutaman vuoden ajan aina ystävänpäivä- ja joulusuklaat. Firman juhlissa sitten iskettiin ihan täysillä. Olen töissä businessmaailmassa joten outoa, että olen kokenut niinkin " sivistyneessä" ympäristössä näin suoraa iskutoimintaa:)

Vierailija
24/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että olet kiva ihminen, ja sinun kanssa on kiva tehdä töitä (jos nimittäin työkaveri)

Siis uskon, että tykkäämme toisistamme ihan tavallisenkin tykkäämisen tasolla. Mutta että siinä on myös jotain enemmän.

ap

Vierailija
25/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseet kohtaa usein ja tosiaan, on kuin sinua ei olisikaan.

Näin käyttäytyi mies, joka ei kuulema ollut mitenkään minusta kiinnostunut, mutta nyt olemme yhdessä;)

Vierailija
26/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden työkaverin kanssa synkkasi hyvin ja hommat hoituivat sutjakkaasti ja joku vissiin luuli, että enemmästäkin kysymys...

Nimittäin sain miehen vaimon niskaani huutamaan, että mitä siellä vehkeillään! Haloo, tehtiin oikeesti vaan töitä, ei mitään muuta, mutta kun aaltopituus oli sama pystyttiin heittämään läppää, niin ilmeisesti kuvitelmat jollakin oli herännyt. (Vaimo oli kuulemma tutkinut kalenteria ja huomannut että minun kanssa on usein tapaamisia (!)

-Arvaa oliko mies nolona! Ja olikin tosi kiva firman juhlissa yms. kun toinen oli hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä.

Tää nyt ei ihan liittynyt tähän, mutta sivusi kuitenkin...

Vierailija
27/33 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies huomaa naisen olevan kiinnostunut mutta ei itse ole, niin miten hän todennäköisesti käyttäytyy? Voiko pikku flirtti ym. olla vain sitä, että mies on (pelkästään) imarreltu?

Vierailija
28/33 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille naisille oven.. Minä en koskaan huomaa, jos joku kiinnostunut minusta, joku kaveri saattaa sen sanoa. Tosin suorapuheiset iskuyritykset baarissa huomaan jopa minäkin.

Vierailija
29/33 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yhden työkaverin kanssa synkkasi hyvin ja hommat hoituivat sutjakkaasti ja joku vissiin luuli, että enemmästäkin kysymys...

Nimittäin sain miehen vaimon niskaani huutamaan, että mitä siellä vehkeillään! Haloo, tehtiin oikeesti vaan töitä, ei mitään muuta, mutta kun aaltopituus oli sama pystyttiin heittämään läppää, niin ilmeisesti kuvitelmat jollakin oli herännyt. (Vaimo oli kuulemma tutkinut kalenteria ja huomannut että minun kanssa on usein tapaamisia (!)

-Arvaa oliko mies nolona! Ja olikin tosi kiva firman juhlissa yms. kun toinen oli hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä.

Tää nyt ei ihan liittynyt tähän, mutta sivusi kuitenkin...

Vierailija
30/33 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa juttua ja ollaan koko ilta yhdessä. Onko toi mies tosiaan kiinnostunut musta?

Vierailija
31/33 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikalla eräs mies, ollaan tunnettu reilu vuosi. Alusta saakka ollaan oltu samoissa piireissä. Nykyään ollaan todella paljon kaksin joka paikassa. myös työn ulkopuolella (jos sattumalta törmätään esim baarissa niin loppuilta ollaan kaksin ja jutellaan jne.) Hän aukoo minulle ovia, ollaan yhdessä kahvilla, meillä on samanlainen huumorintaju, ja ollaan muutenkin samalla aaltopituudella; ymmärretään toisiamme pelkästä katseesta. Istumme aina vierekkäin, hän hakeutuu seuraani jne jne jne. Siis varmaan kaikki tässä ketjussa ilmenneet merkit sopii meidän välille. Kerran sitten rohkaistuin sanomaan että olen pikkusen ihastunut häneen, mutta mies ei komeentoinut omia tunteitaan sen enempää, epäsuorasti antoi ymmärtää ettei ole kiinnostunut. Nyt hän seurustelee, mutta tuo kaikki on välillämme yhä edelleen. Hän ei ole kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä, mutta jostain syystä silti saa mustasukkaisuuskohtauksia jos huomaa että minulla on säpinää jonkun kanssa.. tai ehkä kuvittelen senkin, ehkä hänellä vain sattuu sitten muutoin aina niille kohdin yleinen ketutuspäivä jonka purkaa muhun..

Vierailija
32/33 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kokeile kepillä jäätä! Tee aloite ja kato miten käy! :) Lycka till!

Vierailija
33/33 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katse. leikkimielinen koskettelu ohimennen. kävely vierestä niin että hipaisee vähintäänkin. jos jonkun tavaran annat niin koskettaa mahdollisimman pitkään sitä ottaessaan. näillä mä sen sain selville paitsi mies ei ihan niin selvillä musta ollut mutta otti riskin ja nyt meillä salasuhde.