Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksassa puukotettu polisi kuoli

Vierailija
03.06.2024 |

https://www.hs.fi/maailma/art-2000010471148.html

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tekijä hakenut ja saanut turvaa itselleen saksasta?

Vierailija
2/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poliisi ottaa tästä opikseen ja katsoo tuon videon tapahtumasta. Täysin turha kuolema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA SPÄMMÄÄMINEN TÄLLÄ ASIALLA!

Vierailija
4/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätänä?

Vierailija
5/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti poliisi ottaa tästä opikseen ja katsoo tuon videon tapahtumasta. Täysin turha kuolema.

Kuinka?

Vierailija
6/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Oletko katsonut tuon videon tapahtuneesta? Et ilmeisesti. 

Vierailija
7/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Jos katsot tuon videon tapahtumasta niin mun mielestä poliisin toiminta oli liian arkaa.

Miksi vain yksi poliisi on pitämässä yhtä miestä maassa ja muut on kaukana rivissä seisomassa?

Eivät pidä omasta kollegastaan huolta vaan antoivat teron rauhassa puukottaa häntä.

Vierailija
8/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Olen katsonut. Ja olen katsonut myös toisen version videosta, jota sinä todennäköisesti et ole katsonut. Toisesta videosta käy ilmi, ettei poliisi tehnyt niin suurta virhettä, kuin mitä yleisesti uskotaan hänen tehneen.

Vierailija
9/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Olen katsonut. Ja olen katsonut myös toisen version videosta, jota sinä todennäköisesti et ole katsonut. Toisesta videosta käy ilmi, ettei poliisi tehnyt niin suurta virhettä, kuin mitä yleisesti uskotaan hänen tehneen.

Poliisin kuolema oli sitten oikeutettu?

Vierailija
10/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Poliisin kuolema oli sitten oikeutettu?

Sanoinko niin?

Vierailija
11/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Älä vassu selitä.

Vierailija
12/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Älä vassu selitä.

En ole vassu :D katsopa se toinen video niin huomaat itse 

Vierailija
13/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kävi ensimmäisenä kuulapään kimppuun, niin kuin oli opetettu. Tero sai puukottaa rauhassa niskaan.

Ei käynyt. Etsi ja katso nyt se ...tun toinen video tapahtuneesta, niin huomaat.

Vierailija
14/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kävi ensimmäisenä kuulapään kimppuun, niin kuin oli opetettu. Tero sai puukottaa rauhassa niskaan.

Ei käynyt. Etsi ja katso nyt se ...tun toinen video tapahtuneesta, niin huomaat.

Mistä minä sen löydän? Kirjasto aukeaa meillä tänään vasta klo 13.

Vierailija
15/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka?

Jos katsot tuon videon tapahtumasta niin mun mielestä poliisin toiminta oli liian arkaa.

Miksi vain yksi poliisi on pitämässä yhtä miestä maassa ja muut on kaukana rivissä seisomassa?

Eivät pidä omasta kollegastaan huolta vaan antoivat teron rauhassa puukottaa häntä.

Miksi se poliisi hyökkää puukotettavan kimppuun? Ignooraa tekijän ihan täysin ja keskittyessään uhrin kiinni pitämiseen antaa puukottajalle täyden rauhan puukottaa itseään. Muut poliisitkin keskittyvät lähinnä viattomiin osapuoliin. 

Olisiko jotain ennakkoasennetta? Vai eivätkö vaan uskalla ottaa oikeaa tekijää kiinni?

Vierailija
16/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivullinen hyökkää puuukottajan uhrin kimppuun. Poliisi on aivan pihalla. Puuukottaja saa jatkaa vihaansa ihan rauhassa. 

Vierailija
17/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä sen löydän? Kirjasto aukeaa meillä tänään vasta klo 13.

Ehkä joku palvelunumero, johon soittaa ja kysyä..?

Vierailija
18/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä afgaani Sulaiman Ataee saapui Saksaan muka railusti alaikäisenä yhdeksän vuotta sitten, nyt väittää olevansa 25 v.. Kaikissa lähikuvissa näkyy että kyseessä on tukevasti keski-ikäistyvä n. nelikymppinen mies.

On räsismiä epäillä näiden puheita...

Vierailija
19/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itsesi työtön läski rumilus!

Vierailija
20/180 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä afgaani Sulaiman Ataee saapui Saksaan muka railusti alaikäisenä yhdeksän vuotta sitten, nyt väittää olevansa 25 v.. Kaikissa lähikuvissa näkyy että kyseessä on tukevasti keski-ikäistyvä n. nelikymppinen mies.

Nuorimies. Lähde Yle.