Oululaiskoulu kieltää therianit rehtori sai tarpeekseen: Tunnillakin konttaillaan ja mauutaan
https://www.is.fi/perhe/art-2000010670861.html
Oululaiskoulun lattiat muuttuivat likaisiksi. Syyksi paljastuivat eläimiksi identifioituvat lapset, jotka eivät suostu käyttämään kenkiä. Therian-ilmiö näkyy jo useissa suomalaiskoulussa.
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eivät suostu käyttämään kenkiä, kun kissatkaan eivät käytä.
Mutta sukkia kissat käyttävät?
Näillä on varmaan joku hiekkalaatikko myös tarpeilleen.
Ei tässä ole siitä kyse, että kenkien käytöstä kieltäydyttäisiin siksi, kun kissatkaan ei käytä kenkiä - käyttäväthän nuo lapset jokatapauksessa vaatteitakin. Kyse on siitä, että tuo neljällä jalalla liikkuminen, "quadrobics", onnistuu paremmin sukkasillaan.
Miten se sitten talvella onnistuu sukkasilteen tai paljain jaloin?
Mikä ihmeen sana on sukkasilteen?
Pelkät sukat jalassa
Siis sukkasillaan. Miksi ei voi sanoa oikein.
Kyseessä on mt-ongelma. Tarvitaan apukouluja
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo yks on joka vauhkoaa täällä jostain v- tun tappouhkauksista? :D :D Ei täällä mitään sellaisia ole ollut!
Näkeekö se tappouhkauksia joka puskassa ja kerjää huomiota joka neljännessä viestissä mitä tänne ilmestyy? Sairasta.
Et oo nähnyt niitä viestejä, missä puhutaan metsästyksestä tai piikille viemisestä? Et nähnyt sitä viestiä, missä kirjoitettiin, että vapaana liikkuvan kissan saa ampua?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten woket paheksuu, jos hetero esittää elokuvassa tai näytelmässä homoa. Voihan mieskin olla liero tai nainen identifioitua harpuksi!
En paheksu tippaakaan.
Tässäkin ketjussa ilmeisesti persumiehet, jotka kokevat oikeudekseen tehdä tappouhkauksia, koska luulevat Therianien olevan wokea.
Sanoisin, että ne sairaat ovat kyllä niitä aikuisia, jotka puhuvat lapsista tällä tavalla ja uhkaavat heitä väkivallalla.
Tuskin nämä leikkivät lapset ovat kovin poliittisesti valveutuneita mihinkään suuntaan.
"Olen huolissani LAPSESTA joka stressaa yliopistoon pääsemisestä eli päätyy todennäköisesti pällisaikulle ennen yliopiston pääsykokeita, ellei korjaa linjaa aiemmin. Terkkuja lasten ja nuorten mielenterveyspalveluista, enemmän meillä niitä tavoitteisiinsa sairastuneita kuin eläinleikkiviä meidän asiakaskunnassa on, vaikka molempia löytyy. "
Se on sinun ongelmasi, minä olen enemmän huolissani näistä monimegamuu-sukupuolisista, eläinleikkijöistä, Tiktokeissa roikkuvista nuorista kuin niistä joilla selkeä kuva siitä mitä haluavat aikuisina tehdä.
Meidän lapsen koulussa oli huumausaineita myynyt 12-vuotias, joka varasteli lasten merkkivaatteita, mutta sekin on tietysti vain luovan ihanaa, teikäläisten mielestä ja joka sellaista toimintaa vastustaa, on karmea rasisti?
Kiva kun lapsilla on mielikuvitusta, kunhan osaavat rajata sen kotona tapahtuvaksi toiminnaksi. Koulu on muita asioita varten. Itse en lapsena ymmärtänyt kepparijuttujakaan, esim. kerran lähdin mukaan katsomaan kavereiden järkkäämiä estekilpailuja ja vasta tuolloin lamppu välähti etteivät ratsasta oikeilla hevosilla.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa ilmeisesti persumiehet, jotka kokevat oikeudekseen tehdä tappouhkauksia, koska luulevat Therianien olevan wokea.
Sanoisin, että ne sairaat ovat kyllä niitä aikuisia, jotka puhuvat lapsista tällä tavalla ja uhkaavat heitä väkivallalla.
Tuskin nämä leikkivät lapset ovat kovin poliittisesti valveutuneita mihinkään suuntaan.
Pääsit taas huutelemaan persua, kuten teet aamusta iltaan.
Ne lapset on tasan valveutuneita siihen suuntaan mitä vanhemmat heille kotona pakottaa. Sekä sosiaalisessa mediassa 24/7 hengaavien vanhempien mädäntyneen arvomaailman uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MJÄYYYYY OLEN KISSA
OLEN LEHMÄ, kuten 90 % palstan lukijoista
Olen ahne käärme kuten 90% viher-vassareiden äänestäjistä.
Ei ole tuollaista puoluetta olemassakaan. Enkä äänestäisi jos olisi. Vihaan vihreiden hömpötyksiä.
T. Vassari
Kuinka sairas saa olla aikuisen maailmankuva, että kokee oikeudekseen uhkailla lapsia tappamisella ja väkivallalla heidän leikkinsä perusteella.
Ja kutsutte vielä itseänne miehiksi?
Juuri näin, melkein naurattaa kun uutisessa sanotaan THERIANIT ON KIELLETTY! Therian on identiteetti eikä mikään leikki, tosin osa vain esittää olevansa therian vaikkei ole. Mun mielestä hölmöä maukua tunneilla, vaikka kyse onkin identiteetistä, suurin osa haluaa vain kiusata opettajaa. Itse olen 19-vuotias therian, enkä yritä tuoda identiteettiäni liikaa esille, vain sen verran että läheisimmät tietävät. Jos koko koulu tietää että olet therian, olet suoraan suuri kiusaamisen kohde. KAIKKI VANHEMMAT HOX! ANTAKAA LAPSENNE OLLA SELLASIA KUIN OVAT MUTTA RAJOITA EDES JONKIN VERRAN JOS ET HALUA ETTÄ LASTASI UHOTAAN TAPPAMISELLA
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, melkein naurattaa kun uutisessa sanotaan THERIANIT ON KIELLETTY! Therian on identiteetti eikä mikään leikki, tosin osa vain esittää olevansa therian vaikkei ole. Mun mielestä hölmöä maukua tunneilla, vaikka kyse onkin identiteetistä, suurin osa haluaa vain kiusata opettajaa. Itse olen 19-vuotias therian, enkä yritä tuoda identiteettiäni liikaa esille, vain sen verran että läheisimmät tietävät. Jos koko koulu tietää että olet therian, olet suoraan suuri kiusaamisen kohde. KAIKKI VANHEMMAT HOX! ANTAKAA LAPSENNE OLLA SELLASIA KUIN OVAT MUTTA RAJOITA EDES JONKIN VERRAN JOS ET HALUA ETTÄ LASTASI UHOTAAN TAPPAMISELLA
Todella lappalaista tommonen HOXittelu......
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sairas saa olla aikuisen maailmankuva, että kokee oikeudekseen uhkailla lapsia tappamisella ja väkivallalla heidän leikkinsä perusteella.
Ja kutsutte vielä itseänne miehiksi?
MISSÄ?
Lähde, kiitos!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nämä leikkivät lapset ovat kovin poliittisesti valveutuneita mihinkään suuntaan.Pääsit taas huutelemaan persua, kuten teet aamusta iltaan.
Ne lapset on tasan valveutuneita siihen suuntaan mitä vanhemmat heille kotona pakottaa. Sekä sosiaalisessa mediassa 24/7 hengaavien vanhempien mädäntyneen arvomaailman uhreja.
Älkää sitten tulko sekoittamaan lasten leikkeihin teidän sairasta maailmankuvaanne. On täällä kyllä huudeltu vihervassaria ja intersektionaalia ja muita teidän koirapilli sanontoja.
Sulla menee sekaisin lasten leikit ja politiikka. Et anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kutsutte vielä itseänne miehiksi?MISSÄ?
Lähde, kiitos!!!!
Lue ketju toope.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Therianien vanhemmat, kehotan vakavasti antamaan palautetta näiden iltapäivälehtien toimittajille aiheenvalinnasta.
Ei lasten tarvitse kestää tälläistä aikuisten kiusaamista, joka joka sensaationhakuisesta jutusta nousee.
Osa näistä puheista ollut niin väkivaltaisia, että ei ihmetyttäisi vaikka joku keksisi tehdä jotain lapsille oikeassa elämässä.
Pää kiinni, pedobear. Siellä yksi vanhemmista elukkamaailman "hali"nalleista. Pelkäätkö että kohteet vähenevät kun lapsoset eivät enää konttaakkaan persus pystyssä maukuja päästellen?
En yhtään ihmettele että halutaan kieltää. Tuollainen "Therian" tyttö oli uhannut minun lasta että repii hänen naaman verille, ja naukunut perään. Tyttäreni ei ollut tehnyt mitään, oli vaan sanonut ettei halua leikkiä eläinleikkejä eikä kontata, ja liata vaatteitaan.
Onko tuollainen "Therian"-juttu jotain uudenlaista tekosyytä olla väkivaltainen ja koulukiusaaja?
Antakaa kaikkien olla omanlaisiaan...
Therian on identiteetti joka oikeasti voi olla raskas asia. Therian voi saada todella vahvaa lajidysforiaa, joka oikeasti tuntuu kamalalta. Pitää vielä sitten kaupan päälle uutisoida ilkeään sävyyn therianeista ja muista alterhumaneista....
Haluatte vain aiheuttaa meille huonon mielen vaikka ette tiedä asioista mitään.
Kirjoittanut: Anni, 20v therian ja otherhearted.
Huolestuttavinta on, kuinka kritiikittömästi lapset seuraavat muita. Vaihdetaan massakonsertin eteen diktaattori, ja kaikki hurmoksissaan. Vanhemmat vielä kannustamaan lasten omaa valintaa.
"Ei intersektionalismi ole mikään taikasana, jolla saadaan kaikki raja-aidat vedenpitävästi kaadettua, ja vielä kaikissa konteksteissa. "
Kyllä tuolla aika monesta asiasta saadaan järki pois.