Oululaiskoulu kieltää therianit rehtori sai tarpeekseen: Tunnillakin konttaillaan ja mauutaan
https://www.is.fi/perhe/art-2000010670861.html
Oululaiskoulun lattiat muuttuivat likaisiksi. Syyksi paljastuivat eläimiksi identifioituvat lapset, jotka eivät suostu käyttämään kenkiä. Therian-ilmiö näkyy jo useissa suomalaiskoulussa.
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MJÄYYYYY OLEN KISSA
OLEN LEHMÄ, kuten 90 % palstan lukijoista
Olen ahne käärme kuten 90% viher-vassareiden äänestäjistä.
Ei ole tuollaista puoluetta olemassakaan. Enkä äänestäisi jos olisi. Vihaan vihreiden hömpötyksiä.
T. Vassari
mitä vihreiden hömpätyksiä vihaat vassarina? Samoja asioita ajavat pitkälti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Therianien vanhemmat, kehotan vakavasti antamaan palautetta näiden iltapäivälehtien toimittajille aiheenvalinnasta.
Ei lasten tarvitse kestää tälläistä aikuisten kiusaamista, joka joka sensaationhakuisesta jutusta nousee.
Osa näistä puheista ollut niin väkivaltaisia, että ei ihmetyttäisi vaikka joku keksisi tehdä jotain lapsille oikeassa elämässä.Kaikki Therianien vanhemmat, äänestäkää jatkossakin vihervassareita ja käykää tykkäämässä Sannulin somekuvista!!!!!!! Me voitetaan tämä taistelu. Koulu on leikkipaikka, ei opinahjo. Tietotaidolla ei enää tee elämässä mitään! Hankkikaa huomiota, kuten mekin!
terveisin, somekuvaava Kiljuva Kalkkuna, lapseni Mölisevän Ketun kanssa
Kukaan ei voi äänest
Ei ole vihervassuja. Vaikea kai tuota on ymmärtää, jos pää on täynnä kuivaa kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että halutaan kieltää. Tuollainen "Therian" tyttö oli uhannut minun lasta että repii hänen naaman verille, ja naukunut perään. Tyttäreni ei ollut tehnyt mitään, oli vaan sanonut ettei halua leikkiä eläinleikkejä eikä kontata, ja liata vaatteitaan.
Onko tuollainen "Therian"-juttu jotain uudenlaista tekosyytä olla väkivaltainen ja koulukiusaaja?
EI! Selvitä mistä puhut ennenkuin puhut...
Vierailija kirjoitti:
Antakaa kaikkien olla omanlaisiaan...
Therian on identiteetti joka oikeasti voi olla raskas asia. Therian voi saada todella vahvaa lajidysforiaa, joka oikeasti tuntuu kamalalta. Pitää vielä sitten kaupan päälle uutisoida ilkeään sävyyn therianeista ja muista alterhumaneista....
Haluatte vain aiheuttaa meille huonon mielen vaikka ette tiedä asioista mitään.
Kirjoittanut: Anni, 20v therian ja otherhearted.
ai vit tua taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan vois laittaa häkkeihin oikeiden eläinten kaa, katotaan sitte kiinnostaako enää olla mikään villielukka!
Ja taas. Onko sun mielestä jotenkin hauskaa puhua lasten sulkemisesta häkkiin eläinten kanssa? Miksi? Haluaisitko näiden kyseisten lasten lukevan viestisi?
Miettiipähä edes hetken tahtooko olla kissa tai sika joka elää sikolatissä.
Miksi luulet, että lapsi tahtoisi olla kissa tai sikolätissä elävä sika? Eihän tässä siitä ole kyse.
En varmasti ymmärrä mistä tässä on kysymys, onneksi lapseni ovat aikuisia ja lapsenlapsetkin turvassa. Toivottavasti nämä lapset kissa-asussaan naukuessaan ja kontatessaan ymmärtävät missä mennään.
Ymmärtävät, että kaikkeen ei todellakaan ole pakko lähteä ja suostua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa iässä vielä tuollaiset leikit kiinnostaa niin laitetaan takaisin päiväkotiin, tai sitten mielisairaalaan.
En itsekään todellakaan kannata näiden asujen yms tuomista kouluun ja muutenkin koulussa pitää olla rauha opiskella. Silti minusta viestisi on ikävä ja saa vielä paljon kannatusta. Kyllä lapsi voi vielä alakoulussa leikkiä kaikenlaista ja se ei tarkoita, että hän olisi sairas. Nythän yleistyy se etteivät lapset enää leiki ja ns nuoruus aikaistuu. Kyllä minäkin leikin vapaa-ajalla esim kissaa ystäväni kanssa. Tai joskus oltiin hevosia ja laukattiin esteiden yli yms. Olen silti ihan normaali ihminen ja minusta lasten on ok leikkiä tälläisiä leikkejä vapaa-ajalla. Ehkä moni on sitten eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, melkein naurattaa kun uutisessa sanotaan THERIANIT ON KIELLETTY! Therian on identiteetti eikä mikään leikki, tosin osa vain esittää olevansa therian vaikkei ole. Mun mielestä hölmöä maukua tunneilla, vaikka kyse onkin identiteetistä, suurin osa haluaa vain kiusata opettajaa. Itse olen 19-vuotias therian, enkä yritä tuoda identiteettiäni liikaa esille, vain sen verran että läheisimmät tietävät. Jos koko koulu tietää että olet therian, olet suoraan suuri kiusaamisen kohde. KAIKKI VANHEMMAT HOX! ANTAKAA LAPSENNE OLLA SELLASIA KUIN OVAT MUTTA RAJOITA EDES JONKIN VERRAN JOS ET HALUA ETTÄ LASTASI UHOTAAN TAPPAMISELLA
Jos tämä ei ole trolli niin on latvastaan todella laho. Melkein surettaa näiden tapausten puolesta kun päänsisus on tuollaista täynnä ja suu suoltaa vain aivopestyä hokemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykät kyllä saadaan kiellettyä, mutta milläs kiellät ihmisten identiteetin? Uudenlaisia eheytyshoitoja kaivataan kipeästi.
Onko identiteetti oikea sana jos identifioin itseni kiveksi ? Jossakin menee raja.
On kyllä, olet silloin objectkin eli ihminen joka infentoituu esineeksi tai asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan tälle on vanhempien tuki olla, ei muuten olisi hankittuna näitä kamppeita (naamioita, häntiä jne.) Todella erikoinen ratkaisu vanhemmilta.
Musta taas on tosi symppistä kuunnella sivusta kun työpaikan kahvipöydässä keski-ikäiset isäihmiset vertailee mistä kannattaa tilata maskipohjat ja että vatiini on askarteluhuopaa parempi kangas maskien päällystykseen. Isiä jotka ovat kiinnostuneita lastensa leikistä ja ilmeisesti askartelevat yhdessä, ihan mahtavaa! Varmaan myös Wilma-viestin saatuaan muistuttavat Kerttu-Jessicaa että ei kuitenkaan sitten tunnille tai kouluun näitä, vaikka ihania ovatkin.
Onko suomalaisista miehistäki tullut tuollaisia tossukoita? 😲😲😲 Jotka leikkii lasten leikkejä?
Ei sit mikään ihme et naiset hakee ulkomailta miehekkäitä miehiä aviopuolisoikseen.
Lisäyksenä vielä viestiin 650 se, että ei minulla mitään asuja yms ollut ja siis leikittiin ihan mielikuvituksen pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, melkein naurattaa kun uutisessa sanotaan THERIANIT ON KIELLETTY! Therian on identiteetti eikä mikään leikki, tosin osa vain esittää olevansa therian vaikkei ole. Mun mielestä hölmöä maukua tunneilla, vaikka kyse onkin identiteetistä, suurin osa haluaa vain kiusata opettajaa. Itse olen 19-vuotias therian, enkä yritä tuoda identiteettiäni liikaa esille, vain sen verran että läheisimmät tietävät. Jos koko koulu tietää että olet therian, olet suoraan suuri kiusaamisen kohde. KAIKKI VANHEMMAT HOX! ANTAKAA LAPSENNE OLLA SELLASIA KUIN OVAT MUTTA RAJOITA EDES JONKIN VERRAN JOS ET HALUA ETTÄ LASTASI UHOTAAN TAPPAMISELLA
Jos tämä ei ole trolli niin on latvastaan todella laho. Melkein surettaa näiden tapausten puolesta kun päänsisus on tuollaista täynnä ja suu suoltaa vain aivopestyä hokemaa.
Pelkkää huomioh0r0ttamista ja öyhöttämistä, mutta surullinen totuus on että sellaisilta pitäisi viranomaisten hakea lapset pois.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun kukaan ei identifioidu kastemadoksi.
tai koloradonkuoriaiksesi tai kirjanpainajantoukaksi
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että halutaan kieltää. Tuollainen "Therian" tyttö oli uhannut minun lasta että repii hänen naaman verille, ja naukunut perään. Tyttäreni ei ollut tehnyt mitään, oli vaan sanonut ettei halua leikkiä eläinleikkejä eikä kontata, ja liata vaatteitaan.
Onko tuollainen "Therian"-juttu jotain uudenlaista tekosyytä olla väkivaltainen ja koulukiusaaja?
Samanlaisia narsistisia huomionhakuisia psykopaatteja kuin muutkin woke-hörhöt. Näille (kaikille wokeryhmille) oikeasti pitäisi saada joku laki ja omat tilansa ettei tavallisten ihmisten tarvitsisi kärsiä näistä epäihmisistä.
Onko kukaan maailmassa vielä identifioitunut jumalaksi ja alkanut vaatia itselleen etuja sen vuoksi. jumalahan kaiken tämän on huhupuheiden mukaan luonut, joten kaikki kuuluu hänelle
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä ! Pennut joutuu keksiä luovia tapoja kiusata toisia ja sulkea pois kaveripiiristä keksimällä tietynlaisia leikkejä ja tuollainen leikkiminen on pätevä tekosyy jolla kuulutaan jengiin ja kiusataan ja vainotaan niitä jotka eivät halua liittyä mukaan vastaavaan tai ottaa vastaan typeriä Tiktokki-haasteita !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan tälle on vanhempien tuki olla, ei muuten olisi hankittuna näitä kamppeita (naamioita, häntiä jne.) Todella erikoinen ratkaisu vanhemmilta.
Musta taas on tosi symppistä kuunnella sivusta kun työpaikan kahvipöydässä keski-ikäiset isäihmiset vertailee mistä kannattaa tilata maskipohjat ja että vatiini on askarteluhuopaa parempi kangas maskien päällystykseen. Isiä jotka ovat kiinnostuneita lastensa leikistä ja ilmeisesti askartelevat yhdessä, ihan mahtavaa! Varmaan myös Wilma-viestin saatuaan muistuttavat Kerttu-Jessicaa että ei kuitenkaan sitten tunnille tai kouluun näitä, vaikka ihania ovatkin.
Onko suomalaisista miehistäki tullut tuollaisia tossukoita? 😲😲😲 Jotka leikkii lasten leikkejä?
Ei sit mikään ihme et naiset hakee ulkomailta miehekkäitä miehiä aviopuolisoiks
Suomalainen tosi mies ei leiki lastensa kanssa, vaan jättää heidät näkemättä ja pakoilee elareita viimeisen saakka. Siinä vasta miesten mies! Niinkö?
Ihan normaalia, että välittävä isä on kiinnostunut lapsensa elämästä ja leikkii hänen kanssaan. Sairas maailmankatsomus sulla.
Tuohan on kätevää. Kouluruokailu voi olla raksuja koirankupissa.
Aikuistuminen oli ihanne aikoinaan. Nyt, jopa aikuiset haluavat palata toimillaan lapsuuteen. Aikuisuuden haasteet ja vaatimukset eivät enää tavoiteltuja itsensä kehittämisessä. Leikit pitäisi olla leikitty pienenä lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä ! Pennut joutuu keksiä luovia tapoja kiusata toisia ja sulkea pois kaveripiiristä keksimällä tietynlaisia leikkejä ja tuollainen leikkiminen on pätevä tekosyy jolla kuulutaan jengiin ja kiusataan ja vainotaan niitä jotka eivät halua liittyä mukaan vastaavaan tai ottaa vastaan typeriä Tiktokki-haasteita !
Eikä ur p ot vanhemmat älyä sitä, kannustavat vaan lapsiaan kiusaamaan hankkimalla kiusaamiseen sopivaa eläin rekvisiittaa!
Eikö niitä enää muka ole?
No se selittää tällaisen käytöksen normaali luokilla!