Lue keskustelun säännöt.
Saako netin kautta enää
23.02.2007 |
lähetettyä ilmaisia viestejä mitään kautta? Vuosia sitten niitä sivuja oli moniakin,mutta en muista niistä enää yhtäkään =O/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla