Lue keskustelun säännöt.
G: Susan Kuronen saa tehdä mitä haluaa, mua ei kiinnosta. Muita?
09.02.2007 |
Ajattelin että pistetään mekin oma pino pystyyn kun noita Susanin haukkumispinoja on jo enemmän kuin tarpeeksi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla