Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies nosti sit viimeiset säästömme YHTEISELTÄ tililtämme ilma lupaani!

Vierailija
09.02.2007 |

Koska perustimme jäljelle jääneistä lainarahoista yhteisen tilin (n. 2000 e)

Nyt mies oli mennyt maksamaan lainamme korkoja, mikä olikin ihan ok, mutta oli lisäksi laittanut OMALLE tililleen 150 e, omia laskujaan varten! Vaikka nimenomaan olen sanonut virkailijalle haluavani sellaisen tilin jossa rahasiirtoihin/nostoihin tarvitsee molempien luvan!!

Virkailija oli kysäissyt että " pitäisiköhän vaimoltasikin kysyä..?"

johon mieheni sanoi ettei viitsi stressata häntä raha-asioilla.

No sain asian kuitenkin selville laskuja maksaessani, ja se 2000 korkoihin on ihan ok, mutta se että virkailija antoi miehen siirtää rahoja omalle tililleen on käsittämätöntä!

Älkääkä sanoko mitään JSSAP, kun mua tällähetkellä ketuttaa että miten on mahdollista suojatulta tililtä siirtää rahaa????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin virkailijalle soittopyynnön mutta eipä ole vielä vastannut... :(

Vierailija
2/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa, ja se 150 e meni pakolliseen laskuun sekin, mutta harmittaa kumminkin että ilman minun lupaani on toimittu. Varsinkin kun virkailija tiesi että tahdon ehdottomasti sellaisen tilin jolle ei mennä ilman lupaani.

Mies lupasi maksaa ottamansa takaisin, mutta silti olen sitä mieltä silti että virkailijan ei olisi pitänyt antaa miehn tehdä omia siirtojaan....

Vierailija
4/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä lukee xx JA xx, silloin se tarkoittaa, että voitte vain yhdessä käyttää tiliä. Jos siinä lukee xx TAI xx, silloin kumpikin voi käyttää tiliä erikseen. Jos virkailija todella on antanut miehesi yksin käyttää JA-tiliä, niin silloin se on pankin virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme