Huh huh! Kolmosella perhe joilla 23 lasta!!!!!!!!!katsokaa
Kommentit (63)
sitä jaksoa katteli, tippa linssissä. Onneksi on maailmassa ihmisiä jotka välittävät niistä hylätyistä lapsiparoista, joita kukaan muu ei edes huoli.
Siinä oli nainen paikallaan, hänellä oli niin laaja sydän. Voi, tuli niin hyvä mieli, että itketti ohjelmaa katsoessa ja nyt taas tätä ketjua lukiessa.
siis ei mitään vapaaehtoisia vaan palkattuja.
Että sen verran se äiti itse pyörittää...
Äidille ja isälle pointsit hienosta duunista.
Mutta mä itkin koko jakson. Mä en ikinä pystyis hoitamaan edes yhtä tuollaista, itkisin koko ajan miten kova kohtalo lapsella olisi.
Miten sillä yhdellä pojalla oli ne kädet ihan oudot, onko siihen jotain selitystä?
Kyllä vanhemmat olivat lomansa ansainneet!
joka on sitten myöhemmin todettu sopimattomaksi ja huonoksi. Ja sitten lapsi laitettu uudestaan adoptioon Yhdysvalloissa. Että kyllähän sen huomaa miten huonot adoptiolait on Yhdysvalloissa.
lapsen korvista. Vaihdoin kanavaa kun söin. Toi tie on itse valittu ja omasta elämästä ns. luovuttu.
Vierailija:
siis ei mitään vapaaehtoisia vaan palkattuja.Että sen verran se äiti itse pyörittää...
Mulle tuli heti mieleen, että saavatkohan kaikki pojat tarvitsemaansa huomiota, kun heitä on noin paljon. Jos vanhemmat olisivat yksin lastensa kanssa, siitä tulisi väkisinkin heitteillejättö. Kaksi ihmistä ei vain millään riitä. Luulisi, että erityislapsilla olisi vielä suurempi tarve siihen, että saisi viettää rauhassa aikaa vanhempien kanssa ihan rauhassa. Lapsi jolla on erityistarpeita ansaitsee sen, että häneen keskitytään. Ettei vaan äiti olisi haalinut liikaa lapsia hyvää silti tarkoittaen? Ei apua tarvitsevat lapset maailmasta lopu. Kannattaa keskittyä niin moneen kuin hyvin pystyy, polttamatta itseään molemmista päistä. Mutta kuten sanottu, ONNEKSI heillä on auttajia!
Vierailija:
lapsen korvista. Vaihdoin kanavaa kun söin. Toi tie on itse valittu ja omasta elämästä ns. luovuttu.
Vanhemmilla ei riitä aikaa kaikille lapsille. Nuo lapset kasvavat hoitajien kanssa!
Et ollut ainoa, joka huomasi akvaarion. Minä sen sieltä kanssa bongasin.
Mutta varmaan tulee lakanapyykkiä :-( Helpotus lukea täältä, että niitä avustajia on. Tuommoisen vammaisen lapsiperheen terapoimiseen tarvitaan armada puhe- ja toimintaterapeutteja.
Jäin vähän kaipaamaan kuulumisia pariskunnan lomareissulta. Ihania lapsia, ihana perhe..
t. eräs joka miettii päätänsä puhki, jaksaisiko kolmannen vai leikkaisiko piuhat poikki...
Olivat mm. olleet miehen ja 3 lapsen kanssa Las Vegasissa. Hehän saavat paljon kaikenlaisia avustuksia. Kun on avustajat, rahalliset avustukset, lapsille ilmaisia lomia ympäri Yhdysvaltoja, välillä itse pääsee 5 tähden hotelliin lomalle niin ei tuo nyt mitenkään raskasta ole.
Vierailija:
Olivat mm. olleet miehen ja 3 lapsen kanssa Las Vegasissa. Hehän saavat paljon kaikenlaisia avustuksia. Kun on avustajat, rahalliset avustukset, lapsille ilmaisia lomia ympäri Yhdysvaltoja, välillä itse pääsee 5 tähden hotelliin lomalle niin ei tuo nyt mitenkään raskasta ole.
Joku läheisriippuvuus/ sairaalloinen hoivavietti??!
kenties siksi ettei kovin monessa maassa tuollainen ole mahdollista. Yhdysvalloissa noita perheitä on kylläkin useita.
joten en ymmärrä mikä tuossa on noin ihmeellistä, tuo perhehän saa kaikenlaista tukeakin toisin kuin ne köyhien maiden ihmiset.
23 lasta ja 14 palkattua avustajaa plus 2 vanhempaa...Eli rapiat 1 lapsi jokaista aikuista kohti...eli ei se juuri normaalia perhe-elämää rankempaa ole. Ja kuitenkin saavat kaikenmaailman avustuksia ja lahjoituksia ja kaikki lapsethan olivat vielä näyttelijänhommissa tienaamassa itselleen.
Sinänsä ihailtavaa toimintaa, mutta miten tuo nyt sitten eroaa lastenkodista? Paitsi siten, että periaatteessa on olemassa vanhemmat? (Nimi paperissa.) Käytännössähän lapset ovat hoitajien huomassa vanhempien vastatessa " lastenkodin" johtamisesta.
Vierailija:
joten en ymmärrä mikä tuossa on noin ihmeellistä, tuo perhehän saa kaikenlaista tukeakin toisin kuin ne köyhien maiden ihmiset.
että ryhdymme joskus tulevaisuudessa sijaisperheeksi jollekkin lapselle tai ehkä max kahdelle lapselle. Meidän voimavarat ja voimat ei enempään riitä omien lapsiemme lisäksi, mutta hattua nostan noille jakson vanhemmille. Itku silmässä jaksoa seurasin. Kuinka koko koti ja perhe suorastaan huokui aitoa rakkautta ja välittämistä. Ja lapset olivat vaikeista vammoistaan ja traumaattisista kokemuksistaan huolimatta yllättävän tasapainoisia ja onnellisia. Ihania ja todella voimakkaita ihmisiä nuo vanhemmat ja etenkin äiti. Onneksi heidän laisiaankin ihmisiä on.