Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi töissä pitää koko ajan kehittyä?

Vierailija
02.09.2024 |

Ymmärrän, että uusia asioita pitää oppia, jos ja kun työ koko ajan kuitenkin kehittyy. Mutta miksi siitä vaahdotaan esimerkiksi kehityskeskusteluissa? Painotus on koko ajan uuden oppimisessa ja jatkuvassa kehittymisessä. Miksi ei anneta arvoa luotettavalle työnteolle ja sille, että on vaikka tyytyväinen työhönsä eikä halua edes edetä tms.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä enää kiinnosta kehittyä, muutenkin odottelen vain eläkeelle pääsyä ja tein töissä minimaalisen vähän.

Vierailija
2/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yritys kaatuu jos se ei kehity ja työntekijät on osa yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehity. Teen työn, menen kotiin.

Vierailija
4/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palkaa pitää saada koko ajan automaattisesti lisää?

Vierailija
5/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinat kehittyy. Huono pomo elää menneessä, eikä kuuntele viestiä kentältä.

Vierailija
6/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puhetta vaan. Käytännössä ei näy missään

Vierailija
7/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pidä. On vain kaksi tasoa, kun nouset kakkostasolle, olet päässyt eroon siitä aivopesusta jota meille koulusta saakka äidin avustamana pakkosyötetään ja tämän jälkeen olet vapaa tekemään elämässäsi mitä sinua itseäsi huvittaa.

Vierailija
8/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä pidän siitä, että pitää kehittyä. Mä tykkään muutenkin matkustamisesta, niin minusta on ihana käydä koulutuksessa Pariisissa. Saa tulla valmiille aamupalalle, illalla koulutuksen jälkeen rentoutua lähikahvilassa lasillisella viiniä.

Toisaalta, jos kaikki eivät halua kehittyä, niin kyllä minulle kävisi sekin, että saan käyttää heidän koulutusrahassa itseeni ja se huomioidaan myös paikassa.

Vierailija
9/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arva kuka lähtee seuraavissa yt:eissä. 

Vierailija
10/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämäm takia etätöitä vaativat joutuvat ennen pitkää pois. Ei siellä kotona kehitetä spontaanisti itseä eikä varsinkaan yritystä. 

Vierailija
11/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi siitä vaahdotaan esimerkiksi kehityskeskusteluissa? Koska tuulospalkkio on sidottu tavotteisiin. Meidän toimari pitäköön tulospalkkioni, minä en sitä tarvitse. Kun käyn töissä en menetä rahaa vaan aikaani. 

Vierailija
12/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, jos joku ei halua kehittyä. Tekee samaa vaan päivästä toiseen. Itseä kyllästyttäisi kovasti tuollainen. Lisäksi jos yt-neuvotteluissa kosahtaa omaan nilkkaan, niin on jotain mitä työhaastettulussa kertoa, että miten on kehittänyt itseään. 

t. Työssäkäyvä opiskelija 

Vierailija
13/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka ei osaa kirjoittaa kokonaista lausetta oikein?

Vierailija
14/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä nykyajan tsemppauspöhinää.

Vierailija
15/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän pakko kehittyä jos aion saada jatkoa tähän määräaikaiseen. Olen nyt numeroa liian isoissa saappaissa, pitäisi pystyä täyttämään ne kevääseen mennessä.

Vierailija
16/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Ei työelämässä enää tarvise olla se äidin vaatima kympintyttö, 6,5 suoritus riittää. Teen kaksi viikko töitä ja saan siitä palkan ja me ollaan sujut. Teen kaksi viikko töitä ja saan siitä palkan ja me ollaan sujut. Teen kaksi viikko töitä ja saan siitä palkan ja me ollaan sujut. jne...

Vierailija
17/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä pidän siitä, että pitää kehittyä. Mä tykkään muutenkin matkustamisesta, niin minusta on ihana käydä koulutuksessa Pariisissa. Saa tulla valmiille aamupalalle, illalla koulutuksen jälkeen rentoutua lähikahvilassa lasillisella viiniä.

Toisaalta, jos kaikki eivät halua kehittyä, niin kyllä minulle kävisi sekin, että saan käyttää heidän koulutusrahassa itseeni ja se huomioidaan myös paikassa.

Äkkiä tuohonkin elämään kyllästyy. About kuusi kertaa kun olet nähnyt ne samat aamupalat, jne se alkaa jo tuntua lähinnä, no työltä. 

Vierailija
18/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn pisteeseen kehittyminen on ok, mutta tärkeintä olisi tehdä työt hyvin, koska jatkuva kehittyminen kuormittaa ihmisiä ja enää ei jakseta hoitaa perushommia.

Vierailija
19/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä nykyajan tsemppauspöhinää.

Itse ainakin harrastaisin seksiä mieluummin maksusta kuin istuisin kuuntelemassa horinoita pöhinästä ja epämukavuusalueesta.

Vierailija
20/49 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehity minäkään. Se kehittyminen ei näy palkassa mitenkään mutta aivolihaksella joutuu punnertamaan enemmän, kun teetetään vaativampia töitä.Vaihdoin juuri tälläisesta pöhinä kehittymis työpaikasta vanhaan perinteisempään työhön, joka on jo minulle tuttua. Saan saman palkan tai hieman enemmän ja ei tarvitse kehittyä pätkääkään. Riittää että tekee ja osaa. Minä kyllä osaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme