Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille kumppanin valinnasta! (gallup)

Vierailija
30.11.2025 |

Silloin kun olet ollut sinkku, miten olet tehnyt parinvalintaa:

A. Etsit niin kauan, kunnes löydät riittävän hyvän naisen. Ei haittaa, vaikka hän ei täyttäisi kaikkia kriteerejäsi eikä ole syviä romanttisia tunteita eikä "jalat mene alta". Riittää, että nainen on "ihan kiva"

B. Sinulla on pitkä kriteerilista ja etsit naista, jonka kanssa tuntuu voimakasta kemiaa, syvää henkistä yhteyttä ja tunnet syviä romanttisia tunteita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. Elän omaa elämääni ilman naisia.

Vierailija
2/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on seurannut Unelmahäät ja Supernanny Suomi -sarjoja, niin kyllä minä ainakin olen monta kertaa ihmetellyt, että "mitä tuo nainen/mies näkee tuossa puolisossaan?". Mutta ilmeisesti he ovat täysin tyytyväisiä parisuhteeseensa. Näin ollen voi todeta, että ihmiset tekevät parinvalintaa eri tavoin: joillekin riittää, että kumppani on ihan kiva ja jotkut etsivät ihan täydellistä pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin älykkään ja ihanan naisen

m42

Vierailija
4/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti A on miehille mahdollinen. Nainen kuitenkin alkaa nillittää kaikesta yhdessä asuessa eli B on mahdoton.

Vierailija
5/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toimi kummankaan mukaan. Ei minulla ole listaa enkä vain tyydy johonkuhun. Olen sellainen välimuoto.

Parinvalinta lyö vähän ohi. Yhden illan parinvalinta, deittailu, hääkellot soi?

Vierailija
6/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Viihdyn hyvin yksin, enkä kaipaa ketään kämppääni kälättämään. Vapaudestani en luovu.

Vierailija
7/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi eikä ole kriteerilistaa. Olen vain ajautunut yhteen, kun jostain sattuman tai kohtalon oikusta on jonkun kivan naisen kanssa päädytty viettämään aikaa. Pisin hengailu kesti toistakymmentä vuotta. 

Vierailija
8/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämäni aikana tavannut suurimman osan naisystävistäni baarissa. En minä tavatessani ole tiennyt heistä kuin ulkonäön ja jotain pintapuolisia faktoja, kun alettiin seurustella. Pikkuhiljaa tutustuessa selvisi enemmän. Joskun negatiivisia asioita, jolloin suhde loppui ja joskus positiivisia, jolloin suhde jatkui.

Eli en voi valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Vierailija
9/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetut vaihtoehdot jo pitkälti selittävät, miksi niin iso osa miehistä jää nykyään onnettomiksi inceleiksi. Nyt tsempatkaa, hävettää meidän kaikkien miesten puolesta.

Vierailija
10/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi eikä ole kriteerilistaa. Olen vain ajautunut yhteen, kun jostain sattuman tai kohtalon oikusta on jonkun kivan naisen kanssa päädytty viettämään aikaa. Pisin hengailu kesti toistakymmentä vuotta. 

Eli vaihtoehto A, riittää kun nainen tuntuu ihan kivalta 

Vierailija
11/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetut vaihtoehdot jo pitkälti selittävät, miksi niin iso osa miehistä jää nykyään onnettomiksi inceleiksi. Nyt tsempatkaa, hävettää meidän kaikkien miesten puolesta.

Mistä päättelit, että kysely on miehen tekemä?

Vierailija
12/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elämäni aikana tavannut suurimman osan naisystävistäni baarissa. En minä tavatessani ole tiennyt heistä kuin ulkonäön ja jotain pintapuolisia faktoja, kun alettiin seurustella. Pikkuhiljaa tutustuessa selvisi enemmän. Joskun negatiivisia asioita, jolloin suhde loppui ja joskus positiivisia, jolloin suhde jatkui.

Eli en voi valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Teithän sä parinvalintaa tutustumisvaiheessa.

Vierailija
13/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetut vaihtoehdot jo pitkälti selittävät, miksi niin iso osa miehistä jää nykyään onnettomiksi inceleiksi.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
14/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaihtoehto A, riittää kun nainen tuntuu ihan kivalta 

Ei ole A. Ei ole kriteerejä. Enkä etsi. Ja voi tulla syviä tunteita. 

Vierailija
15/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli järkyttävän kaunis ja lisäksi älykäs. Tykkäsi seksistä ja vieläpä ihan minun kanssani. Ei tarvinnut kahta kertaa houkutella papin eteen.

Vierailija
16/16 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Olen pitänyt aina B:tä epärealistisena haihatteluna, joka todennäköisesti olisi johtanut vain vanhapoikuuteen. Löysin opiskeluaikana bileistä mukavan ja rennon, tavallisen näköisen naisen, ja päätin tarttua tilaisuuteen. Seurustelu osoitti, että homma toimii eikä ole vaikeaa ja riitaista kuten oli ollut ennen parisuhteessa. Oltiin ikään kuin hyvä kavereita, rentoa, helppoa, mukavaa. Seksikin toimi. Nyt ollut hänen kanssa naimisissa jo 18 vuotta ja meillä on 2 teini-ikäistä lasta. Edelleen ollaan onnellisia yhdessä.