Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi prepaid-liittymässä ei näy kenenkään paikalla olot whatsappissa?

Vierailija
01.09.2024 |

Osaako kukaan sanoa? Ostin lapselle prepaidin ja myyjä sanoi, että se aktivoituu siinä kassalla samalla. Ja kai se on aktivoitunutkin, kun ne wa-viestit kuitenkin kulkee..? Mutta miksi paikalla olot ei näy? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuolle liittymälle vielä tehdä jotain? Onko teillä kellään prepaidia?

Vierailija
2/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetuksista saa millä liittymällä tahansa pois näkyvistä onko paikalla vai ei. Lapset sen ainakin osaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii todennäköisesti puhelimesta jonkin asetuksen että sallii päivityksen taustalla. Kuluu nettikaistaa enemmän kun pollaa tuota statusta yhtenään.

Kannattanee kotioloissa käyttää wlania jos mahdollista niin ei kulu data.

Vierailija
4/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetuksista saa millä liittymällä tahansa pois näkyvistä onko paikalla vai ei. Lapset sen ainakin osaa 

Tiedetään, mutta minulla on, että kaikki näkee. Silti se ei näy tuossa. 

Vierailija
5/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvii todennäköisesti puhelimesta jonkin asetuksen että sallii päivityksen taustalla. Kuluu nettikaistaa enemmän kun pollaa tuota statusta yhtenään.

Kannattanee kotioloissa käyttää wlania jos mahdollista niin ei kulu data.

On koko ajan wlan päällä ja testattiin myös mobiilidatalla. Ei näy kenenkään paikalla olot. 

Vierailija
6/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liity prepaidiin mitenkään

Vierailija
7/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos estät näkymisen, et näe itse muiden paikallaoloa eivätkä he sinun. Eli esto toimii kahteen suuntaan, vaikka vain toisessa puhelimessa olisi wa:n asetuksista estetty.

Vierailija
8/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paikallaolojen pitäisi näkyä?

Vierailija
9/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitten? Pakko liittyä, kun minun puhelimessa ne näkyy, tuossa lapsen ei. Ja kun lapsella ei edes se minun paikalla olo näy, vaikka minulla on, että kaikki näkee. 

Vierailija
10/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei riitä, että sinulla on kaikki näkee asetus. Lapsellakin pitää olla, jotta näet hänen paikallaolotietonsa. 

Vierailija
11/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos estät näkymisen, et näe itse muiden paikallaoloa eivätkä he sinun. Eli esto toimii kahteen suuntaan, vaikka vain toisessa puhelimessa olisi wa:n asetuksista estetty.

No tämäkin tiedetään ja ei ole estettynä. Tämä on ihan ihme homma. 

Vierailija
12/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitten? Pakko liittyä, kun minun puhelimessa ne näkyy, tuossa lapsen ei. Ja kun lapsella ei edes se minun paikalla olo näy, vaikka minulla on, että kaikki näkee. 

No siihen lapsen puhelimeen liittyy. Wa-asetukset ovat puhelin kohtaisia. Se, mikä on sinun puhelimessasi ei liity mitenkään lapsen puhelimeen. Jos lapsi on estänyt tietojen näkemisen, et sinäkään niitä näe. Eikä lapsi näe kenenkään tietoja. 

Vierailija
13/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siihen lapsen puhelimeen liittyy. Wa-asetukset ovat puhelin kohtaisia. Se, mikä on sinun puhelimessasi ei liity mitenkään lapsen puhelimeen. Jos lapsi on estänyt tietojen näkemisen, et sinäkään niitä näe. Eikä lapsi näe kenenkään tietoja. 

Kyllä me nyt se tiedetään. Ei ole estettynä. Laittoi, että kaikki näkee. Ollaan testattu kaikella mahdollisella tavalla. 

Vierailija
14/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, ettei lapsi näe kenenkään sellaisen tietoja, jotka näkyvät ap:n puhelimessa, voi tarkoittaa ainoastaan sitä, että kyse on lapsen puhelimen asetuksista. Sinänsä tuolla paikallaolotiedolla ei tee yhtään mitään normaalisti. 

Vierailija
15/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me nyt se tiedetään. Ei ole estettynä. Laittoi, että kaikki näkee. Ollaan testattu kaikella mahdollisella tavalla. 

Et selkeästi tiedä, kun kyselet asiaa täältä. Mikään muu kuin wa:n asetukset ei poista paikallaolojen näkemistä. Turhaan vänkäät vastaan. Wa ei liity mitenkään siihen, millainen liittymä on. 

Vierailija
16/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sillä soittaakin, kun testattiin, joten aktivoituna sen täytyy olla. Mikä ihme tuossa sitten voi olla, ettei ne paikalla olot näy? Meillä ei ole ollut ennen prepaidia, niin alan vahvasti epäillä, että sille kuitenkin pitäisi vielä jotain tehdä. Eikö kenelläkään ole näistä liittymistä tietoa? 

Vierailija
17/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sillä soittaakin, kun testattiin, joten aktivoituna sen täytyy olla. Mikä ihme tuossa sitten voi olla, ettei ne paikalla olot näy? Meillä ei ole ollut ennen prepaidia, niin alan vahvasti epäillä, että sille kuitenkin pitäisi vielä jotain tehdä. Eikö kenelläkään ole näistä liittymistä tietoa? 

Soittaminen ei liity mitenkään paikallaolotietoihin. Paikallaolotiedot eivät näy, koska wa:ssa on laitettu asetuksissa niiden näkyminen pois päältä. Montako kertaa tämä pitää kertoa, että menee sinulle perille? Se, onko liittymä prepaid vai laskutusliittymä, ei liity mitenkään tähän asiaan. Kysessä on wa-sovelluksen asetukset. Mihin sä muuten niitä paikallaolotietoja tarvitset? 

Vierailija
18/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ovat estäneet paikallaolotietojensa näkymisen ja ilmeisesti hyvästä syystä.

Vierailija
19/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selkeästi tiedä, kun kyselet asiaa täältä. Mikään muu kuin wa:n asetukset ei poista paikallaolojen näkemistä. Turhaan vänkäät vastaan. Wa ei liity mitenkään siihen, millainen liittymä on. 

Näen ihan omilla silmilläni, että lapsen asetukset on kohdassa kaikki ja että omat asetukseni on kohdassa kaikki. Silti hän ei näe minua paikalla. Eikä yhtään ketään muutakaan. Ei näy viimeksi paikalla olo aikaa eikä mitään. Tämän on pakko johtua liittymästä. Wappikin päivitettiin uuteen versioon. 

Vierailija
20/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jo, ettei liity liittymään vaan wa:n asetuksiin. Ei wa tiedä, mikä liittymä puhelimessa on. Jos et usko, ota liittymä pois lapsen puhelimesta ja pistä puhelin päälle ja yhdistä wlanverkkoon. Näkyykö paikallaolotiedot wa:ssa? Ei näy, jos et muuta mitään asetuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi