Meillepä tuleekin ensi viikonloppuna kylään akateeminen pariskunta!
Mitä niin hienoille ihmisille uskaltaa tarjota? Olemme itse vain ihan tavallista rahvasta. En haluaisi, että pitävät meitä ihan juntteina.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin teillä rahat riittää juhlapöytään. Kokeilkaa vaikka hienostella raakamakkaroilla ja sopivilla oluilla.
Ehei, ei me akateemiset pidetä makkarasta ja oluesta! Yritä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tohtori js professori. Mieliruokaani ovat mäkkärin ruoat ja pizza. Juomaksi riittää vesi.
Sama, paitsi proffana en ole koskaan ollut. Kuulostaa hyvältä mainitsemasi ruoat. YTT
Vierailija kirjoitti:
Minä ja toimitusjohtajamiehni tarjoillaan aina akateemisille tuttavilemme kolmea eri leikkelettä. Oletteko nyt hirmu kateellisia?
Katsos, leikkelehullu paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä asuu akateeminen pariskunta, siis me 🥳
Eikö puppa käynyt elämän koulun ja mumma kauppakoulun?
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesti koulutettu mies. Vaimoni taas ei ole akateemisesti koulutettu. Meillä kuitenkin puhutaan todella vähän koulutuksista ylipäänsä, ja meille on aivan sama menevätkö lapsemme amikseen vai lukioon, kunhan opiskelevat sitä mikä kiinnostaa ja pääsevät töihin. Elämme kädestä suuhun, ja kun menemme johonkin kylään niin emme odota saavamme mitään erityiskohtelua emmekä saakaan. Minulle akateeminen koulutus ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että olen aina ollut kiinnostunut teoreettisista asioista ja kokenut omakseni opiskella paljon. Vaimoni taas on käytännönläheinen tyyppi joka opiskelee vain silloin, kun kokee saavansa opinnoista jotain käytännön hyötyä, ja on sen verran fiksu ja nopea oppimaan että tiedän hänenkin selviytyvän yliopistossa, mikäli joskus haluaa sinne pyrkiä jonkin itseään kiinnostavan tieteenalan perässä. Mutta minulle on silti aivan sama mikä on hänen korkein koulutuksensa tai mitä hän opiskelee tulevais
Akateemikko on arvonimi. Tarkoitit kai sanoa akateeminen? Terv. amis
El grande panico. Oikeen akateemisia tulee kylään
He ovat valkokaulus köyhällistönä tottuneet hernekeittoon.
Vai aneemisesti koulutettuja, antakaa niille piiskaa niin, että tuntuu.
Ei taida olla tätä päivää. YTT