Meillepä tuleekin ensi viikonloppuna kylään akateeminen pariskunta!
Mitä niin hienoille ihmisille uskaltaa tarjota? Olemme itse vain ihan tavallista rahvasta. En haluaisi, että pitävät meitä ihan juntteina.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shampanja olisi mukava yllätys. Jos otetaan aloitus tosissaan, suurin osa akateemisista elää ihan tavallista elämää ja kuuluu keskiluokkaan tai sen alapuolelle. Joskus oikein rikkaat pitävät vaihtelusta, tavallisesta kotiruoasta, grillimakkarasta, keitetyistä perunoista, sillilautasesta, oluesta.
Raha ei varsinaisesti kerro ihmisen ruokamieltymyksistä.
Eikä akateemisuus siitä, että rahaa olisi enemmän (tai vähemmän). (- Suomessa koulutus on inflatoitu).
Ompa suuri juttu 😀 Näin kauppatieteiden tohtorina ja professorina oon käynyt monessa kylässä ja yleensä kohdellaan kuin normaalia ihmistä.
Me olemme akateeminen pariskunta. Tänään söimme hernekeittoa ja iltapalaksi karjalanpiirakoita (valmis pakaste).
Hauskinta oli kun kaverin tyttöystävä uskalsi viimeinkin sanoa että s... hän on luullut että professorit ovat fiksumpaa porukkaa, mutta sinähän olet ihan samanlainen kusipää kuin muutkun.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme akateeminen pariskunta. Tänään söimme hernekeittoa ja iltapalaksi karjalanpiirakoita (valmis pakaste).
Teidän kaltaiset ihmiset keskustelee täällä paljon.
Hauskaa lukea, kuinka ihmiset eivät yhtään osaa lukea ap:n sarkasmiin käärittyä provoa!
Vierailija kirjoitti:
Ompa suuri juttu 😀 Näin kauppatieteiden tohtorina ja professorina oon käynyt monessa kylässä ja yleensä kohdellaan kuin normaalia ihmistä.
Ompa oon on käynyt monessa kylässä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa lukea, kuinka ihmiset eivät yhtään osaa lukea ap:n sarkasmiin käärittyä provoa!
Todella outoa sarkasmia jos kyse ei ollut pilkkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Valmis pakaste vai valmispakaste hernekeitto? Kovin akateeminen kirjoitustyyli.
Alkuun Fasolada, pääruoaksi Soutzoukakia ja Orzo-pasta + Horiatiki, jälkkäriksi baklava. Juomana Retsina.
Vierailija kirjoitti:
Shampanja olisi mukava yllätys. Jos otetaan aloitus tosissaan, suurin osa akateemisista elää ihan tavallista elämää ja kuuluu keskiluokkaan tai sen alapuolelle. Joskus oikein rikkaat pitävät vaihtelusta, tavallisesta kotiruoasta, grillimakkarasta, keitetyistä perunoista, sillilautasesta, oluesta.
Olen akateemisesta suvusta ja en todellakaan koe kuuluvani keskiluokkaan. Minä olen yhteiskuntatieteiden tohtori ja mieheni tuplamaisteri ja kuulumme molemmat ylimpään tulodesiiliin. Syömme päivittäin laadukasta itsevalmistettua ruokaa parhaimmista raaka-aineista valmistettuina. Kuin elämissämekin, myös ruoanlaitossa pyrimme aina täydellisyyteen. Ei siinä sinun makkarasi tai sillisi paljoa paina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osataan ja vastataan samoin.
Pistä munaa tarjolle, jos ei pariskunnan emäntää kiinnosta niin miestä kiinnostaa
Me söimme pakastepitsaa, Dr. Oetkeriä. Ollaan kuitenkin vain maistereita.
Minä ja toimitusjohtajamiehni tarjoillaan aina akateemisille tuttavilemme kolmea eri leikkelettä. Oletteko nyt hirmu kateellisia?
Eivät pääse tulemaan, Roope-Bobille tuli muuta menoa.
Sopivaa ruokaa on uunissa haudutettu riista, tämän lisäksi perunat tillissä keitettynä, merisuola. Ruskea kastike tai paistin lihaliemi.
Puolukkaa mausteeksi.
Kauden vihanneksia kylkeen.
Kuka kutsuu random ihmisiä kylään? Ammattikoulun käyneenä pidän jauhomakkaraa kauheimpana kurana. Mozzarella salaatti etusena, lohkoperunat pihvillä pääksi ja uunibanaani jäätelöllä jälkkäriksi. Ei ole ruudin keksimistä ja helppoja valmistaa.