Meillepä tuleekin ensi viikonloppuna kylään akateeminen pariskunta!
Mitä niin hienoille ihmisille uskaltaa tarjota? Olemme itse vain ihan tavallista rahvasta. En haluaisi, että pitävät meitä ihan juntteina.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa lukea, kuinka ihmiset eivät yhtään osaa lukea ap:n sarkasmiin käärittyä provoa!
Osaa kyllä.
HK sininen lenkki nautittuna kokonaisena alakautta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, vaan kummalle puolen kannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, vaan kummalle puolen kannasta.
Molemmille
Suomalaisista vanhoista elokuvista saa hyviä vinkkejä kuinka käyttäydytään kun ylioppilas tai maisteri tulee vierailulle.
Meillä ei käy akateemisia vieraita. Korkea-arvoisin taitaa olla ulosottomies.
Punainen matto esiin ja nöyristely kehiin
Yleensä en seurustele tohtorintutkintoa alempirotuisten kanssa, mutta ensi sunnuntaina meille tulee vierailulle pariskunta, joka ei ole edes ylioppilaita. Mitä heille pitää tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en seurustele tohtorintutkintoa alempirotuisten kanssa, mutta ensi sunnuntaina meille tulee vierailulle pariskunta, joka ei ole edes ylioppilaita. Mitä heille pitää tarjota?
Hanhenmaksa palleroita ja shampanjaa, jälkiruuaksi tarjoat omaa persettäs jos sattuis kelpaamaan.
Varaa kullekin akateemisesti sivistyneelle vieraalle 200 g makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanhenmaksa palleroita ja shampanjaa, jälkiruuaksi tarjoat omaa persettäs jos sattuis kelpaamaan.
Omaa persettä? Ovatko he kannibaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa persettä? Ovatko he kannibaaleja?
Ei ne sitä syödä halua vaan sodomoida
Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsuu random ihmisiä kylään? Ammattikoulun käyneenä pidän jauhomakkaraa kauheimpana kurana. Mozzarella salaatti etusena, lohkoperunat pihvillä pääksi ja uunibanaani jäätelöllä jälkkäriksi. Ei ole ruudin keksimistä ja helppoja valmistaa.
Etusena...
Pääksi...
Kurana...
Voi hyvää päivää🤦
Vierailija kirjoitti:
Rotuisten...
Jotain "huumoria"?
Just.
Itse olen tohtori js professori. Mieliruokaani ovat mäkkärin ruoat ja pizza. Juomaksi riittää vesi.
Ei tuo akateemisuus enää anna mitään statusta, ennen kyllä. Olen itse tohtori, mutta lähtöisin työväenluokkaisesta perheestä, joten elän pitkälti kotona opittujen koodien mukaan. Akateemisia on siinä määrin paljon, että on hankalaa kokea sitä status-kysymyksenä. Toki tämä on subjektiivinen näkemykseni. YTT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsuu random ihmisiä kylään? Ammattikoulun käyneenä pidän jauhomakkaraa kauheimpana kurana. Mozzarella salaatti etusena, lohkoperunat pihvillä pääksi ja uunibanaani jäätelöllä jälkkäriksi. Ei ole ruudin keksimistä ja helppoja valmistaa.
Etusena...
Pääksi...
Kurana...
Voi hyvää päivää🤦
No päivee päivee. Opetanko arvon akateemiselle miten kätellään? Vinkkinä käsi ei mee omaan otsaan. Entä kerronko miten vauva palstalla formatoidaan vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tohtori js professori. Mieliruokaani ovat mäkkärin ruoat ja pizza. Juomaksi riittää vesi.
Se on oikein
Laadukasta viiniä, erilaisia laatujuustoja, kaviaaria, pihviä. Voisitte palkata jonkun piano + viulu duon soittamaan. Noloa laittaa jostain spotifysta soimaan mainoksien kera.