IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Tuossa kaverissa ei ole mitään normaalia tai tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille Valttereille tehdään, kun vanhemmat oikeasti kuolevat? Kun itsenäisesti eivät pärjää, eivätkä edes uskalla ajatella koko asiaa, niin heitä pelottaa.
Miten tuollainen syntyy? Aivovamma, vai liian paapovat vanhemmat, vai molemmat?
Yhden tällaisen tiedän, joka ei koskaan asunut omillaan, jonkun amiksen taisi onnistua käymään muttei koskaan ollut töissä. Vanhempiensa kuoltua joi itsensä hengiltä, löytyi 41-vuotiaana kuolleena vanhempiensa kämpästä.
Hyi hyi naisia, kun eivät tällaista hyvää miesparkaa ottaneet hoidettavakseen. Naisten syy.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua. Mutta ekan kuvan perusteella Valtteri on ihan ok näköinen.
Olisiko syy se, että Valtteri yrittää liian tasokkaita naisia?
Palstamammat on itse todenneet että tasoteorioilla voi pyyhkiä hanuria, ettei niitä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua. Mutta ekan kuvan perusteella Valtteri on ihan ok näköinen.
Olisiko syy se, että Valtteri yrittää liian tasokkaita naisia?
Palstamammat on itse todenneet että tasoteorioilla voi pyyhkiä hanuria, ettei niitä olekaan.
No helvetti kun se on kuvituskuva
1268:lle vastauksena. Olen samaa mieltä siitä, että olisi hyvä oman keskustelunsa aihe pohtia, miten Valtterin kaltaiseen tilanteeseen (sosiaalinen fobia, opintojen keskeyttämiset) päätymistä voisi parhaiten ennaltaehkäistä. Koulukiusaamisen kitkeminen olisi ilman muuta yksi tärkeimmistä asioista, mutta surullisesti kyllä someaikana tilanne on tainnut mennä entistä pahemmaksi, kun kiusaaminen on saanut uusia muotoja entisten lisäksi.
Siis täällä lehmät vielä kaiken muun lisäksi kuvittelevat, että täällä fiksummat asuu samoin kuin he itse 7-23.
Olette kyllä helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuhmon lehmät painaa visvat housuissaan!
Oletko juuri löytänyt Kuhmon, kun mainostat? Kaunista seutua.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kunpa saisin tuon Valtterin ymmärtämään, ettei hän on menettänyt mitään, ei yhtään mitään! Parisuhde naisen kanssa on parhaimmillaankin munankuorilla kävelyä, järkyttävää rahanmenoa, typeryyksien kuuntelemista ja joskus harvoin seksiä. Sitten jos nainen päättää, että muualla ehkä olisikin jotain parempaa hänelle, niin sinne katosivatkin sitten parisuhde ja perhe. Vähemmillä vaurioilla olisi selvinnyt, jos niitä ei koskaan olisi ollutkaan. Valtteri on ollut onnekas kun on elänyt elämäänsä kaikessa rauhassa.
Voisiko teistä noin ajattelevista joku kirjoittaa Valtterille lehden toimituksen kautta? Valtteri saattaa olla juuttunut siihen ajatukseen, ettei hän voi saada tyydyttävää elämää ilman parisuhdetta, vaikka se on mahdollista monille miehille sekä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhmon lehmät painaa visvat housuissaan!
Oletko juuri löytänyt Kuhmon, kun mainostat? Kaunista seutua.
Suomi on täynnä kauniita seutua, ihmiset taas usein tyhmiä kuin saappaat, kuten sinä.
Käyttäjä9591 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä oli, 34 vuotias? Eikä koskaan saanut seksiä? Miten sellainen on mahdollista? Johan 34 vuotiaana pitäisi olla enimmät nautinnot jo koettu kun alkaa elämän ehtoo.
Minä olen 38-vuotias mies, poikuus tallella. En ole koskaan edes halannut naista. Vapaa-aikani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on melkein 0.
Elämä on vain mennyt näin. Joskus 24-vuotiaana oli vielä pientä toivonkipinää. Nykyisin ei edes sitä. Välillä olen suunnattoman katkera. Välillä unohdan asian.
Suomessa on vain liikaa sinkkumiehiä. Jos tulisi sota ja Venäjä hyökkäisi, niin siitä saisi miesten määrää hitusen karsittua.
Et ehkä usko itse miltä tuntuu, kun ei ole saanut sellaista naista, joka miellyttäisi. Työelämässä olen kyllä menestynyt ja pärjään noin 4500 euron kuukausituloillani hyvin.
Sulla ainakin kuulostaa elämä olevan sen verran järjestyksessä, kun on mielekäs työ ja sen verran tuloja, että pystyt asumaan ja harrastamaan, miten haluat. Kuvittelisi, että ainakin harrastuskavereita ja sitä kautta aikaa myöten myönteisiä arjen kosketuksia kuten halauksia löytyisi elämääsi vaikkei kumppania ole jostain syystä löytynyt.
Itse vastaan kyllä automaattisesti ventovieraan miehen treffikutsuun "ei kiitos". Ehkä vanhempien opit, että vieraiden matkaan ei tule lähteä, istuvat liian tiukassa. Sitä on pikkutytöstä asti opetettu suojelemaan itseään miehiltä.
Käyttäjä9591 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä oli, 34 vuotias? Eikä koskaan saanut seksiä? Miten sellainen on mahdollista? Johan 34 vuotiaana pitäisi olla enimmät nautinnot jo koettu kun alkaa elämän ehtoo.
Minä olen 38-vuotias mies, poikuus tallella. En ole koskaan edes halannut naista. Vapaa-aikani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on melkein 0.
Elämä on vain mennyt näin. Joskus 24-vuotiaana oli vielä pientä toivonkipinää. Nykyisin ei edes sitä. Välillä olen suunnattoman katkera. Välillä unohdan asian.
Suomessa on vain liikaa sinkkumiehiä. Jos tulisi sota ja Venäjä hyökkäisi, niin siitä saisi miesten määrää hitusen karsittua.
Et ehkä usko itse miltä tuntuu, kun ei ole saanut sellaista naista, joka miellyttäisi. Työelämässä olen kyllä menestynyt ja pärjään noin 4500 euron kuukausituloillani hyvin.
Uskon vallan hyvin, Sillä minä en ole saanut sellaista miestä, joka miellyttäisi ja jonka kanssa olisi voinut perustaa haluamani perheen. No, onneksi olen menestynyt ja pärjään 70 000 euron vuosipalkallani ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä9591 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä usko itse miltä tuntuu, kun ei ole saanut sellaista naista, joka miellyttäisi. Työelämässä olen kyllä menestynyt ja pärjään noin 4500 euron kuukausituloillani hyvin. <
Sulla ainakin kuulostaa elämä olevan sen verran järjestyksessä, kun on mielekäs työ ja sen verran tuloja, että pystyt asumaan ja harrastamaan, miten haluat. Kuvittelisi, että ainakin harrastuskavereita ja sitä kautta aikaa myöten myönteisiä arjen kosketuksia kuten halauksia löytyisi elämääsi vaikkei kumppania ole jostain syystä löytynyt.
En muista kuinka pitkä halauksen pitäisi olla, että sillä on merkitystä mentaaliselle hyvinvoinnille. Viisi sekuntia??? Ainakin itselläni vain murto-osa arjessa vastaantulevista halauksista on sellaisia, jotka auttavat yksinäisyyteen. Sen pitäisi olla pikemmin syleily.
- ikisinkku nainen
Eihän naista uskalla edes katsoa, ilman syytteitä ahdistelusta. Sitten 35 lehmät alkaa jo loukkaantumaan, kun heitä ei katsota.
Toimi siinä sitten oikein. :D
1348:lle:
Joo, minunkin muistaakseni 5 sekunnin halaus on kunnolla "hoitava", vaikka kyllä hyvää mieltä tuottaa lyhyempikin rutistus. Se pidempi on sitten jo oikea läheisten ystävien tai muuten vain erityisen lämpimien, välittävien ja kehollisesti luontevien ihmisten sylittelyhalaus.
Valtteri ei ole hyvännäköinen ja hänellä ei ole itsevarmuutta, luultavasti ei rahaakaan. Ei kukaan nainen halua itsesäälissä vellovaa luuseria. Valtterin kannattaa kehittää itseään, hankkia rahaa ja omaksua pelimiesoppaiden perusteesit - ja ennen kaikkea tajuta, ettei p*llua kannata nostaa jalustalle. Nykyajan naisissa ei ole mitään tavoittelemisen arvoista.
Ennen kaikkea hänen kannattaisi ryhtyä kysymään kahville ulkomaalaisia naisia. Ei suominaista kiinnosta perheen perustaminen. Suominaisia kiinnostaa jooga, siideri, koirat, matkustus ja ilmastonmuutos. Jos perhettä ja lapsia haluaa, pitää etsiä ulkomaalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naista uskalla edes katsoa, ilman syytteitä ahdistelusta. Sitten 35 lehmät alkaa jo loukkaantumaan, kun heitä ei katsota.
Kyllä katsoa voi aina, vilkaista kokonaisuutta ja painottaa kasvoja. Ei siitä kukaan loukkaannu, jollei katsominen sisällä tauotonta tissivaon tuijotusta tai jotain irstaita ilmeitä, eleitä tai kommentteja.
Muistakaa pojat, älä ole kuin Valtteri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsoa voi aina, vilkaista kokonaisuutta ja painottaa kasvoja. Ei siitä kukaan loukkaannu, jollei katsominen sisällä tauotonta tissivaon tuijotusta tai jotain irstaita ilmeitä, eleitä tai kommentteja.
Suomalaiset naiset on tavallisia pullukoita lähes kaikki