IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on tämä: "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana"
Epätoivoisuus ei ole viehättävää.
Tämä. Varmaan myös muuten kaikenlaisia ongelmia, jotka heijastuvat sosiaaliseen elämään ja käytökseen. Esim. autismin kirjoa, jos menee tuntemattomille töksäyttelemään, että lähdetkö kahville. Ei naiset toimi niin. Naisen pitää ensin tietää, että mies on riittävän täyspäinen ja että on riittävästi yhteistä juteltavaa, jotta lähtevät treffeille. Siksi pitää ensin tutustua joko treffisovelluksessa juttelemalla tai harrastuksisa, töissä jne. livenä.
Ja valittava, reppana-henkinen mies on turn off.
Naisen täytyy tietää ensisijaisesti, että mies kykenee voittamaan muut miehet niin henkisesti, kuin fyysisesti. Vain mies, joka johtaa muita miehiä, voi olla suosittu naisten keskuudessa. Ja kyllä, miehiä kiinnostaa useat naiset, ei yksi nainen jossain toisella puolella maapalloa.
höpöhöpö ja lässynlää taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/360_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…
Tekoälyn luoma hahmotelma kaikkien naisten miestyypistä. Onko Valtteri lähellä tätä?
Vain tämänkö näköisiä miehiä näet esim. Prismassa puolisoidensa kanssa? Muut ei nirsoille naisille kelpaa?
Ei, vaan tuolle miestyypille naisen saaminen on kaikista helpointa. Asuipa missä tahansa tai tekipä mitä tahansa. No salilla tuo miestyyppi toki käy ja panostaa urheiluun elämänsä muutenkin.
Haluan miehen, joja panostaa perheeseen ja työhön eikä ravaa pakonomaisesti salilla
Ja sänkyyn haluat romanttiseen suhteeseen miehen, joka ravaa salilla, on pi
Vähän niin kuin miehet haluavat siveellisen seksipetoneitsyen, joka pysyy ikuisesti nuorena? Vaikeaa on.
Hänestä ei synny kovinkaan miehekästä vaikutelmaa. Tuollainen valittajako pystyisi valvomaan öitä huutavan vauvan kanssa, hoitamaan flunssaisia tai vatsatautisia lapsia, sietämään pienistä lapsista lähtevää meteliä ja rajoittamaan omia menojaan perheen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Hänestä ei synny kovinkaan miehekästä vaikutelmaa. Tuollainen valittajako pystyisi valvomaan öitä huutavan vauvan kanssa, hoitamaan flunssaisia tai vatsatautisia lapsia, sietämään pienistä lapsista lähtevää meteliä ja rajoittamaan omia menojaan perheen vuoksi?
Menojen suhteen ei ole ongelmaa, pelkää ihmisiä ja ihmisjoukkoja joten harvoin menee yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua. Mutta ekan kuvan perusteella Valtteri on ihan ok näköinen.
Olisiko syy se, että Valtteri yrittää liian tasokkaita naisia? Itseään huomattavasti paremman näköisiä ja parikymppisiä? "Instabeibejä" Näitä,joita jokainen mies haluaa ja yrittää.
Lehdessä luki että ei esiinny omalla nimellä eikä kuvalla joten vaikea sanoa.
Sehän se syy varmaan on. Jos on itse tavallinen mies, niin silloin pitäisi lähestyä tavallisia naisia. Ei niitä pitkähiuksisia ja hoikkia kaksvitosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menojen suhteen ei ole ongelmaa, pelkää ihmisiä ja ihmisjoukkoja joten harvoin menee yhtään mihinkään.
Miten hän sitten elättää itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sitten elättää itsensä?
Ei elätä, mamma passaa ja elättää.
Jos Valtteri on se joka täällä kirjoitti tuohtuneena että miksei naiset tule hänen luokseen syömään tarjouspullaa :D
Tätä kommentointia lukiessa kaksoisstandardit näkyvät niin räikeästi, että ei voi kuin ihmetellä. Ihmiset ovat julmia petoja sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on tämä: "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana"
Epätoivoisuus ei ole viehättävää.
Hae sitten mies Afrikasta. Hopi, hopi.
Voi vitunpölö! Hae itse mies Afrikasta.
Tälläisiä Valttereita kannatta naisten vältellä. Nää on just niitä miehiä jotka erotilanteessa tappaa entisen kumppaninsa ja ehkä myös itsensä. Kun ovat niin pakkomielteisiä ja epätoivoisia eivätkä kestä sitä että joutuvat olemaan taas yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma nimeltä Suomi. Jos Valtteri asuisi Keski-Euroopassa niin pääsisi kahville kolmesti päivässä. Halutessaan joka kerta eri naisen kanssa. Meillä Suomessa on kalenterit täynnä, pienet piirit ja kaikenlaisia ennakkoluuloja miehiä kohtaan. Ei ole niin sanotusti saumaa.
Ei ole näin. Monissa päin Keski-Eurooppaa on vieläpä kotirouvakulttuuria paljon, eli nainen jää pitkäksi aikaa tai jopa pysyvästi kotiin kun lapsia alkaa tulla. Monen maan verotuskin suosii tällaista ns. perheverotuksen kautta, joka mahdollistaa yhden tienaajan palkalla elämisen. Mutta jos miehen pitää olla se koko perheen elättäjä, niin silloin hänen koulutuksensa, työnsä/palkkansa ja mahdollinen omaisuutensa on vielä paljon merkittävämpää kuin Suomessa, jossa ei ole tällaista oletusta että miehen pitää yksin pystyä elättämään koko perhe. Talouudellinen puoli siis korostuu Suomeen nähden, ja sehän ei ollut Valtterin vahvuus.
Kuulostaa masentuneelta. Ärsyttää tällaset ruikuttajamiehet joilla on koko elämä rempallaan, ja sit ne kuvittelevat että "joku nainen, kuka vaan" parantaa heidät.
En osaa päättää ärsyttääkö mua enemmän tyhmyys ja nynnyys vai se naisen esineellistäminen.
Miksi mun tai kenenkään pitäisi ottaa riesakseni jonkun Valtterin huoltaminen? Tuo on täydellinen esimerkki mieslajista jonka kaikki naiset kiertävät kaukaa. Hyvä niin.
Miksiköhän muuten naiset ei ikinä ruikuta, että mulla ei oo ketään miestä, kukaan ei huoli mua ja voi voi? Naisten elämän sisältö ei ole se että sais jonkun miehen, kenet vaan.
Lyön vetoa, että Valtteri ei olisi sen tyytyväisempi naisen kanssa kuin nytkään. Pilaisi vaan toisenkin ihmisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! Realistinen lähtökohta tuollaiselle miehelle parisuhteeseen olis joku hoivaamishaluinen mt-ongelmainen nainen, joka ei halua lapsia, mutta jaksaa hoivata miestään henkisesti oman elämänsä kuntoonlaiton ohella. Sitten jos/kun saa elämänsä kuntoon, jättää miehen, koska ei saa tältä vastakaikua. Tai sitten laittavat elämänsä ja päänsä kuntoon yhdessä ja molemmilla toistensa ansiosta parempi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä Valttereita kannatta naisten vältellä. Nää on just niitä miehiä jotka erotilanteessa tappaa entisen kumppaninsa ja ehkä myös itsensä. Kun ovat niin pakkomielteisiä ja epätoivoisia eivätkä kestä sitä että joutuvat olemaan taas yksin.
No niinhän ne naiset vältteleekin 😃 ainakin siis artikkelin perusteella naiset eivät halua olla missään tekemisissä valtterin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos paritettaisiin valtteri ja laura keskenään?
Ulkonäölliset tekijät eivät kohdallani riitä parinmuodostukseen Laura, 32, ei ole koskaan seurustellut tai suudellut
Laura, 32, muistaa olleensa ihastunut kerran. Lapsuuden prinsessaleikeissäkin prinssi oli lähinnä statistin roolissa.
Laura, 32, on neitsyt, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä, suudellut tai ollut parisuhteessa. Se ei juurikaan haittaa häntä."
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/416f0787-f95c-477c-92be-7236fb528b08 Oli vasta samassa lehdessä.
Yhtä juttuja en tuossa Laurassa tajua:
Miksi todeta samaan aikaan sekä "ulkonäköni ei riitä saamaan kumppania", ja että "en edes halua kumppania". Ristiriitaista. Kumpi se nyt on? et saa kumppania
Kaikilla 'riittää ulkonäkö parin löytämiseen' - kunhan löytää sen oikean parin.
mutta kukaan ei ole mitenkään kiinnostava jos rypee 'omassa rumuudessaan' ja 'en kelpaa kenellekään - lähdetääks panee?' Epätoivoissaan.Jos on hieman vähemmän onnekas ulkonäön suhteen (kuten itse olen) niin toki se parin löytäminen ja suhteen syntyminen kestää kauemmin. Moni meistä tiedostaa omat ulkonäön rajoitteensa liiankin hyvin, eikä halua pilata lupaavaa tutustumista ja pettyä jälleen.
Jotenkin ehkä pitää sitä ulkonäköä kyetä kompensoimaan, eli on tärkeää esim kouluttautua ja pysyä aktiivisena, lukea tai mitä ikinä että sinulla on myös jotain puhuttavaa, eikä pelkästään 'pääsisisinkö vihdoinkin parisuhteeseen ja paneen'
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masentuneelta. Ärsyttää tällaset ruikuttajamiehet joilla on koko elämä rempallaan, ja sit ne kuvittelevat että "joku nainen, kuka vaan" parantaa heidät.
En osaa päättää ärsyttääkö mua enemmän tyhmyys ja nynnyys vai se naisen esineellistäminen.
Miksi mun tai kenenkään pitäisi ottaa riesakseni jonkun Valtterin huoltaminen? Tuo on täydellinen esimerkki mieslajista jonka kaikki naiset kiertävät kaukaa. Hyvä niin.
Miksiköhän muuten naiset ei ikinä ruikuta, että mulla ei oo ketään miestä, kukaan ei huoli mua ja voi voi? Naisten elämän sisältö ei ole se että sais jonkun miehen, kenet vaan.
Lyön vetoa, että Valtteri ei olisi sen tyytyväisempi naisen kanssa kuin nytkään. Pilaisi vaan toisenkin ihmisen elämän.
Sit kun vanhemmat kuolee niin mä oon ihan yksin - mistä mulle joku äidin korvike?
Mies ruikuttaa, mutta nainen valittaa asiasta ja saa toki apua.
Vierailija kirjoitti:
Mies ruikuttaa, mutta nainen valittaa asiasta ja saa toki apua.
Naiset tukee toisiansa, miehet ei
Naiselle on turn off, jos miestä kiinnostaa vain ulkonäkö. Tai se, että ihan vaan on nainen.