Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee kylmää kyytiä talvella, paheneva työttömyys + heikentyvä sosiaaliturva, ihmiset tulevat näkemään nälkää Suomessa

Vierailija
01.09.2024 |

Näin se valitettavast on.

Kommentit (243)

Vierailija
81/243 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukotukset kaduilla on kohta arkipäivää. Enemmän ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. 

Ainahan ne ovat olleet. Varsinkin nyt kun täällä on kaikenlaisia āhlām wä sählämejä

Vierailija
82/243 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

İgor taas lietsomassa eripuraa suomalaisiin. Nyt korkki kiinni ja nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/243 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää jättää iltasanomat lukematta ja kokeiltava itse

meneekö se asia tuollalailla oikeasti.

huomaat ettei mene

suomessa voi tehä miljoonia ilman ongelmia

kannattaa vaan herätä ajoissa,

viimeset jää aina rannalle ruikuttumaan

Vierailija
84/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä tulet jos vähäisillä ropoillaan ostaa huonoa höttöruokaa ja energiajuomia, Täyttävä, ravitseva itsetehty ruoka ei vie perikatoon. Valintoja, valintoja,

Vierailija
85/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä tulet jos vähäisillä ropoillaan ostaa huonoa höttöruokaa ja energiajuomia, Täyttävä, ravitseva itsetehty ruoka ei vie perikatoon. Valintoja, valintoja,

Näin, juureksia ja perunoita kuorimaan.

Vierailija
86/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on kyllä tosi halpaa mutta sähköstä voi joutua jotain maksamaankin.

Vierailija
87/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Ammattilaisille on täystyöllisyys. Minäkin olen rapajuoppo ja töitä on niin paljon kuin tehdä jaksaa. Yleensä n. 170h/kk. Palkkaa tulee n. 3000€ apina amis hommassa joka ei aivoja vaadi. m39

trollotiloo ja 0/5

en edes naurahtanut provolle

Vierailija
88/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, töihin vain mennään, koskaan ei sairastuta eikä jouduta työttömiksi, koskaan ei jouduta onnettomuuksiin, kaikkihan on vain omista valinnoista kiinni <3

t. perskokkareet

Vierailija
89/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monet näkee nälkää tänäänkin.

Joo, sen näkee ylipainon lisääntymisestä. Taas samaa TIltun itkua, ja tyhmät peesaa.

Vierailija
90/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tulen ja ajan autolla kännissä ylitsesi ja joudut sairaalaan ja siellä sinulle tehdään hoitovirhe, jäät ilman korvauksia ja suistut köyhyyteen...Noh, elämä on sarja valintoja, eikös niin? Mitäs kävelit jalkakäytävällä!

Vierailija
91/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-perhesurmat lisääntyvät 

-rikollisuus kasvaa

-päihdeongelmat kasvavat

-huono-osaisuus keskittyy

-asunnottomuus lisääntyy 

-maksuhäiriöt lisääntyvät 

-katuturvallisuus laskee

Höpö höpö. Täysin perusteetonta maalailua. Mistään tällaisesta ei ole näyttöä. Vaikka ylläolevat ilmiöt olisivatkin olemassa, niillä ei ole mitään tekemistä hallituksen kanssa.

Kyse on ihmisten omien valintojen vaikutusten pitkäaikaisista seurauksista.

Ottakaa itsestänne vastuu ja lakataa ulisemasta. Ei mikään hallitus pelasta tai tuhoa ketään. Sen tekee ihminen itse.

Vierailija
92/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehityskulku on kyllä todella huolestuttava. Millä se oikaistaan?

Ainoa keino on puuttua nykymenon taustalla oleviin, eli yrittäjiin. Kokoomus tekee mitä yritysmaailma käskee ja jos yritysmaailma hiffaa, että mentiin metsään, se korjaa käskytyksen. Eli kun boikotoit yrittäjää ja nuukailet, se vaikuttaa tehokkaammin kuin itkeminen. Sääli ei elätä sinua, eikä meitä muitakaan. Itkuusi saat vastaukseksi, että mene töihin. Nyt on puukotettava sinne, missä on todellinen valta.

Yrittäjät tuo talouskasvun ja hyvinvoinnin. Itse aloitin teknologia-alan osakeyhtiön, jonka pääosakas olen, siirron USAan edellisen hallituskauden aikana. Suomi menettää tämän vuoksi huomattavan määrän veroeuroja. Kyllästyin tukemaan ulisevia mitättömyyksiä, jotka eivät tee oman hyvinvointinsa eteen asioita ja tienaa itse omaa elantoaan.

Kaltaisiani on monia. Iso osa suurimmista nettoveronmaksajista jätti Suomen niin ikään edellisen hallituksen aikana kun alkoi puheet ns. Exit verosta.

Ymmärtäkää nyt typerykset, että ammutte itseänne jalkaan dumaamalla yrityksiä ja yrittäjiä. Minun ja yritykseni veroeurot menetitte jo.

t. varakas nainen 

Vierailija
93/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät kyllä ymmärtää että tulivat huijatuksi. Purra valehteli kaiken ja myi välittömästi puolueen EK:lle.

Älä puhu puolestani,olen työssäkäyvä tyytyväinen duunari.

Niin, jotkut ymmärtävät hitaammin.

Moni ei ymmärrä, ennen kuin napsahtaa omalle kohdalle. Minäkin käyn vakituisessa työssä, mutta olen todella huolissani kehityksessä. Esim. lähikaupan tienoilla ja keskustan alueella on koko kesän notkunut kellonajasta huolimatta epämääräisessä kunnossa olevaa väkeä, miltei kaikki työikäisiä miehiä. Haluaisin, että ympäristö pysyy turvallisena. Tähän auttaa se, ettei olisi asunnottomuutta ja työttömyyttä. 

Muuta paremmalle alueelle niin sillä siitä pääsee.

Vierailija
94/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Ammattilaisille on täystyöllisyys. Minäkin olen rapajuoppo ja töitä on niin paljon kuin tehdä jaksaa. Yleensä n. 170h/kk. Palkkaa tulee n. 3000€ apina amis hommassa joka ei aivoja vaadi. m39

No ei tod tunnu vaativan!

Vierailija
95/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaapa, tarvitseeko ulkomailta muuttaneiden nähdä nälkää? Entä koskeeko heikentyvä sosiaaliturva myös heitä?

Kyllä. Kun Suomeen muuttaa, pitää olla työpaikka ja toimeentulo. Jos puhut pakolaisista, heidän vastaanottorahaansa on jo heikennetty 30 %

Vierailija
96/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te tungette sitä rahaa, kun työtön saa 1300 e/kk verottomana kaikkina erilaisina asumis- ja toimeentulotukina. Jos ei tuosta riitä ruokaan, niin porukka pitää laittaa holhoukseen ja asumaan laitoksiin.

Työtön saa 590 euroa kuussa, joillekin maksetaan asumistuki ja mhanmuuttajille 700 euron muuttotuki. Tavan työttömälle ainostaan 590 euroa.

Vierailija
97/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin tavalla pitää maksaa noiden ukrai nalaisten täällä olo. Ihan sama, vaikka koko Suomi kuolisi nälkään noiden takia. Uusilta kansalaisilta, jotka enää mitään merkitsevät, ei tietenkään leikata.... 

Suomen tämänhetkinen taloustilanne ei ole sodan aikana tulleiden ukrainalaisten syytä. Täällä on muita, joihin voi osoittaa sormella, jos haluaa etsiä syyllisiä. Ukrainalaisilla tuntuu olevan ikävä kotimaataan, joten sodan loputtua osa varmasti palaa sinne. Juuri sitä porukkaa, joka olisi mielellään saanut jäädä pitempään.

Vierailija
98/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatuki 595 netto ei riitä eli kun paikallinen sopiminen saadaan voimaan ja irtisanomissuojan heikentäminen niin pitää tarjoutua töihin alle tes-palkan, 1200 netto riittää. 

Ei riitä suomen hinnoilla muuhun kuin vuokraan / vastikkeeseen. Ostovoima kun on tukistettu työttömiksi syrjityiltä sadoilta tuhansilta luulisi senkin näkyvän firmojen myynneissä. Itse työttömänä ostan mitään mahdollisimman vähän ja näin on ollut vuosia, kestotavarat kaikki käytettynä.

Vierailija
99/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankäyttötaidot ovat sallittuja. Älkää asuko keskustassa ja jättäkää turha p@ska pois ostoskoreista. On oma vikanne jos ette saa elämäänne kuntoon 10 vuodessa. Aina valitatte että keskustassa pitää olla jotta saa töitä mutta kun ette v#ttu käy töissä. Kukaan ei kuole nälkään se on vassareiden ylidramatisointia.

Vierailija
100/243 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huolestuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan