Tulee kylmää kyytiä talvella, paheneva työttömyys + heikentyvä sosiaaliturva, ihmiset tulevat näkemään nälkää Suomessa
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään kun jos itseltä rahat loppuu niin päätän päiväni. Oon jo valmistautunut siihen.
anna mennä jos et töihin viitti mennä.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja tuossa kyselin töitä mitä terveys olisi sallinut tehdä mutta ei oota tarjottiin.
Ei tarvitse nähdä nälkää, kun menee töihin.
Siitä se mielisairas narsisti saa tyydytyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Puukotukset kaduilla on kohta arkipäivää. Enemmän ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää.
eli nyt on nostettava tuet samalle tasolle kun palkat ettei sohvalla makaajat lähe puukottelee työssä käyviä???
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nähdä nälkää, kun menee töihin.
mutta ei viittis.
Vierailija kirjoitti:
Kun näkee vähän nälkää niin alkaa työtkin maistumaan.
Kun vähän aikaa näkee nälkää on työkyvytön. Luultavasti aiemmin on jo työnhakukyvytön.
Olenkin jo laihtunut pari kiloa. Jouluun mennessä olen varmaan aika sutjakkaassa kunnossa.
Jollakin tavalla pitää maksaa noiden ukrai nalaisten täällä olo. Ihan sama, vaikka koko Suomi kuolisi nälkään noiden takia. Uusilta kansalaisilta, jotka enää mitään merkitsevät, ei tietenkään leikata....
Persut ja kokkareet vielä vit#ilevat ruokajonolaisille ja toim.tul.tuki tyypeille: läskejä, romaneja, juoppoja, tuliko joku autolla? varmaan tuloja?,varmaan polttavat, mmuuttajia?laiskoja, menisivät töihin, opiskelisivat etc.
Jaa, taitaa taas olla naapurin propagandistit töissä lietsomassa eripuraa Suomeen, siellä kyllä tiedetään jo mitä nälkä joillekin on.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin jo laihtunut pari kiloa. Jouluun mennessä olen varmaan aika sutjakkaassa kunnossa.
Sittenhän olet oikein pätevä, vaikka siivous työhön, kun ei ole ylipainoa. Tv. ruoskapersu
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy minussa jo nyt. Olen ollut nälässä pari viikkoa, kun rahat ei enää riitä elämiseen. Syön kerran päivässä ja muuten ei sitten ole syötävää. Näytän kauhealta, tunnen olevani sairas ja stressaantunut. Ei ole voimia hakea edes töitä tässä olotilassa.
Minäkin syön vain kerran päivässä, aloitan ruokailun klo 8 ja lopetan ruokailun klo 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehityskulku on kyllä todella huolestuttava. Millä se oikaistaan?
En tiedä. Keinoja olisi, mutta kun on tuo hallitus.
Hallitus on erittäin hyvä ja pätevä. Patjalla makaavat ei tarvitse käteistä rahaa ollenkaan. Jotain ruokakuponkeja korkeintaan. Kaljoittelu ja tupakointi veronmaksajien rahoilla on nyt historiaa. Äänestän aina ps. M39
Nämä sikaniska persut ne jaksaa tätä samaa sontaa suoltaa. Kyllä erottaa jo km nämä yhteiskunnan omanedun tavoittelevat persut.
No onneksi se teidän ulisijoiden suuri idoli sannukka ajattelee... eikun sehän lähtikin maailmalle mutta varmasti ajattelee fanejaan eikä missään nimessä ainakaan itseään.
Pitäisi ehkä järjestää keräys, joissa ne 60 prosenttia suomalaisista, jotka ovat ylipainoisia tai lihavia, maksaisivat kaupassa vähän ylimääräistä, että näille nälkäisille saisi ruokaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehityskulku on kyllä todella huolestuttava. Millä se oikaistaan?
En tiedä. Keinoja olisi, mutta kun on tuo hallitus.
Pikkulinnut ovat kertoneet, että sini-punaa rakennetaan kulisseissa.
Näin on. Ja tiedetään tapauksia, vaikka niistä ei julkisuudessa puhuta, että ihmisiä on jo kuollut nälkään. Parkanossa kolme tapausta ja Nilsiässä koko perhe, vanhemmat ja viisi lasta.
Höpö höpö ensi vuonnahan talous kuulemma alkaa kukoistamaan.
Mihin te tungette sitä rahaa, kun työtön saa 1300 e/kk verottomana kaikkina erilaisina asumis- ja toimeentulotukina. Jos ei tuosta riitä ruokaan, niin porukka pitää laittaa holhoukseen ja asumaan laitoksiin.