Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ihmiset haluavat tuhota aidosti hyviä ja kilttejä ihmisiä?

Vierailija
01.09.2024 |

Rikkoa heidän psyykensä? En ymmärrä tällaista pahuutta!

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajien äo on aina alle 100.

Ikävä kyllä ei pidä paikkaansa. Mun kaveria kiusasi henkilö, joka on nykyään kuuluisa arkkitehti. 

Vierailija
42/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juonitaan. On myös vuosikausia sitten tehtyjä suunnitelmia, mitä tehdään sitten, "Kun ukko kupsahtaa ...". Kaikki on valmiiksi suunniteltuna. Onhan näistä taruista kotimaisiakin sarjoja ja elokuvia, vaikkapa Pirunpelto ja pankinjohtaja kumppaneineen, Peräkamarin poikamiehet ja elinkeinoasiamiehen suunnitelmat, osa komediaa, osa mielenkiintoista asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskamhyvä ja kiltti ihminen raapii sellaisen psyykkeen kyllä rujoksi.

henkistä häirintää jossa ei typerys kestä kun vastataan siihen. heikko itsetunto, vallan halua, jne.

Vierailija
44/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopatia on vaikea sairaus eikä sitä pystytä ovelimmissa tapauksissa aina edes huomaamaan saati sitten parantamaan.

Saalistajat on yksi tällainen ryhmä, halutaan se, mikä toisella on, oli se mitä tahansa, omaisuus. kaunis puoliso, hyvät lapset juntaan ja "omitaan" omiin valtapiireihin, mikä vain kelpaa.

Psykopatia on tosiaan vakava sairaus 

Vierailija
45/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoja ja pienisieluisia. Reflektointitaitoa ei ole, ei muitakaan taitoja. Elämänsä on tyhjää ja turhaa. Antisosiaalisuuden ja älyllisen kehittymättömyyden yhdistelmä

Pahoja on myös kouluälykkäissä. Ja koulutyhmä voi olla herttainen. Kyse on ns sydämellisyydestä. Onko omatunto vai ei. Huonot erottaa siitä että ne eivät voi olla ilman muiden reaktioita ja kun eivät pärjää hyvällä, pahalla saa reaktion varmasti. Pahantekijä on sekundaihminen, aina huonompi. Muut voi vaan kehittää itselleen suojakuoren ja välttää ikäviä tyyppejä. Ongelma on vaan siinä että pahantekijät osaa esittää kivaa jotta pääsee lähelle. Sen takia ei pidä päästää ketään kovin helposti lähelle. Kilteillä on usein tarve tulla kuulluksi myös. Mutta silloin kannattaa vaikka soittaa auttavaan puhelimeen tai hakeutua vertaisryhmiin. Muistakaa että ne ei vedä rajoja, muiden

Koulussa ja työpaikalla eivät välttämättä jätä rauhaan. Työpaikalta voi sentään lähteä, koulu on hankalampi. Eikä moni uskalla/voi sieltä työstäkään jäädä tyhjän päälle jos ei ole uutta paikkaa valmiina mihin mennä.

Vierailija
46/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin siihen liittyy pakon omainen stalkkerointi, kun ei ole omaaelämää, urkitaan, häiritään, jne.

Vierailija
47/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Oletko osallistunut kun tulet ajatelleeksi tämmöstä?

Miten olisi jos tuhoaisi ton exän oikein perinpohjin vaikka ihan mielisairaalakuntoon? Tulisko sit itelle voittajafiilis ja hyvä olo?

Vierailija
48/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmies oli tuollainen, esitti rakastavaa ja välittävää, halusi pian sitoutua vakavasti. Mentiin kihloihin, oli suunnitelmissa yhteinen koti ja häät. Kummasti muuttui ääni kellossa, miehestä tuli dissaavaa, kylmä ja ilkeä. Lähdin menemään. Saa kakkonen nyt rimpuilla vuorostaan, ellei ole jo kolmonen menossa. Milloinkahan saa mies ansionsa mukaan? Välillä tuntuu, että pahat pärjää parhaiten. 

Vierailija
49/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Lana Turner.

Vierailija
50/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on julma.

Kyllä, ja jos ei herää tähän faktaan ajoissa, on helposti tuhon oma.

Vierailija
51/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on julma.

Eikä pitäisi olla

Vierailija
52/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuliaisuus on arvostettavaa 

Vierailija
53/84 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdessään pahaa kiusaaja loittonee yhä kauemmas siitä mitä alunperinkin oli vailla.

Vierailija
54/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdessään pahaa kiusaaja loittonee yhä kauemmas siitä mitä alunperinkin oli vailla.

Joo tää on niin säälittävää. Kun itse omalla toiminnallaan aiheuttavat itselleen lisää pahaa oloa.

Vierailija
55/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovemmat rangaistukset pitäisi olla kaikille väkivallantekijöille 

Vierailija
56/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta itselläni nostaa aina karvat pystyyn se, jos joku julistaa itsensä aidosti hyväksi ja kiltiksi ihmiseksi, jolle aina toiset tekevät vääryyttä. Yleensä nämä ihmiset ovat todellisuudessa hyvin epäitsenäisiä, kompleksisia ja henkisesti kuluttavia, energiasyöppöjä. Kukaan ei "tuhoa" omilla jaloillaan seisovaa ihmistä.

Älä puhu paskaa, älä puolustele penikoitasi.

Vierailija
57/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit eivät ymmärrä tekojensa seurauksia, koska ovat sairaita 

Ymmärtävät kyllä, mutta eivät välitä. 

Vierailija
58/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia ja tämä näkyy esim kouluissa että yrittävät nujertaa hyvät koulussa. Mutta luulen että ovat vain pahoja ja nauttivat kiusaamisesta. Saavat siitä kiksinsä kun ilkeilevät.

pahat ei muuhun pysty. Jos niillä olisi älyä ja aivot niin tajuaisivat keskittyä käyttämään niitä. Mutta kun ei ole. 

Muistakaa tämä kun kohtaatte kiusanhengen.

Vierailija
59/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on julma.

Pitää hakeutua samanlaisten seuraan. Ja rajata ulos energiasyöpöt ilkeilijät. On ihana huomata kuinka on olemassa ihmisiä joilla omatunto ja herkkyys tallella.

Vierailija
60/84 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miesystävä satutti mua, koska oli mulle kateellinen monista asioista. Tunnusti joskus.

Ihan tavallisista asioista, en ole rikas tai menestynyt tai erityisen lahjakas. Mies kadehti mun ulkonäköä, hyviä elämäntapoja ja terveyttä, hyviä ystävyyssuhteita ja hyvää suhdetta lapsiini ja monia muita mun elämän asioita. Yritti nujertaa mua monin tavoin ja melkein onnistui. Kestää kauan toipua siitä, että ihminen,  josta välitin todella paljon,  teki niin.