Kolmen kortin tulkinta
Harjoittelija etsii koekaniineja, kolmen kortin tulkinta tarjolla. Vain tunne- yms., ei vakavia asioita.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minulle näkyy? Haluaisin tietää parisuhteesta, rahasta ja eteneekö valitsemani ura lähiaikoina? Mitä kumppanini tuntee mua kohtaan ja millaiset mahdollisuudet meillä on?
Otetaan joku näistä kolmesta teemasta, ja sinun näkökulmasta - toisten asioita ei saa kurkkia.
Mikä toisten asia se on, jos kysyy omista työasioista ja omasta parisuhteesta?
Kumppanin tunteista sinua kohtaan kysyminen on kurkkimista mutta voi kysyä esim mitä sinun tulisi huomioida teidän suhteestanne tms
Omat työasiat tietenkin ok 😅 joista tuli:
Miekkojen 3 - Ruhtinatar - Kolikkojen Kuningatar
Oletko kohdannut vääryyttä työelämässä, onko ideasi varastettu, mustasukkainen kollega tms? Olet kuitenkin päässyt omillesi uuteen kukoistukseen, mikä tragedia tai konflikti olikaan, nyt olet tasapainossa. Taloudellisesti on mahdollisuus menestyä - mutta myös menettää. Ole joustava ja etsi erilaisia joustavia toimintatapoja.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö N minusta jotain ja jos tietää, niin mitä? Ja jos tietää, kuka on kertonut?
Kyllä tiedän susta ja H kerto t n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö N minusta jotain ja jos tietää, niin mitä? Ja jos tietää, kuka on kertonut?
Kyllä tiedän susta ja H kerto t n
Kuka on H?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiinnostunut kuulemaan tulkinnan, mitä minulle näkyy?
Kovin yleinen kysymys antaa kovin yleisen vastauksen, eikä siitä ehkä saa mitään irti. Tarkentaisitko hieman?
Ei se mee noin. Yleinen kysymys ei anna yleistä vastausta. Kortit antaa monta mahdollista vastausta ja tulkitsija valitsee näitä sen viestin joka sieltä tulee läpi. Usein se on todella spesifi. Joskin ap vielä opettelee kortteja, joten ei voi odottaa mitään selkäytimestä lähtevää ammattitaitoa. Jokainen alottelee askel kerrallaan ja pikkuhiljaa alkaa löytyä omat tavat joilla viestit tulee perille. Pitää myös muistaa, että kortit itsessään ei ole se mikä tulkitsee vaan kortit on tulkitsijan työväline. Useimmat oikeat tulkitsijat omaa muutenkin vahvan intuition ja myös muita tulkinta tapoja kuin kortit.
Esim mä nään
Enneunen voi nähdä vaikka vain kerran elämänsä aikana. Jos et ole koskaan nähnyt sellaista, se ei tarkoita että et näkisi myöhemminkään.
Ei se mee noin. Yleinen kysymys ei anna yleistä vastausta. Kortit antaa monta mahdollista vastausta ja tulkitsija valitsee näitä sen viestin joka sieltä tulee läpi. Usein se on todella spesifi. Joskin ap vielä opettelee kortteja, joten ei voi odottaa mitään selkäytimestä lähtevää ammattitaitoa. Jokainen alottelee askel kerrallaan ja pikkuhiljaa alkaa löytyä omat tavat joilla viestit tulee perille. Pitää myös muistaa, että kortit itsessään ei ole se mikä tulkitsee vaan kortit on tulkitsijan työväline. Useimmat oikeat tulkitsijat omaa muutenkin vahvan intuition ja myös muita tulkinta tapoja kuin kortit.
Esim mä nään enteitä joita en aina tosin osaa tarkasti yhdistää siihen mitä tapahtuu. Tänä vuonna mm näin pilvien tekemät portaat taivaaseen ja tiesin jonkun kuolevan, kuukausi myöhemmin mummi kuoli. Eli käytännössä en osannut sanoa kuin että joku kuolee. Mulle selvis vasta aikuisena, että se mikä mulle on ollu "deja vu" ei ookkaan sama kun monen muun. Mä mielsin deja vun tilanteeseen että huomaan tilanteen tutuksi ja tiedän n. 2-4min eteenpäin mitä siinä tilanteessa tapahtuu. Näin on ollu pienestä pitäen, esim ala-asteikäisenä meille tuli ihan normaalisti puhelu lankapuhelimeen ja ennen kun äiti ehti vastata kysyin mitä meidän entiselle hoitokoiralle on käynyt (koira oli asunut meillä useamman vuoden ja palannut n. Vuosi aikaisemmin oikealle omistajalleen). En siis voinut teoriassa tietää mistä puhelussa on kyse ja kuka soittaa mut tilanne oli mulle se "deja vu" niin miten se mulle oli. Mä tavallaan hyppäsin jo siihen hetkeen jossa tiesin et se koira on kuollut mut en tiennyt miten.
Mä imen vähän liian herkästi myös toisten tunteita ja mielihaluja. Tulkinnoissa jotkut tunteet saattaa vyöryä päälle kun hyökyaalto ja toisaalta tää on vahvuus siinä mitä teen, mutta toisaalta itseään pitää suojata tältä. Joissain tilanteissa ihmisten kanssa mun päässä alkaa pyörimään sanoja jotka pitää sanoa sille ihmiselle, esim kerran "Sä oot turvassa". Ne on sellasia jotka pyörii mun päässä kunnes sanon ne ääneen. Mielihaluja imeminen on kanssa aika hassu, koska saatan yhtäkkiä alkaa haluta jotakin josta en yhtään tykkää ja hetken päästä joku mun vieressä kertoo haluavansa sitä.
Mut joo. Väitän että kuka vaan voi tulkita kortteja mut ilman mitään intuitiivista kykyä se on pelkkää korttien teoriaa joka välillä osuu ja välillä menee ohi. Kannustan silti ihmisiä tutkimaan edes oman mielen ajatuksia ja tunteita korttien kanssa. Mut itse tulkitsijoille kortit on vaan työkalu siinä missä esim astronopat, pienet hopea esineet, teen lehdet tms. Ne on tapa herätellä sitä intuitiota.
Mä en ite oikeestaan usko mihinkään pahoihin henkiin, enkä nää esim enneunia tai saa yhteyttä kuolleisiin. Enneunet ois kyllä mielenkiintoisia, mutta sitä taitoa mulla ei ole. Anteeks nyt meni kyllä valtavasti ohi, innostuin aiheesta