Kolmen kortin tulkinta
Harjoittelija etsii koekaniineja, kolmen kortin tulkinta tarjolla. Vain tunne- yms., ei vakavia asioita.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiinnostunut kuulemaan tulkinnan, mitä minulle näkyy?
Kovin yleinen kysymys antaa kovin yleisen vastauksen, eikä siitä ehkä saa mitään irti. Tarkentaisitko hieman?
En kyllä usko ennustamiseen, ehkä välähdyksiä tulevasta voi nähdä mutta eihän ennustaminen voi olla mitenkään mahdollista, niin moni asia vaikuttaa tulevaan. Yki vilkaisu tai pieni sana, teko voi muuntaa tulevaisuuden kulkua yhdessä hetkessä. No, kuitenki lopulta kaikki on kuitenkin kuin iso seos, jossa yhdellä pippurilla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Liitynpä minäkin.
Lue Sauvojen 2, Kohtuus kortti on alaspäin osoittava ja viimeisenä Miekkojen ässä.
On halu laajentua, edetä, mutta se vaatinut liikaa tunnepuolen hallintaa ja ongelma on sietokyvyn täyttyminen, kupit tullut täyteen ja mennyt nurin. Ei tule tehdä isoja älyllisiä päätöksiä tunteiden alaisena vaan keskittyä järjelliseen toimintaan ja pitää pää kylmänä. Ehkä jokin kuningasajatus vie uusiin mahdollisuuksiin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulle kans kortteja 😃
Pistetään jokin teema?
Vierailija kirjoitti:
Mitä minulle näkyy? Haluaisin tietää parisuhteesta, rahasta ja eteneekö valitsemani ura lähiaikoina? Mitä kumppanini tuntee mua kohtaan ja millaiset mahdollisuudet meillä on?
Otetaan joku näistä kolmesta teemasta, ja sinun näkökulmasta - toisten asioita ei saa kurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli pakasta erilaisia sauvoja. Yhdessä kortissa on 1 suuri hieromasauva, toisessa 5 suksisauvaa ja kolmannessa 4 taikasauvaa. Mitä voit kertoa minulle?
Olet viettänyt liikaa itsessä velloen, on aika reipastua ja lähteä liikkumaan. Voit vaikka löytää sieltä toisen sauvojan pariksesi. Mutta älä usko ihmeisiin!
😁😉
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö N minusta jotain ja jos tietää, niin mitä? Ja jos tietää, kuka on kertonut?
Ei kurkita muita. Käännä kysymys itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö yli miehestä
Tähti - Sauvojen 8 - Sauvojen Kuningatar
Kyllä pääset. Olet elänyt toiveita elättelen, mutta piankin tulee uutisia, muutos tms. joka auttaa sinua elämään tilanteen kuningattarena, ja osaat katsoa menneeseen käytännöllisesti, takertumatta, hyväksyen. Kaikella on hetkensä joista oppii jotain.
Voitko katsoa minulle, miten työ, rakkaus? Entä kotona oleva ongelma, päästäänkö siitä?
Vierailija kirjoitti:
Voitko katsoa minulle, miten työ, rakkaus? Entä kotona oleva ongelma, päästäänkö siitä?
Yksi näistä, kiitos 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö yli miehestä
Tähti - Sauvojen 8 - Sauvojen Kuningatar
Kyllä pääset. Olet elänyt toiveita elättelen, mutta piankin tulee uutisia, muutos tms. joka auttaa sinua elämään tilanteen kuningattarena, ja osaat katsoa menneeseen käytännöllisesti, takertumatta, hyväksyen. Kaikella on hetkensä joista oppii jotain.
Kiitos tulkinnasta! Taidan tietää, mihin tuo muutos liittyy.
Haluaisin tietää loppuvuoden rakkauselämästä. Ei ole ketään tiettyä elämässä tai mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin yleinen kysymys antaa kovin yleisen vastauksen, eikä siitä ehkä saa mitään irti. Tarkentaisitko hieman?
Ok, no lähinnä olisin kiinnostunut siitä, tuleeko prjokektini lähitulevaisuudessa onnistumaan ja mitä näet rakkausrintamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö N minusta jotain ja jos tietää, niin mitä? Ja jos tietää, kuka on kertonut?
Ei kurkita muita. Käännä kysymys itseesi.
Miten? Tiedän jo oman osuuteni asiaan, ja olisikin outoa jos en muistaisi mitä itse olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minulle näkyy? Haluaisin tietää parisuhteesta, rahasta ja eteneekö valitsemani ura lähiaikoina? Mitä kumppanini tuntee mua kohtaan ja millaiset mahdollisuudet meillä on?
Otetaan joku näistä kolmesta teemasta, ja sinun näkökulmasta - toisten asioita ei saa kurkkia.
Mikä toisten asia se on, jos kysyy omista työasioista ja omasta parisuhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää loppuvuoden rakkauselämästä. Ei ole ketään tiettyä elämässä tai mielessä.
Miekkojen Ässä - Lanttien 2 - Sauvojen 8
Olet keskittynyt älyllisiin asioihin ja tasapainottelet maallisia esim. toimeentulon kanssa. Äkkinäinen muutos voipi olla tulossa, mutta tunnepitoisia maljoja ei noussut juuri nyt tähän.
En enää yhtään ihmettele miks meillä on sekopää tai huijarimaine riippuen kuka katsoo :S
T: ammatti intuitiivinen tarot tulkitsija
Vierailija kirjoitti:
En enää yhtään ihmettele miks meillä on sekopää tai huijarimaine riippuen kuka katsoo :S
T: ammatti intuitiivinen tarot tulkitsija
Missä työskentelet?
Saatko intuitiivisesti minusta jonkin viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no lähinnä olisin kiinnostunut siitä, tuleeko prjokektini lähitulevaisuudessa onnistumaan ja mitä näet rakkausrintamalla?
No siinä on kaksi mutta menköön 😁
Prokekti:
Miekkojen kuningatar - Lanttien 6 - Sauvojen Ässä
Sinulla on hyvät ja huolelliset suunnitelmat, taloudellisesti olet joko vakaa tai vastaanotat apua itse. Ehkä rahoitus olisi kunnossa mutta et ole omillani. Projektin haasteena on iso, toteutukseen liittyvä asia. Ihan suotuisan näköistä. Muista välillä käydä käytännön tasolla suunnittelupöydän ääreltä, vaikka viisautesi onkin suurin pääomasi.
Rakkaus:
Sauvojen 4 - Lanttien 6 - Paholainen
Oletko ollut hyvässä tasapainoisessa suhteessa, oletko edelleen, kiristääkö taloustilanne? Nykyhetken kortti on sama kuin projektissa - vaikuttaako se suhteeseen tai sellaisen löytämiseen? Oletko kenties seikkailijatyyppiä vai vaikuttaako joku päihdeongelmainen ex, joku hillitön käyttäytyminen tai ihmisten välinen riippuvuussuhde - josta voisi kävellä kyllä itse pois luonteenlujuudella. Booty calleihin vastaaminen voi keikuttaa rakkauden purtta.
On ollut jonkinlaista jahkailua tai päättämättömyyttä liikenteessä, nyt on isona asiana talous. Joko uusi ura tai mahdollisuus, mutta vaarana on jäädä taakan alle. On eletty tunteella eikä oikein saavutettu mitään, nyt täytyy ottaa fokus ja hoitaa tosiasiat.