Minne kahden viikon lomamatkalle? Vaihtoehtoina Vietnam, Hong Kong, Taiwan, Uusi-Seelanti, Thaimaa ja Singapore
Haluamme nähdä eksoottisia ja kauniita nähtävyyksiä, biodiversiteettiä, luontoa ja hyvää ruokaa.
Kommentit (30)
Voisitko ajatella vähän lähempää vaikka Venäjälle olis halpaa ja jännittävää.
Hong Kongissa tai Singaporessa tuskin kahta viikkoa jaksaa olla, mutta noissa voi poiketa samalla reissulla kun menee Thaimaahan tai Vietnamiin.
Hong Kongissa ei ole biosta eikä diversiteetistä ikinä kuultu mitään.
Olen käynyt nuista kaikissa muissa paitsi NZ.
Taiwan on suosikkini, mutta tämän hetken poliittinen tilanne ei oikein houkuta sinne matkustamaan.
Singapore on ihana, mutta siellä ei tarvi kahta viikkoa olla, 3-4 päivää riittää.
Vietnamin eteläosat ovat kivoja, pohjoisessa on saasteista ja likaista, kommunismi vielä näkyy.
Hong Kong ei myöskään vaadi kahta viikkoa vaan sen 3-4 päivää.
Thaimaa on ok, mutta paikoin todella turistinen, jossain off the beaten track kannattaa olla jos sinne menee.
Ehkä kuitenkin suosittelisin sitä tää Taiwania nuista, on ihana paikka ja kannattaa kiertää saarta muutenkin kuin vain Taipei.
Uusi Seelanti on varmasti myös ihana mutta en siitä enempää osaa kertoa kun en ole käynyt.
Tarkoituksena myös käydä maksullisissa naisissa jossain vaiheessa reissua.
Ap
Samoin mulle Taiwan näistä suosikki, Thaimaa ja Vietnam menee vähän massaturismi-osastoon, Uusi-Seelanti taas jo aika hankalan matkan päässä, toki tämä on yksilöllistä, itselle ei jäisi 2 viikon matkasta niin kauas paljoa käteen. Tietääkö aloittaja, mihin on menossa, kun listalla on myös Singapore ja Hong Kong (!) ja luontoa halutaan. Hong Kong on oikeastaan luonnon ja biodiversiteetin täydellinen vastakohta.
Singapore ssa ei ole mtn ihanaa
Hong Kong viela vahemmn
Thaimaa naiset ihania sexi orjia
Uusi-seelanti - kallista ja ei naisia joten ei sinne
Eli Thaimaa, Pattaya
Uuteen-Seelantiin rn lähtisi vain 2 viikon reissulle.
Taiwanista en tiedä, muut olen nähnyt paitsi Vietnamin joten valitsisin sen.
U-S, vinosilmien valtiot ei kiinnosta.
Luontoa on ainakin Taiwanissa ja Uudessa Seelannissa.
Ei mikään, tuo suunta ei kiinnosta itseäni ollenkaan. Kuumuutta, tauteja, öttiäisiä ja käärmeitä... Kaverini sai suolistoloisen Thaikkulasta, ei kiitos.
En usko että reissu tekee sinusta yhtään sen viisaampaa.
Lappiin.
Ei minnekkän vinkuintiaan tauteja hakemaan.
Ehdotus: Pohjois-Suomeen ruskaa ihailemaan.
Öööh ei Singaporeen mennä lomailemaan vaan töihin
Uudessa-Seelannissa on aika paskat säät, sateista ja viileää, sitä on Suomessakin, joten en maksais niin paljon sinne pääsemisestä. Kyseisen maan ruokakulttuuristakaan en ole kuullut, joten en tiedä onko hyvästä ruuasta takeita. Varmaan Vietnamin näistä vaihtoehdoista valitsisin.
Hong Kongissa olin vaan pari päivää ja se riitti siihen.
On niitä vielä monta muutakin paikkaa olemassa. Esimerkiksi Kiuruvesi puuttuu listalta. Sieltä saa mykyrokkaa, joka on eksoottista.
Äänestäisin Vietnamia, jos tuon kaiken haluaa tehdä halvalla. Olen ollut pari kertaa, ja kaikkea löytyy. Uudessa Seelannissa en ole käynyt, mutta siellä on kuvattu elokuvia, joiden kuvauspaikat haluaisin todellakin nähdä. Puhutaan kuitenkin vähintään kaksinkertaisesta budjetista Vietnamiin verrattuna. Etelä-Afrikka on myös kaikkea tuota ja aika halpa.