Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kolistelette jatkuvasti asunnoissanne?

Vierailija
01.09.2024 |

Minusta tämä on outoa. Harvoin teen mitään mistä aiheutuisi kolinaa, ja silloinkin kun teen niin se ei kestä tuntitolkulla. Ihmettelen että mitä ihmiset oikein puuhaa.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska tykkään kolistella. En usko että se kuitenkaan häiritsee 100m päässä asuvaa naapuria.

Vierailija
2/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat todella raskasaskelisia ja huonon tasapainon omaavia. Silloin pienikin liikehdintä aiheuttaa meteliä. On tietenkin myös ihmisiä  jotka eivät vähääkään välitä yhtään mistään. Heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen iskemään kuin salama bokken miekallani. Pitää olla kuin samurai kun pääsen taas japaniin.

M28

Vierailija
4/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän. En maksa päivät pitkät sohvalla. Elämisestä kuuluu ääniä ja niille ette mitään voi. 

Vierailija
5/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siirrellä huonekaluja lauantai- ja sunnuntai aamuisin. Vaihtelu virkistää ja se käy kuntoilustakin.

Vierailija
6/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat todella raskasaskelisia ja huonon tasapainon omaavia. Silloin pienikin liikehdintä aiheuttaa meteliä. On tietenkin myös ihmisiä  jotka eivät vähääkään välitä yhtään mistään. Heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.

Askeleista kuuluu tömähdys, ei kolinaa. Töminää en ihmettele, kun tiedän että jotkut ihmiset eivät kykene ollenkaan hallitsemaan kehoaan, mutta sitä en ymmärrä mistä saadaan aikaan jatkuvaa kolinaa ja pauketta.

Ap

Vierailija
7/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen luuranko ja minulla on puukengät ja parketti. 

Vierailija
8/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväs aikaan saa kolistella, älä puutu toisten asioihin kyylä!

Vierailija
9/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisiata pikku äänistä häiriintyminen on Alzheimerin merkki, Ap. 

Vierailija
10/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kun asuntoni katon läpi naapuriin menevä vesiputki suhisee äänekkäästi monta tuntia putkeen. Mihin sitä vettä oikein valutetaan?

Vierailija
11/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt aloitusta..

Ap

Vierailija
12/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan ilmakiekkoa.

Vierailija
13/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: Miksi ihmiset eivät ymmärrä että kerrostalossa pitää asua hiirenhiljaa. Lisäksi kierrättävät väärin ja vetävät vessan yöllä!!!!!

Vierailija
14/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan erikseen kuuntelematta vaikkapa työpaikan kahvihuoneen pienissä askareissa havaittavissa, miten ihmiset hallitsevat liikkeensä ja käyttävät voimaa eri tavoin. Osa paiskoo kaapinovia ihan ilman mitään aggressiota, toinen vie liikeradan loppuun niin, että kolinaa ei aiheudu. Sama jopa siinä, miten kahvimuki pääsee pöydälle. Kun kuvittelee tämän samantyyppisen eron kerrostaloasujan kaikkeen toimintaan, on selvää, että joidenkin "normaali" elämä aiheuttaa meluhaittaa, toisten ihan vastaavat toimet eivät.

Vierailija
15/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Askeleista kuuluu tömähdys, ei kolinaa. Töminää en ihmettele, kun tiedän että jotkut ihmiset eivät kykene ollenkaan hallitsemaan kehoaan, mutta sitä en ymmärrä mistä saadaan aikaan jatkuvaa kolinaa ja pauketta.

Ap

Se se aivojen alkukantaisuus, kun ei kykene hallitsemaan oikein mitään tekemäänsä ja vielä vähemmän tajuamaan että asioita muiden näkökulmasta. Kotiin kun tullaan niin etuovi kiinni niin että talo tärisee. Sitten paiskataan joku raskas kassi lattialle että jysähtää. Taaperretaan jalat paukkuen äänekkäästi vessaan ja siellä raahaillaan jotain saunajakkaraa laattalattiaa pitkin äänekkään kitinän säestämänä. Kun ei vaan aivokapasiteetti riitä toteuttamaan asioita äänettä.

Vierailija
16/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on 

-tuolit

-nivelrikko

-robotti-imuri 

-elämä

-ym

Vierailija
17/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja heti aamusaikaankin kun klo 7 kääntyy niin helevetimmoinen mökä vaan päälle. Paskat siitä vaikka naapurit vois haluta ehkä nukkua, kun Minä olen herännyt!

Vierailija
18/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ohikulkiessani kallistan nojatuolia niin, että sen jalat nousee noin 10 cm ja sitten päästä irti ja se kolahtaa kivasti lattiaan.

Vierailija
19/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tämä. Hankin naapurin eläkeläismiehelle häädön koska hän jatkuvista huonautuksistani huolimatta veti vessaa yöllä. 

Anne64

Vierailija
20/87 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja heti aamusaikaankin kun klo 7 kääntyy niin helevetimmoinen mökä vaan päälle. Paskat siitä vaikka naapurit vois haluta ehkä nukkua, kun Minä olen herännyt!

Ja kun hiljaisuus on vihdoin päättynyt, niin pitäähän koko yön kestäneen hiljaisuuden aiheuttamat patoutumat päästä purkamaan heti samalla kellonlyömällä. En voi elää ilman metelöintiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan