Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi ostaja haluaa nähdä kuitin

Vierailija
01.09.2024 |

Jos ostaja haluaa nähdä tuotteen kutin ennen ostopäätösrä mikä nyt on ymmärrettävää mutta peittäisittekö omia tietojanne eli nimi ja osoitetietoja kuitista enne kuvan lähettämistä? Tää tuntuu tosi tyhmältä kysynyskeltä mutta kysytään nyt kun aloitin :D

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peittänyt, lienee tavallista toimia niin.

Vierailija
2/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis haluaa nähdä? Mitä myyt ja myytkö uutena eteenpäinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuotteessa takuuta?

Vierailija
4/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on takuuta jäljellä niin kuitin voi halutessaan antaa jos tulee tarvetta asioinnille.

Vierailija
5/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettäisi kuitista kuvaa. Todennäköisesti käyttää sitä myymällä torissa olematonta tavaraa tai myy samanlaisen kuitittoman tavaran käyttämällä sinun kuittia.

Vierailija
6/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että  haluaa varmistaa kuitin olevan olemassa. Kyseessä iso tuote joka pitää tulla hakemaan kun ei pysty lähettämään. Asun sellaisessa kylässä että luulen ostajaehdokkaan olevan jostain kauempaa.

Jos olisi jostain läheltä niin osto tilanteessa vois varmistaa  kuitin olemassaolon mutta sikäli outoa ehkä että näkeehän ostaja kuitin ennen maksamista kun tavara pitää tulla kuitenkin hakemaan ja se johtaa taas siihen että varmasti sen verran kaukaa ettei halua turhaa ajelua.

Vierailija
7/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuotteessa takuuta?

On takuuta.

Vierailija
8/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka että onko tuote/tavara varastettu.

Vierailija
9/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin ostajilla ja "ostajilla" on joskus mitä kummallisempia vaatimuksia. Itse laitan vaikeimmat tapaukset, joita psykiatriakaan ei pysty auttamaan, estolistalle. Helpottaa omaa arkea kummasti.

Vierailija
10/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitittomuus tee tavarasta varastettua. 

Vierailija
11/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaisi päätäni tuollaisilla. Jos joku köyhä haluaa ostaa käytettyä, niin ottakoon riskin että myyjä myy jo kertaalleen käytettynä ostettua. 

Vierailija
12/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä vaan, ei sun tietoja siinä tarvita. Itse olen ostajana näissä kysynyt, että löytyykö kuitti ja pyytänyt kuitin itselleni ostotilanteessa. Esim. kalliimpaa lasten pyörää ei oikein voi myydä eteen päin ilman kuittia.

Vierailija
13/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitä vaan, ei sun tietoja siinä tarvita. Itse olen ostajana näissä kysynyt, että löytyykö kuitti ja pyytänyt kuitin itselleni ostotilanteessa. Esim. kalliimpaa lasten pyörää ei oikein voi myydä eteen päin ilman kuittia.

Kuitin antaminen kaupantekotilanteessa on ymmärrettävää. Ei se, että pitää lähettää kopio siitä etukäteen.

Vierailija
14/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettelisi mitään kuitteja. Ei minulla edes ole niitä tallessa. Kuittia ei tarvitse yhtään mihinkään ellei tuotteella ole takuu voimassa. Ja takuukuitti on eri asia kuin ostokuitti.

Vierailija
15/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee, mutta en ostaisi uudehkoa perämoottoria tai polkupyörää jos ei ole kuittia näyttää.  Torissa myydään muutakin kun rätei ja lumpui.

Vierailija
16/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko yrittäjä antaa tuotteesta kuitin ennen kuin tuote maksettu? Tori on nykyään yksi iso avohoitola.

Vierailija
17/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi? Mihin sinä tarvitset kuittia ostaessasi käytettyä tavaraa yksityishenkilöltä?

Vierailija
18/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähettäisi kuitista kuvaa. Todennäköisesti käyttää sitä myymällä torissa olematonta tavaraa tai myy samanlaisen kuitittoman tavaran käyttämällä sinun kuittia.

Entä jos peittää oman nimen,osoitteen,puhelinnumeron,sähköpostin ,kuitin numeron, viivakoodin sekä qr koodin?

Vierailija
19/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee, mutta en ostaisi uudehkoa perämoottoria tai polkupyörää jos ei ole kuittia näyttää.  Torissa myydään muutakin kun rätei ja lumpui.

Sitten jäisit ilman perämoottoria tai polkupyörää. Kukaan ei ole velvollinen sinulle ostokuittia lähettämään. Takuukuitin joo, jos takuu on vielä voimassa. Se on eri asia. 

Vierailija
20/66 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos peittää oman nimen,osoitteen,puhelinnumeron,sähköpostin ,kuitin numeron, viivakoodin sekä qr koodin?

Missä ostokuitissa näkyy tuollaisia tietoja? 

t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä