Taisi sitten tapailut olla siinä viimeisimmän tapailumiehen kanssa, mitään kuulunut viikkoon
Olen tullut johtopäätökseen, että deittailussa on hyvin pitkälti kyse siitä, miten hyvin kestää pettymyksiä ja kuinka vahvan itsetunnon pystyy kehittämään, ettei se mene säpäleiksi niistä toistuvista pettymyksistä ja hylkäämisistä. Kaikki voi aikansa mennä todella kivasti ja sitten matto vedetään jalkojen alta, paljastuu ikävä luonne, tai mies vaan katoaa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät kohtaa todellisuudessa reilusti ja rehellisesti vaan myyvät ja ylläpitävät kestämättömiä ideaaleja. Ei siltä pohjalta voi syntyä mitään aitoa tai kestävää kun kukaan ei kerro - tai edes itse tiedosta kunnolla - todellisia aikomuksiansa.
Tarvitseeko siinä edes tiedostaa ja aikoa mitään kovin vakavaa? Varmaan ihan peruskäytöstavat riittää.
Ainoa kerta, kun olen jättänyt vastaamatta on miehelle, joka ei itsekään vastannut viesteihin viikko- ja päiväkausiin.
Noni, nyt sitten mies viestittelee ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noni, nyt sitten mies viestittelee ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ap
Mitään selitystä, mitään pahoitteluja peruuntuneista suunnitelmista, mitään selitystä ei tullut. Eiköhän tämä ollut joka tapauksessa tässä. Ap
Surullista ap.Olet vain miehelle toinen?kolmas?neljäs?vaihtoehto.Vaimomatsku ei ole ilmeisesti halukas tapaaamaan( se ykkönen)
Vierailija kirjoitti:
Surullista ap.Olet vain miehelle toinen?kolmas?neljäs?vaihtoehto.Vaimomatsku ei ole ilmeisesti halukas tapaaamaan( se ykkönen)
Näinhän se menee! Kerro toiselle, ettet arvosta kertomatta ettet arvosta.
Ihmiset eivät kohtaa todellisuudessa reilusti ja rehellisesti vaan myyvät ja ylläpitävät kestämättömiä ideaaleja. Ei siltä pohjalta voi syntyä mitään aitoa tai kestävää kun kukaan ei kerro - tai edes itse tiedosta kunnolla - todellisia aikomuksiansa.