Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisi sitten tapailut olla siinä viimeisimmän tapailumiehen kanssa, mitään kuulunut viikkoon

Vierailija
31.08.2024 |

Olen tullut johtopäätökseen, että deittailussa on hyvin pitkälti kyse siitä, miten hyvin kestää pettymyksiä ja kuinka vahvan itsetunnon pystyy kehittämään, ettei se mene säpäleiksi niistä toistuvista pettymyksistä ja hylkäämisistä. Kaikki voi aikansa mennä todella kivasti ja sitten matto vedetään jalkojen alta, paljastuu ikävä luonne, tai mies vaan katoaa. 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se viimeinen viestisi miehelle oli, Ap? Ethän vain epähuomiossa sanonut jotain, jonka voi tulkita väärin ja mies olisi loukkaantunut tai tullut epävarmaksi? Ei siitä kauan ole, kun tällä palstalla viimeksi selviteltiin kryptisen viestin väärää tulkintaa.

Vierailija
22/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tuossa tapailulimbossa monta vuotta. Sitten kohtasin miehen jonka kanssa ei tarvittu kumminkaan puolin mitään tunnustelua tai arpomista. Se oli selvää molemmille alusta asti että tähän jäädään. Jos nyt voisin mennä taaksepäin ajassa, sanoisin itselleni että unohda ne tapailut kokonaan. Niissä korkeintaan rikkoo itsensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Montako kertaa ehditte tavata AP?

Sen verran monta, etten ole pitänyt kirjaa. Pari kuukautta. Ap

Aikamoista. Ukko meni yllättäen kummitusmoodiin?

Joo, juteltiin puhelimessa, sitten viestiteltiin, että tavataan viikolla. Vika viesti oli minulta ja sen jälkeen ei ole kuulunut enää mitään. Ap

On kyllä ihmeellistä ja huonoa käytöstä. Minkä ikäisiä ihmisiä te olette? Onkohan tämä yleistäkin nykyään? Pari kuukautta on kuitenkin aika pitkä aika tutustua toiseen, vain hävitäkseen sitten tuhkana tuuleen.

Ikävä homma...

Sinä makea kesän lapsi... Muutaman kuukauden jälkeen häviäminen on täysin normia nykyään, miehet häviävät myös useamman VUODEN jälkeen. Minut on ghostattu kahden vuoden ja viiden vuoden suhteiden jälkeen. Ihmiset ovat nykyään uskomattoman p4skoj4. 

Vierailija
24/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tapailee komeita miehiä ja sitten ihmettelevät miksei niistä kuulu mitää. Ne komeat miehet tapailee muitakin naisia ettekö nyt tajua kuviota. Tuossa yksi nais ystävä kertoi että oli tapaillut miestä jo kuukausia ja yhteenmuuttoa oli suunniteltu. Sitten nainen sai tietää että mies tapailee toistakin naista ja oli jopa asunut toisen naisen luona.

Kannattaa nyt vaan valita niitä miehiä muun kuin ulkonäön perustella.

Vierailija
25/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako nyt, että avasit haarasi?

Kaikkia sinulle haaransa avanneita naisia kaduttaa, mutta heitä ei onneksi ole, joten voit rauhassa jatkaa spekulointiasi.

Vierailija
26/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin tuossa tapailulimbossa monta vuotta. Sitten kohtasin miehen jonka kanssa ei tarvittu kumminkaan puolin mitään tunnustelua tai arpomista. Se oli selvää molemmille alusta asti että tähän jäädään. Jos nyt voisin mennä taaksepäin ajassa, sanoisin itselleni että unohda ne tapailut kokonaan. Niissä korkeintaan rikkoo itsensä. 

Näin se on, siksi kannattaa unohtaa tapailuyritykset kokonaan, koska pelkkiä pettymyksiä on luvassa. 

Vierailija
27/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka teki ulkomaanmatkoja ja mökkireissuja yhden toisen naisen kanssa ja sen naisen mökille. Lopetin tapailun koska kyllästyin kuvioon, mutta se mies ei kelpuuttanutkaan sitä toista naista seurustelukumppaniksi, vaan jatkaa mieluummin edelleen vapailla markkinoilla.

Vierailija
28/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi vähän nostaa rimaa niiden miesten suhteen? Ei tollainen toistuva kuvio kerro muusta kuin siitä, että tapailet mulkkuja ukkoja.

Pitää etsiä komeampia ja rikkaampia! 

Vierailija
29/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Joo, juteltiin puhelimessa, sitten viestiteltiin, että tavataan viikolla. Vika viesti oli minulta ja sen jälkeen ei ole kuulunut enää mitään. Ap

On kyllä ihmeellistä ja huonoa käytöstä. Minkä ikäisiä ihmisiä te olette? Onkohan tämä yleistäkin nykyään? Pari kuukautta on kuitenkin aika pitkä aika tutustua toiseen, vain hävitäkseen sitten tuhkana tuuleen.

Ikävä homma...

Sinä makea kesän lapsi... Muutaman kuukauden jälkeen h

Miehet ovat samanlaisia, sinä vain vanhempi ja vähemmän kiinnostava

Vierailija
30/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallista nykyaikana. Mutta oletko ihan varma ettei miehelle ole sattunut jotain? Kannattaa vielä yrittää soittaa ja selvittää. 

Mistäpä sen voisi tietää? En vaan halua antaa vaikutelmaa, että jään roikkumaan, tai olen joku helppo pano, jos mies on jo tavannut jonkun muun, tai fiilikset menneet. Ap

Lyhyt viesti että onko kaikki ok, kun ei ole kuulunut mitään 

Vierailija
31/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet ja naiset ilmoittaa jos ei enää halua jatkaa vaikka olisi vain kerran tavattu.

Vierailija
32/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä tuossa tilanteessa laittanut vielä viestin perään että alan jo huolestua, onko jotain tapahtunut. Ihan siksi että jos sillä toisella on hitustakaan inhimillisyyttä jäljellä niin tajuaisko se että tuollainen täydellinen hiljaiselo on tosi julmaa. Ihmiset oikeasti huolestuu. 

Jos mun miesystävä tekisi mulle nyt noin, mähän lähtisin sinne oven taakse koputtelemaan. 

Vierailija
33/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tapailee komeita miehiä ja sitten ihmettelevät miksei niistä kuulu mitää. Ne komeat miehet tapailee muitakin naisia ettekö nyt tajua kuviota. Tuossa yksi nais ystävä kertoi että oli tapaillut miestä jo kuukausia ja yhteenmuuttoa oli suunniteltu. Sitten nainen sai tietää että mies tapailee toistakin naista ja oli jopa asunut toisen naisen luona.

Vain kuukausien seukkaamisen jälkeen suunniteltu yhteenmuuttoa? huh huh!

Vierailija
34/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Eli et ole hänen mielestään tarpeeksi viehättävä.

Äijällä meni pari kuukautta älytä ettei toinen viehätä? Taitaa olla aika äijjällä huono näkö tms. jos ei eka tapaamisella hoksaa.

Vierailija
35/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappa kun arvaan:

Et tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN, vaan odotit passiivisena että mies tekee kaiken? Aloitti keskustelut, sääti treffit, valitsi paikat, kyseli, uteli, järjesti, toivotteli, kuunteli..

Sitten miehen kiinnostus loppui kun huomasi että homma toimii vaan yhteen suuntaan ja nyt ihmettelet whäääh mixei miehest kuulu :'(((( bwääh

Vierailija
36/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ikävä homma...

Itselle tapahtui tuo viiden kuukauden päivittäisen yhteydenpidon jälkeen. Tavattiin joillain viikoilla joka päivä, joillain muutamina. Viisikymmpisiä oltiin molemmat. 

Eri

Vierailija
37/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität nyt sitten kaivaa maata komeiden miesten jalkojen alta esittämällä, että kukaan heistä ei ole vakavissaan kenenkään kanssa. Toisaalta, sinulla ja minulla on varmaan täysin eri käsitys siitä mikä on komea. 

Vierailija
38/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä tuossa tilanteessa laittanut vielä viestin perään että alan jo huolestua, onko jotain tapahtunut. Ihan siksi että jos sillä toisella on hitustakaan inhimillisyyttä jäljellä niin tajuaisko se että tuollainen täydellinen hiljaiselo on tosi julmaa. Ihmiset oikeasti huolestuu. 

Jos mun miesystävä tekisi mulle nyt noin, mähän lähtisin sinne oven taakse koputtelemaan. 

Noista osa tekee sitä siksi, että se on julmaa. Naisviha. 

Vierailija
39/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt. 100% ei niin komeista miehistä on ollut negaavia, passiivisia ja / tai pelkästään mun ulkonäöstä kiinnostuneita. Nämä voisi tiivistää tarinaksi jossa mies laittaa "hei ootpa kaunis" viestin, keskustelee vain mun ulkonäöstä, haluaa treffeille mutta ei näe tippaakaan vaivaa suunnitellakseen niitä, ja sitten (minun järjestämillä) treffeillä naureskelee minulle ja tekee minusta pilkkaa, vain ollakseen yllättynyt kun en haluakaan tavata uudestaan. Tällaisia ovat "ei komeat" miehet, eivät mitään salaisia kultakimpaleita. 

Vierailija
40/86 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla mies ghostasi, kun en pystynyt tapaamaan hänen ehdottamanaan hetkenä. Luulin, että ymmärsi, mutta ilmeisesti lähti kostoksi ryyppäämään, ja somessa tykkäili yhtäkkiä näkyvästi muiden naisten jutuista. Sen koommin ei hänestä kuulunut, vaikka olimme sopineet että näemme seuraavalla viikolla, ja hän oli puhunut kuinka ihastunut on. No, onneksi tuli esille tuo lapsellinen kostopuoli niinkin nopeasti. Typerä olo kyllä jäi, vaikka maku meni.