HS: Espoo ottaa sunnuntaina käyttöön vain naisille tarkoitetut uintivuorot
Ei tule toimimaan. Sukupuolia on paljon enemmän.
Kommentit (165)
Miestenvuoro tiistaisin klo: 7-15.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä tämä on pois ja millä tavalla?
Miehiltä jotka haluaisivat mennä uimaan sinä aikana kun ennättävät.
Nyt uimaan kaikki kehonkuva häiriöiset sun muut. Eipäs opeteta tyttöjä häpeämäön niistä. Ja mites sitten saadaan uimahalliin ne sinne ketkä eivät mene joidenkin muiden syiden takia?
Nyt kampanja: Verhot auki, ilta, valot päälle ja alasti! Omassa kodissa saa olla vapaasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tämä on pois muslimeilta jotka eivät koskaan sopeudu Suomeen koska heidän kulttuurinsa mahdollistetaan tällä tavalla ja naiset joutuvat olemaan miestensä käskyvallan alla jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Uidaanko siellä yläosattomissa?
Jep jep, ja seuraavaksi eriväristen vuorot😁
Linja-autoihin, metroihin ja juniin myös omat osastot naisille.
Miksi tähän pitää mennä? Ei rasismia olekaan poistettu?
Maah anmu utto lisää rasismia. Maa han muutto vähentää maan turvallisuutta ja onnellisuutta.
Vihervasemmisto ja kokoomus on lisännyt rasismia, tuomalla maahan erilaisia yhteen sopimattomia kulttuureja. Suomalaiset ja rasistin leimaa pelkäävät länsimaalaiset, eivät yleensä ole rasist eja, mutta vihervasemmisto toi maahan rasisteja, jotka vihaavat valkoisia ihmisiä ja meidän saavutuksia.
Siksi he eivät kunnioita meidän sääntöjä, eikä meidän tapoja. Mikä näkyy siinä, että naiset eivät saa olla rauhassa yksin kulkiessaan ja valkoiset pojat hakataan joukolla.
Yleensä kaikki kulttuurit törmäävät erimielisyyksiin eikä niiden sekoittaminen ole suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet teinitytöt voisivat mennä mielellään uimaan naisten vuorolle ja olisi tärkeää heidänkin saada uimataito. Tuossa iässä ei todellakaan halua miesten katseita uimapuku päällä. Jos nyt myöhemminkään.
saavat miesten katseita alatomana suihkussa kun "petra" tulee samaan koppiin
Kyllä. Naisellinen penis vaan heilahtelee reideltä toiselle kun "petra" (entinen Pertti) astelee suihkuun saippuoimaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskuksiinkin naisten vuorot!
Sello, Iso Omena, Ainoa, Lippulaiva!
Omat bussit värillisille ja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ah, mä niin haluaisin olla kärpäsenä katsomassa miten vihervassarin pää räjähtää hänen miettiessään että pitäisikö nyt tukea tätä ihanan monikulttuurista aloitetta vai vastustaa koska sukupuoliahan ei ole olemassa ;-)
Jatkossa törmäämme näihin ristiriitoihin vassareilla enenevästi.
Ymmärrän jossain määrin kun onhan sitä kaikenlaista tirkistelijää uimahalleissa, mutta tuo on enimmäkseen kädenojennus takapajuisille kulttuureille, joissa naista vahditaan ja hänen vapauksiaan loukataan. Heidän ei tarvitse sopeutua kulttuuriimme, kun me tulemme heitä joka asiassa vastaan. Toisaalta jos ei ole erikseen naisten vuoroja niin esim musliminaiset ei pääse ikinä uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea tekosyy. Todellisuudessa tuollainen häiritsee koska naiset saa nyt jotain omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea tekosyy. Todellisuudessa tuollainen häiritsee koska naiset saa nyt jotain omaa.
Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jossain määrin kun onhan sitä kaikenlaista tirkistelijää uimahalleissa, mutta tuo on enimmäkseen kädenojennus takapajuisille kulttuureille, joissa naista vahditaan ja hänen vapauksiaan loukataan. Heidän ei tarvitse sopeutua kulttuuriimme, kun me tulemme heitä joka asiassa vastaan. Toisaalta jos ei ole erikseen naisten vuoroja niin esim musliminaiset ei pääse ikinä uimaan.
Ihan samalla tavalla pääsevät kun luopuvat tavoistaan. Jos eivät luovu, niin voisivat miettiä että miksi ovat mieluummin täällä kuin tapakulttuuriaan noudattavassa muslimimaassa.
Ihan hyvä juttu. Olen kuntouimari ja miehet eivät hirveästi huomioi meitä hitaampia naisia ohittaessaan vaan minä joudun varomaan heitä. Se vaikuttaa mun uimiseen häiritsevästi. Uskon myös, että ruskeita naisia saatetaan häiriköidä rasistisesti.
Ensin luin aamulla Hesarin ansiokkaan jutun Afganistanin naisten tilanteesta. Sen jälkeen tämän uutisen kotikyliltä. Jäi valju olo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin Espoon kunnan palveluihin vain naisten vuorot!
Joo, asevelvollisuuteenkin voitaisiin ottaa naisten vuoro, vaikka 50 vuotta alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla pääsevät kun luopuvat tavoistaan. Jos eivät luovu, niin voisivat miettiä että miksi ovat mieluummin täällä kuin tapakulttuuriaan noudattavassa muslimimaassa.
Antaako heidän miehet luopua niistä tavoista? Tuollaisten kultturien naiset on myös täysin aivopestyjä ja nujerrettuja, jolloin eivät edes halua luopua itseään alistavista tavoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juttu. Olen kuntouimari ja miehet eivät hirveästi huomioi meitä hitaampia naisia ohittaessaan vaan minä joudun varomaan heitä. Se vaikuttaa mun uimiseen häiritsevästi. Uskon myös, että ruskeita naisia saatetaan häiriköidä rasistisesti.
Minä taas uskon että Lordi Xenu on kaiken pahan takana mitä maailmassa on nykyään. Usko ei ole kuitenkaan tiedon väärti.
Kuka siellä kävisi? Ei miehet kitise samallalailla kuin naiset tuollaisita asijoista. Paitsi täällä av palstalla.