Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Espoo ottaa sunnuntaina käyttöön vain naisille tarkoitetut uintivuorot

Vierailija
31.08.2024 |

Ei tule toimimaan. Sukupuolia on paljon enemmän. 

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Nyt voin harkita uimaan menemistä. Olen hetero suomalainen nainen. En ole muslimi.

Mutta ne kaapunaiset paheksuvat sinua, jos menet ilman uimapukua suihkuun. Mene silti ja peseydy.

Vierailija
162/165 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa naiseksi identifioituva, mieskin siis, voi mennä uimaan sinne silloin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsen kahden viikon päästä naisten puolelle saunaan, siis sinne missä oikea sisimpäni puhkeaa kukkaan.

Olen niin onnellinen kun saan istua naisissa lauteilla.

-Arvi 68w

Vierailija
164/165 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsen kahden viikon päästä naisten puolelle saunaan, siis sinne missä oikea sisimpäni puhkeaa kukkaan.

Olen niin onnellinen kun saan istua naisissa lauteilla.

-Arvi 68w

Varo ettei miesklitoris jäykisty lauteilla

Vierailija
165/165 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhana feministinä vtuttaa niin s********i näkyväksi tullut naisten heikkous. Miksi arastella miesten tuijotusta ja kommentteja,  nehän on vain miesten kommentteja. Miksi on kehohäpeää?  Ja sitten tämä,  ettei jos miehet häiritsee niille vaadita omaa uintivuoroa sunnuntaisin klo 5-8 ja mukavammat ajat naisille?  Muutenkin häiriköille porttikielto ja se on siinä.  Laittakaa nyt suosiolla ne kaavut niskaan ja olkaa hiljaa kun ette muuhun pystykään. 

Mikä vidun kaapu? Vidduuks keuhkoot siinä? Ahdistelu ei ole kivaa. Ei ollut silloin 80-luvullakaan.

Jo on aika laittaa ahdistelijat kuriin, kun silloin 80-luvulla ei laitettu. Ahdistelu ei lopu naisten piilottamisella, vaan kasvatuksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan