Naisten ja miesten painot. Veikkaisin, että iso-osa 50-80 vuotiaista naisista painaa enemmän, kuin samanikäiset miehet.
Kyllä naiset pyöristyvät keskimäärin enemmän, kuin miehet vanhetessa.
Kommentit (27)
Mykistävää, että joku kirjoittaa "iso-osa" väliviivalla.
Miehet on lihavampia keskimäärin kuin naiset ja niiden lihavuus on juuri sitä vaarallista ja hoivalle kalliiksi tulevaa mahalihavuutta. Esim iso pylly ei ole vaarallista, maha voi olla.
Minä 55, mies jotain 80. Ollaan kuuskymppisiä.
Olet väärässä. Miehillä ylipaino on yleisempää kuin naisilla. Sen sinä varmasti tiedätkin. Teit tämän aloituksen vain provoillaksesi ja haukkuaksesi naisia. En kykene ymmärtämään sitä, miksi tällä palstalla on vartin välein uusi aloitus naisten ylipainosta, mutta aloitukset miesten ylipainosta poistetaan heti.
Ei kai se paino lähde kuin taikaiskusta. Kestää tosi kauan hoikentua. Osalle se voi olla riski jos yhtäkkiä laihduttaa paljon, tulee sairaammaksi.
Minä 50 kg, mies 120 kg. 6-kymppisiä.
Täällä 55 vee pariskunta:
👵 63 kg/ 172 cm
👴 85 kg / 184 cm
Tottakai. Naisilla on kellukkeet edessä ja isommat pehmopalat takana kuin samankokoisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on lihavampia keskimäärin kuin naiset ja niiden lihavuus on juuri sitä vaarallista ja hoivalle kalliiksi tulevaa mahalihavuutta. Esim iso pylly ei ole vaarallista, maha voi olla.
Aloittajan logiikka ei toimi. Naiset ovat alunperinkin keskimäärin pienempiä ja kevyempiä kuin miehet. Miehet ovat myös useammin ylipainoisia kuin naiset. Iso osa naisista siis tuskin on painavampia kuin samanikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli?
naisviha
Koska miehet ovat kuolla kupsahtaneet huonojen elintapojensa seurauksena
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Miehillä ylipaino on yleisempää kuin naisilla. Sen sinä varmasti tiedätkin. Teit tämän aloituksen vain provoillaksesi ja haukkuaksesi naisia. En kykene ymmärtämään sitä, miksi tällä palstalla on vartin välein uusi aloitus naisten ylipainosta, mutta aloitukset miesten ylipainosta poistetaan heti.
Luulenpa, että hän ei tiedä, ja uskoo itsekkin omiin juttuihinsa
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Naisilla on kellukkeet edessä ja isommat pehmopalat takana kuin samankokoisilla miehillä.
Pehmeämpi aine on siis massaltaan suurempi kuin samankokoinen tiheämpi aine?
Mun ex painoi 130kg ja rapiat, ite painoin 58kg
Vierailija kirjoitti:
Mun ex painoi 130kg ja rapiat, ite painoin 58kg
ja siis mies oli tuo 130kg keijukainen
Paljon mahdollista, koska naisilla on kolme paikkaa enemmän, jotka keräävät rasvaa: rinnat, takapuoli ja reidet.
Halusitte sitten tänne kerskumaan lukemillanne.
Pointti oli?