Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten painot. Veikkaisin, että iso-osa 50-80 vuotiaista naisista painaa enemmän, kuin samanikäiset miehet.

Vierailija
31.08.2024 |

Kyllä naiset pyöristyvät keskimäärin enemmän, kuin miehet vanhetessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Naisilla on kellukkeet edessä ja isommat pehmopalat takana kuin samankokoisilla miehillä.

Pehmeämpi aine on siis massaltaan suurempi kuin samankokoinen tiheämpi aine?

Paljonko naisen rinta painaa? Paljonko miehen rinta painaa? Naisella on isompi lantio kuin miehellä ja myös isompi takapuoli. Paljonko siinä on painoa enemmän. Nyt puhutaan samankokoisista henkilöistä. Ei niin, että verrataan lihaksikasta miestä hoikkaan naiseen.

Vierailija
22/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Miehet painavat jo lähtökohtaisesti enemmän kuin naiset. Usein miehet ovat vielä pidempiä joten painavat siksikin enemmän. Ylipainoiset miehet eivät ehkä näytä yhtä lihavilta kuin naiset koska heidän paino tulee hyvin pitkälle kaljamahaan. Naisen paino tulee tasasemmin koko kroppaan. En muutenkaan usko hetkeäkään että naiset olisivat yhtään sen useammin ylipainoisia kuin miehet. Pikemminkin päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo iso-osa sentään parempi kuin isoosa.

Vierailija
24/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saatana samama paljonko tuntemattomat painatte ...muistatteko vielä ensiviikolla näitä lukemia ...kirjoittakaa moukat ylös nämä  ruutuvihkoihinne ...🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on kuitenkin naisia pitempiä niin ovat painavampia mutta ei välttämättä lihavampia. BMI

Mieheni on 25cm pitempi kuin minä joten hän todellakin painaa enemmän. Minä 70kg ja mies 99kg. Mies kuitenkin kantaa kilonsa paremmin kuin minä lyhyt. 

Vierailija
26/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaaliset muutokset näyttävät vaikuttavan rasvan jakaantumiseen elimistössä. Vatsaontelon sisään kertyvä rasvakudos on haitallista; se ilmenee vyötärölihavuutena.

Ennen menopaussi-ikää naisilla on vähemmän vyötärölihavuutta kuin miehillä, mutta menopaussin jälkeen ero tasoittuu. Vatsaontelon sisälle, sisäelimien ympärille kertyvän rasvan määrä suurenee vaihdevuosien jälkeen.

Vierailija
27/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menimme yhteen, minä olin 80 kg ja mies 70 kg, semmoinen laiha luikku. Raskauksien jälkeen palauduin 80 kiloon, mies on nykyisin 100-kiloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi