Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi pesit hampaasi?

Vierailija
31.08.2024 |

Itse pesin pari minuuttia sitten. Sitä ennen pesin viimeksi joskus keväällä. Vapun tienoilla.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna pesin viimeksi hampaani. Pesen hampaat aamuin illoin. Eikö kaikki pese?

Vierailija
22/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna pesin viimeksi hampaani. Pesen hampaat aamuin illoin. Eikö kaikki pese?

Ei näköjään kommenttien perusteella🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän ketjuun tulleet kaikki narkomaanit, jotka eivät pese hampaitaan?

Vierailija
24/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1945

Vierailija
25/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai aamuna. On ollut putki päällä nii ei oo ehtiny

Vierailija
26/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka ikinen aamu ja joka ikinen ilta sähköharjalla fluoritahnalla suositellun ajan. Ja hammasvälit hammasväliharjalla joka ikinen ilta. En juo kahvia enkä teetä, en polta enkä käytä alkoholia. 

Siitä huolimatta hampaat ovat keltaiset, ikenet karkaavat ja reikääkin olen menossa paikkauttamaan. 

Vierailija
27/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna.

Vierailija
28/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä kommentit tosiaan totta. Moni näyttää pesevän tosi harvoin 😮

Miksi ette pese edes joka päivä kerran? Ei se kauhea vaiva ole pestä niitä samalla kun istuu ilta- tai aamupisulla!

Vierailija
29/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai-iltana pesin viimeksi. Normaalisti pesen päivittäin, aamulla ja illalla. Nyt oon ollut niin kipee, et hammaspesut jäi. Lähden tästä ihan just suihkuun ja hammaskuuraukselle.

Vierailija
30/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksena kun yritin naista saada.

Vierailija
31/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Kaksi kertaa viikossa riittää. Eilen pesin viimeksi, seuraavan kerran ehkä ensi viikon maanantaina!

Vierailija
32/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen joka ikinen aamu ja joka ikinen ilta sähköharjalla fluoritahnalla suositellun ajan. Ja hammasvälit hammasväliharjalla joka ikinen ilta. En juo kahvia enkä teetä, en polta enkä käytä alkoholia. 

Siitä huolimatta hampaat ovat keltaiset, ikenet karkaavat ja reikääkin olen menossa paikkauttamaan. 

Tämä just v-tuttaa, itsekin saan jatkuvasti käydä paikkaamassa hampaita vaikka teen kaikkeni niiden hoitamiseksi. Samaan aikaan mies pesee omansa ehkä joka toinen päivä vähän sinne päin, eikä hänellä silti ole ikinä ollut yhtään reikää.

Vierailija
33/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette pese edes joka päivä kerran? Ei se kauhea vaiva ole pestä niitä samalla kun istuu ilta- tai aamupisulla!

Mulla ainakin maistuu heti niin pahalta ja tunkkaiselta suussa, että en mitenkään pystyisi jättämään välistä yhtäkään aamua tai iltaa.

Vierailija
34/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja kun lukee ei tarvitse ihmetellä yhtään että suomalaisilla huonot hampaat ja jonkin asteinen paradontiitti 60 % väestöstä 🤢

Vierailija
35/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kun olin ottanut mieheltäni suihin.

Vierailija
36/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hampaiden pesu kestää 3 minuuttia, kuseminen 30 sekuntia. Ei onnistu samalla kertaa, koska olen mies ja kusen seisaallaan.

Vierailija
37/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ruokavalio?

Vierailija
38/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ruokavalio?

Minkälaiset geenit?

Vierailija
39/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Kaksi kertaa viikossa riittää. Eilen pesin viimeksi, seuraavan kerran ehkä ensi viikon maanantaina!

Olet siis sinkku, etkä edes tapaile ketään nyt?

Vierailija
40/53 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vastuuttomia ihmisiä täällä. Teidän hampaat ei koskaan kasva takaisin kun ne menettää. Sitten on kallis ja kivulias remppa korjata niitä jos reikiä tulee. Reiät myös aiheuttat terveysongelmia ja usein leikkausten yhteydessä hampaiden terveys tarkistetaan ensin koska sillä on suora yhteys sydänongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi