Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ovat valinneet köyhyyden?

Vierailija
31.08.2024 |

Minä päätin jo nuorena pojankloppina opiskella ammatin itselleni. Armeijan jälkeen ollut 36 vuotta töissä omassa firmassa ja rahaa riittää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo nuorena jäädä yhteiskunnan elätiksi. Tulen vähällä toimeen ja arvostan vapaa-aikaani. Yhteensä alle vuoden olen ollut töissä/työharjoittelussa ja olen jo 48-vuotias.

Vierailija
22/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin jo nuorena jäädä yhteiskunnan elätiksi. Tulen vähällä toimeen ja arvostan vapaa-aikaani. Yhteensä alle vuoden olen ollut töissä/työharjoittelussa ja olen jo 48-vuotias.

Olet selvästi oikeistolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä on kevyt olo. Ei tarvi miettiä että riistää kovin paljon maapalloa ja sen ihmisiä.

Mutta muuten aika pskaa.

Vierailija
24/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin jo kahdeksan vuotiaana päätin alkaa tyättömäksi ja juapoksi, kun hyvän ystävän vanhemmat näytti mallin miten se elämä on niin hemmetin hohdokasta. Aikaisin iltapäivästä pöytä täynnä olutpulloja ja kalsareissa vaan joivat ja röökasivat. Hitto se näytti mahtavalta.

Ei noin hyvää esimerkkiä saanut omasta kodista, kun molemmat vanhemmat tekivät töitä ja asuttiin omistusasunnossa.

Ja jos ap uskoit sanaakaan, niin minä en avausksesi todenperäisyyteen usko.

Oliko stringit?

Vierailija
25/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei edes ole oikeasti köyhiä. 

Vierailija
26/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten armeija auttoi varallisuuden hankkimisessa?

Armeijassa opin johtamaan.

Armeijatyylinen johtaminen yrityksissä on karmeaa katseltavaa. Ihan hirveä ilmapiiri ja kauheita työpaikkoja.

Vierailija
27/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on samaa ikäpolvea. Hyvätuloisia ja eläkeet useita tonneja kuukaudessa.

voltkuskit polkee ylitöineen ja tulot kuukaudessa ei edes yllä siihen mitä vanhempien ikäluokan eläkkeet on. Tulot ei yllä edees puoliksi siihen.

Kyllä, ja niin pitääkin olla. Vaurauden täytyy tulla sinne minne kuuluukin, eli älykkäille.

Vierailija
28/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole valinnut köyhyyttä vaan vauraus valitsi minut. Yhdeksän sijoitusasuntoa ja 3,2 miljoonaa euroa rahaa+ muita kaikenlaisia osakejuttuja.

Kell onni on se onnen kätkeköön. Henkilö joka on rehellisesti varallisuutta kerännyt ei niillä leuhki eikä nosta itseään jalustalle.

Vierailija
29/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on samaa ikäpolvea. Hyvätuloisia ja eläkeet useita tonneja kuukaudessa.

voltkuskit polkee ylitöineen ja tulot kuukaudessa ei edes yllä siihen mitä vanhempien ikäluokan eläkkeet on. Tulot ei yllä edees puoliksi siihen.

Työtä ei arvosteta enää. Eläkeläiset nähdään paljon tärkeämpinä ihmisinä rahallisesti.

Koskaan ennen ei vanhuksia ole palvottu näin. Viikinkien aikana vanhukset heitettiin alas kalliolta viemästä resursseja.

Nykyään papparaiset pankkiirit latelee viisauksia ja kyykyttää köyhiä. Konservatiivisessa mielessä ei koskaan ennen ole ollut näin hullunkurisesti, että vanhukset määrää ja komentelee nuoria voimakkaita miehiä. Maailmankirjat on sekaisin. Ap voisi hiljentää leipäläpensä ennenkuin nuoret miehet jyrähtää.

AP on vielä nuori: Noin 56 vuotias.

Vierailija
30/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ennen ei vanhuksia ole palvottu näin. Viikinkien aikana vanhukset heitettiin alas kalliolta viemästä resursseja.

No ei varmasti heitetty. 

Vierailija
31/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisesi häpeää sua!

Vierailija
32/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja niin pitääkin olla. Vaurauden täytyy tulla sinne minne kuuluukin, eli älykkäille.

Konservatiivisessa perinteessä varakkuus on aina mennyt voimakkaimmalle. Nuorelle miehelle.

Vierailija
33/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisessa perinteessä varakkuus on aina mennyt voimakkaimmalle. Nuorelle miehelle.

Lihasvoima on todellista älykkyyttä. Vanha venäläinen sananparsi.

Vierailija
34/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät haluaa juoda kaljaa ja polttaa sätkiä; se on niin mahtavaa!

Vierailija
35/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin köyhyyden, koska tässä maailmassa ei ole mulle mitään. Vain menettämällä voi löytää, vain kieltämällä kaiken voi olla vapaa. Odotan sitä ilmestyskirjan aikaa kun kaikki tämä romahtaa ja me olemme vihdoinkin vapaita truly.

Taivaat aukeavat, torvet soivat ja kuuluu huuto ''katsokaa katsokaa babylonian peto on vihdoinkin kaatunut'' !

Vierailija
36/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys valitsi minut. Ja sitten sain oppini Uuno Turhapuro elokuvista, ja erityisesti Härski Hartikaisen kurjuuten maksimoinnista. Mistä niitä röitä saa? Känni päälle ja artisti maksaa. Aa-puu-va! Apuva, apuva apuuva!

Vierailija
37/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksanko ees ilmiantaa tätä roskaa?

Vierailija
38/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva valitsee köyhyyden. Ymmärtäisit jos yrityksesi olisi tehnyt konkurssin. Nyt et tule koskaan ymmärtämään.

Ei kannata vaipua epätoivoon, konkurssi on vieläkin mahdollinen

Kyllä, tai vakava sairastuminen.

Vierailija
39/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule huvikseen. Omistamisesta ja omaisuudesta on niin paljon vaivaa. Pääsee paljon helpommalla kun ei ole semmosia rasitteena.

Vierailija
40/49 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksanko ees ilmiantaa tätä roskaa?

Mitä roskaa? Olet pihalla.