Miten vietit 90-luvun?
Kommentit (49)
Kirjoitusten jälkeen, Hesburgerissa töitä tehden, vapaa aika kului Tampereen yökerhoissa. Sama meno jatkui, kun pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi, välillä pyöriteltiin burgereita opiskelujen ohessa ja villisti juhlittiin. Välillä kaipaa noita aikoja, kun energiaa riitti kaikkeen..
Erosin -90 luvun alussa, kaverien kanssa biletettiin vkl, arkena töissä. Olin 30v. Myöhemmin työt loppuivat , hetken työtön, sitten sain toisen saman alan työpaikan.-98 menin uusiin naimisiin ja sain lapsen.
Nuorena äitinä. Avioiduin -99. Nyt olen eronnut ja lapset aikuisia
Kohtasimme heti vuosikymmenen alussa mieheni kanssa. Menimme avioliittoon. Tuon vuosikymmenen aikana sain 2 lasta. Valmistuin yliopistosta. Matkustelin. Ostin asunnon ja ehdin vaihtaa toiseenkin, isompaan ja eri paikkakunnalla.
Mä kävin 90-luvulla yläkoulua kolme vuotta, lukiota kolme vuotta ja yliopistoa neljä vuotta. Valmistuin 1999 ja siinä se vuosikymmen sitten menikin. Opiskelin, harrastin laskettelua, partiota, pianon ja saksofonin soittoa. Kesätöissä olin hanttihommissa: poimin mansikoita, myin vakuutuksia, siivosin ja työskentelin tehtaalla. Tietty sit kans biletin.
Töitä tehden ja kaikki lomat matkustaen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena äitinä. Avioiduin -99. Nyt olen eronnut ja lapset aikuisia
Ja mitä vikaa tässä on??
Ysärin alussa olin töissä. Sitten jäin työttömäksi 94 ja ryyppäsin ja pössyttelin 6-7 vuotta. Tuo työttömyys ja päihde aika oli elämäni parasta aikaa.
Kuvaus olisi todella pitkä. Eri paikkoja ja asioita, ei mennyt ihan putkeen homma. Ehkä toisella kertaa kun on aikaa näpytellä ja tietää miten se tiivistetään.