Onko lihava naama joku suomalaisten tyyppiominaisuus?
Varsinkin miehillä näkee tuollaisia kasvoja vaikka he eivät erityisen ylipainoisia olisikaan.
Kommentit (36)
60% on ylipainoisia, joten luultavasti johtuu ihan siitä.
Suomalaisiahan sanottiin Amerikassa roundheadeiksi ja ruotsalaisia squareheadeiksi.
Suomalaisilla on aika pyöreitä päitä. Esim. se mikälietyllerö joka olis siinä jossakin tyttöbändituotteessa tanssijana ties missä oli aika pyöreäpäinen.
Ei siinä vikaa ole. Muumithan on söpöjä.
No, onhan pehmeät ja pienet piirteet pohjoismaissa aika yleiset. Jos terävät ja suipot naamat kiehtoo enemmän, niin mene vaikka Ranskaan
Tää on kyllä totta. Monelle suomalaiselle ei sen takia sovi yhtään lihoaminen, itsekin olen sellainen. Olen kyllä laiha, mutta jo pieni turvotuskin ja huonosti nukuttu yö saa naaman ihan palloksi.
Lisäksi vielä monet lattarit ja tummat naiset ovat lihavanakin tiimalasin muotoisia kun taas suomalaisista tulee aina päärynöitä.
Kyllä ja olematon perse. Naismies.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä totta. Monelle suomalaiselle ei sen takia sovi yhtään lihoaminen, itsekin olen sellainen. Olen kyllä laiha, mutta jo pieni turvotuskin ja huonosti nukuttu yö saa naaman ihan palloksi.
Lisäksi vielä monet lattarit ja tummat naiset ovat lihavanakin tiimalasin muotoisia kun taas suomalaisista tulee aina päärynöitä.
Juu, oma ystäväni on puoliksi turkkilainen ja hänellä on lihavanakin hoikka naama, selkeä leukalinja ja kurvit kohdallaan. Etnisesti täysin kantasuomalainen nainen (ja mies) näyttäisi hänen mitoissaan puutarhatontulta
Saattaapi olla. Omani ei ole paha naama peruslukemilla, nyt kolmekymppisenä posken vähän lommottaakin mutta auta armias kun hymyilen. Korkeat poskipäät ja muutenkin posket jostain leviävät ja näytän ihan suunsa pähkinöitä täyteen tunkeneelta oravalta.
Juu suominaisille tyypillinen, suomimiehille ei.
Vierailija kirjoitti:
60% on ylipainoisia, joten luultavasti johtuu ihan siitä.
Nimenomaan ei ole kyse tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pallonaamoja on oikein paljon, pallomahoja, kupoli paistaa, katkis alhaalla,tupla leuka,sian kärsä,aasin silmät, listaa voi jatkaa loputtomiin tuossa nyt muutama selvä tekijä mistä suomalaisen tunnistaa.
Koittakaa pärjätä kansalaiset.
Kiitos, ja pärjäillään! 😂
Ei ra sismia lainkaan, että valkoinen heteromies on pallinaama. Ehei ei ra sismia.
Suomalainen nainen laitetaan kohta burkaan ja kunnon loimi ylle, näin kaikki ovat onnellisia, vilkkuvat pakarat eivät herätä haluja vastaantulijassa.
Hyi hemmetti tätä touhua, pääministerikin itkee ja valittaa anteeksipyydellen.
Liiallinen suolan ja alkoholin käyttö turvottaa naamaa. Myös sekin vaikuttaa, että juodaan liian vähän vettä.
Länsirannikolla on pitkänaamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen suolan ja alkoholin käyttö turvottaa naamaa. Myös sekin vaikuttaa, että juodaan liian vähän vettä.
Naaman malli on itäisillä ja saamelaisilla pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys on tyyppiominainan persumoukille ...Vain pöljä tällaista puhuu.👿👿👿👿👿👿
Mites Timo Soinin kasvojen muoto.
Suomalaisilla vauvoillakin on tilastojen mukaan Euroopan isoimmat päät. Tää on ihan faktaa.