Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihava naama joku suomalaisten tyyppiominaisuus?

Vierailija
31.08.2024 |

Varsinkin miehillä näkee tuollaisia kasvoja vaikka he eivät erityisen ylipainoisia olisikaan. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, itsellänikin on se. Näytän kasvoista pullealta, vaikka olen hoikka. 

Vierailija
2/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, ilmiannettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Sä iigor olet vahingossa katsonut peiliin.

Kummelityyliin karvahattu päässäs 

Vierailija
4/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut kolme kilpirauhassairautta, joten en enää yhtään itse ihmettele, että peilissä näkyy kuunaama. 

Vierailija
5/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Lihavuus on geeneissä venäjän tundraheimovaeltajilla, aavikkorosvoilla. 

Vierailija
6/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aika monet aasialaisetkin on samatyylisiä. Jotkut sieltä päin olevat näyttää ihan lapsilta naamasta lähes koko ikänsä.

Vierailija
7/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Sä iigor olet vahingossa katsonut peiliin.

Kummelityyliin karvahattu päässäs 

Ihan vaan tinderiä selailen.

Ap

Vierailija
8/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerinaama.

Vierailija
9/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on tyyppiominainan persumoukille ...Vain pöljä tällaista puhuu.👿👿👿👿👿👿

Vierailija
10/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla on laiha kapea naama, ja se vasta ilmestys onkin päärynävartaloon yhdistettynä. Koska vain vaihtaisin pyöreään sileään naamaan.

Vierailija
11/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka kymmenes aikuinen käyttää jonkinlaista mielialalääkettä. Eikös noilla ole monesti pöhöttävä vaikutus. 

Mutta yleensä, suomalaisillahan tapaa olla sellaiset pyöreät kasvonpiirteet. 

Vierailija
12/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaisilla on läsii/pullanaamat

Vierailija
13/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin puoleinen suku on sellainen, että suku ulkonäköön kuuluu iso naama. Onneksi olen perinyt ulkonäköni lähinnä isän puolelta. 

Vierailija
14/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suomalaisilla alkaa naamat levenemään siinä 25 veenä. Katsopa mitä tahansa muuta kansaa Euroopassa, Jenkeissä tms.. ei käy samaa. Eikä liity lihomiseen.

Vierailija
15/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sellainen pallinaama, pehmeä leukalinja, pieni nenä ja silmät. Ei erityisen imarteleva, joillain naisilla voi olla söpö ainakin nuorena. 

Vierailija
16/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidin puoleinen suku on sellainen, että suku ulkonäköön kuuluu iso naama. Onneksi olen perinyt ulkonäköni lähinnä isän puolelta. 

Naisella se voi olla kaunis/naisellinen ominaisuus jos on muuten hoikka. Mut miehellä ei, tulee naismainen ja lihava vaikutelma.

Vierailija
17/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin melkeen 30 vuotiaaksi asti tosi pyöreä naamasta. Nyt naama on edelleen kimmoisa ja rasvaa on kasvoissa, mutta kasvot ovat paljon sopusuhtaisemmat. Olen muutenkin solakoitunut, vaikka paino on sama.

Söin tosin lääkkeitä nuorempana ja poikkeuksetta jokainen jonka tiedän syövän lääkkeitä mt ongelmiin näyttää pöhöttyneeltä kasvoista. Siihen aikaan iho oli myös tosi punakka ja sairaan näköinen.

Jos vertaan 23v kuvaa itsestäni 10 vuotta uudempaan, olen oikeasti paremman näköinen nyt. Jos ei pahasti ala naama roikkumaan, niin varmaan pysyy kimmoisuus kasvoissa vielä pitkään. Piirteet ei ole mulla kauniit, mutta iho sentään hyvä 

Vierailija
18/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan. Itsekin olen hoikka nainen mutta naama pullea ja kaksoisleukaa

Vierailija
19/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt huomiota, että olisi erityisen paljon pyöreäkasvoisia, mutta runsas sokeri ja ongelmat kortsolitasoissa aiheuttavat kasvojen alueen turvotusta. Ainakin omalla kohdalla stressi pyöristää leukaperät ja alakasvojen alueen erittäin tehokkaasti. 

Vierailija
20/36 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pyöreänaamaiset yrittää laihduttaa sitä naamaa kapeammaksi vaan eihän se onnistu. Esim rinsessa Vikke ruåtsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän