Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka on kohtuuttoman kallista.

Vierailija
31.08.2024 |

Järjettömän hintaista. Nyt kun venäläistä halpiskessua ei ole saatavilla, niin pakko ostaa ihan kaupasta. Eikö tässä alkaisi olla veroalen paikka? Ajaako tällaista mikään puolue?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakka on kallista ja hyvä niin. Kun itse en polta, niin käytän säästyneen rahan muihin harrastuksiin ja niiden rahoittamiseen. Ja mitä enemmän rööki maksaa, sitä hienompia harrastuksia on mahdollisuus valita. Nyt jo on iso purjevene!

Oletpa ylevä. Itse poltan eikä ole mistään harrastuksista tai matkoista pois. Tämä ylemmyydentuntoinen holhouskiima lähinnä naurattaa.  

Matkusteleva saatuttaa enemmän kuin tupakoitsija. Kulutan vain kotimaassa eikä mene ulkoimaille rahaa ollenkaan. Poltan tupakkaa vähän mutta hinnannousu on sitten puutarha-ja käsityö harrastuksistani pois. Matkustelu ei kiinnosta kun sitä tuli sen verran nähtyä mitä se oli. Inhosin hotelli elämää ja ravaamista nähtävyyksissä ollen tosi väsyttävää hommaa. Ei se sopinut minun luonteiselleni ollenkaan. Minulle riittä nähtävyydet ihan telkasta katsoen ja omssa sängyssä saan parhaimmat unet.

Mielestäni nyt kyllä riittäisi jo tupakka-ja viina verojen nostaminen. Ja paljonko maksaa veronmaksajille laittomien aineiden käytöstä johtuvat sairaudet ja haitat. Maksatutetaanko nekin riistämällä tupakoitsijoilta ja jotka alkosta ostavat niin laittomista aineista johtuvat hoidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi