Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä olen ollut nyt sinkkuna tasan 12 vuotta!

Vierailija
31.08.2024 |

12 pitkää vuotta yksin ei voi olla totta mutta niin vain on. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla sinkku. 

Minulla ja Miehelläni tulee ensi vuonna 30vuotta yhdessä💕💕

Onnea teille.

Vierailija
22/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla sinkku. 

Meillä tulee 20vuotta 💕💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kohta 10 vuotta täyteen sinkkuna vasten tahtoani. On kyllä aika luuseri fiilis.

Vierailija
24/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollut aina sinkku, 41 vuotta jo. Mutta tähän on jo tottunut, eikä enää kiinnosta mikä tahansa nainen. Pitää olla aika loisto pakkaus että viitti yhteen muuttaa.

Vierailija
25/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jumissa k*llisirkuksessa. Naisena mäkin olisin. Lut-kat on ihania. Olen itsekin fu**boy, joten en sheimaa.

Vierailija
26/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kohta 10 vuotta täyteen sinkkuna vasten tahtoani. On kyllä aika luuseri fiilis.

Kuin myös olen vasten tahtoani sinkkuna 10 vuotta. Et ole luuseri. <3

Vierailija
27/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen ollut sinkkuna 13v. Kolme lyhyttä tapailusuhdetta ollut viime vuosina.

Oletko saanut pippeliä tuona aikana?

Vierailija
28/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 8 vuotta. Viihdyn pelottavan hyvin yksin, enkä enää edes etsi seuraa ollenkaan.

Vierailija
29/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla sinkku. 

Meillä tulee 20vuotta 💕💕

Onnea 20 vuodesta.

Vierailija
30/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin 12 vuotta sinkkuna eron jälkeen. Nyt minulla on puoliso, jonka kanssa olen pitänyt yhtä jo 13 vuotta.

Vierailija
31/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut on sinkkuja useimmiten kahdesta syystä, joko eivät kelpaa kenellekkään koska ruma/lihava, taikka eivät itse kelpuuta ketään koska nirppis/narsku.

Vierailija
32/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sinkkuna..avioliiton jälkeen..parin vuoden seurustelu joka oli sama kuin olisin ollut yksin..onneksi tuli avioliitosta lapset , ei siinä oikein seurustelemaan ehtintnytkään.

Vierailija
33/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin 7v!

Vapaiden n 40-45v miesten taso on ihan järisyttävän surkea. Ei mua kiinnosta "mitä kivaa keksittäis" ja kun kysyn herran tulevaisuuden suunnitelmista niin tyhjä lasittunut katse vaan vastassa. Hyh hyh mitä seksivonkaajia!

No eipä ne 20 vuotta ikäänsä vanhemmita näyttävät naiset mitään yhteistä tulevaisuutta pistä suunnittelemaankaan. 

Yritähän ymmärtää lukemasi! Kysyn miehiltä heidän suunnitelmistaan eivätkä osaa sanoa yhtäkään unelmaa, tavoitetta yms. En mitään yhteisestä tulevaisuudesta!

Meinaatko että hyvin sovittaisi yhteen näiden passiivisten herrojen kanssa kun itsellä on hiljaksiin loppuelämä suunniteltuna? Esim nyt rakennan taloa ja treenaan maratonille?

Olen itse 35v ja näytän nuoremmalta.

Vierailija
34/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisikaan elämäänsä kyllästynyttä riippakivinaista vaivoikseni. 40v naiset on yleensä sen näkösiä että bonaria ei saa vaikka haluais. Ou hell nou.

Vierailija
35/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 34 vuotta sinkkuna jos ajatellaan että 15 vuotiaana aloittaa seurustelun.

T: kiltti mies

Vierailija
36/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betamiehet on usein sinkkuna koko elämänsä.

Vierailija
37/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat surkuttelee kohtaloaan, mutta ei se vain valitettavasti vetoa meikäläiseen. Tulen edelleen olemaan vain mammojen märkä päiväuni. Olen vapaa kuin tuuli, joka tuntureita ja ikimetsiä matkallaan syleilee. Olen vapaa kuin uljas kotka, joka vasten sinitaivasta liitää. Ahh...

T: Pertsa Pielavedeltä

Vierailija
38/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betamiehet on usein sinkkuna koko elämänsä.

Olen ollut sinkkuna noin 10v ja minulla on joka kuukausi uusi hoito, en vain halua sitoutua.

T: betamies

Vierailija
39/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat surkuttelee kohtaloaan, mutta ei se vain valitettavasti vetoa meikäläiseen. Tulen edelleen olemaan vain mammojen märkä päiväuni. Olen vapaa kuin tuuli, joka tuntureita ja ikimetsiä matkallaan syleilee. Olen vapaa kuin uljas kotka, joka vasten sinitaivasta liitää. Ahh...

T: Pertsa Pielavedeltä

No siinäpä on Pertsalla Pielavedeltä suuret ajatukset itsestään! :D

Vai vallan märkä päiväuni tämä Pielveden Pertsa.  No jo tokkiisa  onkin.

Antaa hänen kotkana liitaa sinitaivaalla,  onnelliselta kuulostaa.  Pielavedeltä tulee näitä onnellisia liitelijöitä varmaan enemmänkin.  Siellä kun sinkkuilu on varmaan ihan sellainen pieni pakko. 

Vierailija
40/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero Halloween 10/2003. Ihan järkky suhde. Eli sinkkuna 21 vuotta. En todellakaan kaipaa nykymaailman 40-55vuotiaita "miehiä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän