Sadepäivä! Mitä aiot tehdä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän päin Suomea aloittaja asuu, meillä sateet loppuu jo aamusta : )
Helsingissä satoi jo 7 ennusteiden mukaan ja aina 14.00 asti
Täällä Hesuleissa tuli vettä jo yöllä aivan esteristä.
Mietin sitä asiaa että miksi naiset yliarvioivat oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
Hehee, alko päässä soimaan Yölinnun biisi, nimee en muista, mut kertsi "kyllä mä tästä vielä saunan teen" siinä lauteet romahti
Voi sataispa! Tänäänkin asuinpaikassani 33 astetta eikä kyllä jaksaisi näitä helteitä enää. Ovat jatkuneet kuukausitolkulla ja sadetta todella vähän. Rakastan syksyä ja sateen ropinaa ikkunaan, sekä myös sateella ulkoilua. En malta odottaa, että voin käydä pitkällä lenkillä viileässä, laittaa keittokattilan porisemaan liedelle ja omenapiirakan uuniin, ottaa kutimet käteen ja aloittaa Gilmore girls -sarjan taas alusta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä asiaa että miksi naiset yliarvioivat oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
Ei kovin hyvä asenne naisia kohtaan, jos noin niinku olet parisuhdetta etsimässä.
Sadepäivät on parasta. Kunnon myrsky ja teekuppi, mitä sitä muuta tarvisi täydelliseen viikonloppuun.
Tätä viestiketjua on kiva lueskella tässä aamukahvilla ja lippu on nostettu salkoon liehumaan.
Kuuma hieman alle 30v nainen tulee käymään, ei varmaan tarvi enempää kertoa?
Hyvin siellä kolaroitiin 🚗🚙 Mutta en ollut ihan koko päivää. Olin aikaisemmin lähtijä, joten pääsin jo kuuden jälkeen. Hain vielä rannekkeen, ja ehdin vajaassa tunnissa kuuteen laitteeseen, yhteen kaks kertaa peräkkäin 😎
Lähteä pitkälle lenkille sateiseen metsään <3
Tein lenkin, roikun puhelimella, siivoan, meen ostaa karkkia, pesen pyykkiä, poden maailmantuskaa ja mietin löydänkö koskaan omaa kultaa. Siinäpä tän vklopun teema :'D
Sarjamaratoni, hyvää ruokaa ja juomaa 👍
Tilaan perheelle valmisruuat kotiin niin jää aikaa askarrella kahvinpurumassasta joulukoristeita ..Isäntäkin aikoi tulla mukaan.
Tunti sitten täällä satoikin oikein kunnolla, nyt vähemmän.
Tähän mennessä olen tehnyt 2 pellillistä omenapiirakkaa. Katson Emmerdalea ja samalla neulon sukkaa. Sanaristikoita täyttelen sen jälkeen ja odottelen miestäni kotiin koiranpennun kanssa. Loppupäivä varmaan meneekin pentua paijatessa.