Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sadepäivä! Mitä aiot tehdä?

Vierailija
31.08.2024 |

?

Kommentit (75)

21/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen, ku ihmiset kolaroi tahallaan 🚙🚗

Vierailija
22/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden lenkille! Suuri osa ihmisistä luulee olevansa sokerista, ja minä saan juosta lähes rauhassa. Nautin täysin siemauksin, vielä kun sadekin on lämmintä. <3

Tarvitsisin tuollaisen naisen.

Joka nauttii yksinolosta niin paljon että satunnaiset kanssaulkoilijatkin häiritsevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään reissuun kun muu perhe herää. Sade ei haittaa kun suunniteltu tekeminen on sisätekemistä.

Vierailija
24/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta, kärsin vaihdevuosien uudesta oireesta jossa kuukautiset ja ovulaatio on päällekäin ja pää on kuin...tämä on kidutusta! 

Vierailija
25/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen kumisaappaat jalkaan ja käyn kirjastossa, pesen pyykkiä, nukun päiväunet ja teen kirjallisia töitä. Illaksi on luvattu poutaa, ja silloin lähden pitkälle hautausmaakävelylle. Normaali lauantaipäivä.

Vierailija
26/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ainakin otan muutaman kaljan tähän krapulaan, iltapäivällä katsomaan jääkiekko peliä

Vierailija
27/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin viileydestä!

Yritän saada tehtyä jättiläismäisen  vaateinventaarion. Mennä kaiken läpi.

Tee kaappi tai ihan hylly kerrallaan. Jos kiskot kaike  kerralla lattialle niin kyllästyt nopeasti ja sullot kaiken takaisin kamalaan sotkuun. Kaverille on käynyt monesti näin 😉

Vierailija
28/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tuntia ylitöitä.

Vierailija
29/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä välillä ihmettelen. Ihmiset nuhjaavat viikonloppunsa kotona (parasta kun saa olla yöpuvussa koko päivän!), mutta sitten valitetaan kuitenkin jos ulkona sataa. Mitä väliä sillä on  sataako vai eikö, jos hän ei kuitenkaan menisi ulkoilemaan.

Vierailija
30/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin viileydestä!

Mistä viileydestä? Täällä päin on hellelukemat, oikein trooppinen keli.

Mutta mun pitäisi tehdä sama ja siivota muutenkin. Nyt vielä loikoilen koiran kanssa sängyssä. Ehkä juon kahvin tässä ja sitten mennään pikku lenkille, kun koira heräilee.

Vierailija
31/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden lenkille! Suuri osa ihmisistä luulee olevansa sokerista, ja minä saan juosta lähes rauhassa. Nautin täysin siemauksin, vielä kun sadekin on lämmintä. <3

Siis häiritäänkö sua poutapäivinä lenkillä vai häiritseekö yleisesti, että teillä liikkuu muitakin?

Aivan parasta on juosta tai pyöräillä esim. aamulla aikaisin, lähteä lenkille joskus neljän viiden aikaan, niin että koko muu maailma nukkuu. Meistä joillekuille se yksin oleminen on aivan luksusta, äärimmäisen harvinaista herkkua. Sadepäivänä voi tuntea melkein saman kuin aamulla hyvin varhain. Ehkä sitä ei ymmärrä, jos ei kaipaa omaa rauhaa vaan haluaa aina seuraa ja hälinää ympärilleen?

Lisäksi olen aina tykännyt sateesta muutenkin. Sateen ropina peltikatolla, sadepisarat naamalla, pisaroiden täplittämät lätäköt. "I'm singing in the rain..."

Vierailija
32/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella on hauska ulkoilla kun on kunnon sadevarusteet.

Vierailija
33/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin sadetta mutta ei täällä ennusteen mukaan pahemmin sada tänään. Olen tuvassa joka tapauksessa.  Tein eilen niin raskaan työpäivän. Kipuja parannettavaa viikonloppu jaksaakseen taas viikon. Vielä jaksettava muutama vuosi. Sitten eläkkeelle lomps.

Vierailija
34/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka nauttii yksinolosta niin paljon että satunnaiset kanssaulkoilijatkin häiritsevät?

Osuit asian ytimeen. Jos joku tarvitsee "tuollaisen naisen" eli kaltaiseni, hän todellakin saisi naisen, joka nauttii yksinolosta ja jolle vapaus on elämän arvo nro 1.

Vierailija
35/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta loppuu kaljat niin varmaan pitää hakea lisää. Tietysti lähipubissa voisi käydä aamupäivällä pitämässä sadetta pari tuntia, viikonlopun pitkäveto ja veikkaus samalla.

Kuulostat eläkeläiseltä 👴

Ainakin tämä eläkeläinen lähtee pyöräilemään, kuten joka päivä, ja käy samalla ostamassa tuliaiset kun illalla mennään kylään.

Sade ei estä - on hyvät varusteet, mutta pitää katsoa, ettei ukkosta ja salamoi samaan aikaan.

Vierailija
36/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin viileydestä!

Mistä viileydestä? Täällä päin on hellelukemat, oikein trooppinen keli.

Mutta mun pitäisi tehdä sama ja siivota muutenkin. Nyt vielä loikoilen koiran kanssa sängyssä. Ehkä juon kahvin tässä ja sitten mennään pikku lenkille, kun koira heräilee.

Voi ihana, nukkuuko sun koira aamuisin pidempään kuin sinä? 

Vierailija
37/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneretki erääseen Helsingin saareen, ei paras sää...

Vierailija
38/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaisethan on just parhaita. Itsekin nautin yksinolosta.

Vierailija
39/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole suunnitellut lähteä puolen päivän jälkeen täältä rantahuvilaltani ranta-asuntooni kaupunkiin ja katselen sitten siellä ikkunasta, kuinka huvittelukansa kirmailee sateesta nauttien rantabulevardilla!

Vierailija
40/75 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnaiset eivät häiritse, mutta pyöräilen mieluusti niin aikaisin, ettei ole suurta vaaraa sähköpotkulaudoista, jotka päiväsaikaan ja iltaisin ovat todellinen uhka muulle jalkakäytävä- ja pyörätieliikenteelle.