Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta Ullanlinnan psykiatrin kuvista näkee

Vierailija
30.08.2024 |

Mitä mielenterveyslääkkeet tekee ihmiselle. Silmälasipäisessä kuvassa on normaalin näköinen, vankilakuvassa on hyvin turvonneet ja pöhöttyneet kasvot.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan näitä kajahtaneita psykiatreja oikeasti jäisi kiinni, jos alettaisiin kunnolla seuloa.

Ihan hemmetisti, mutta ovat niin suojatyöpaikoissa ettei tule tapahtumaan. Psykiatreista on vielä niin suuri pulakin.

Vierailija
22/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi tämän miehen asiat uutisoidaan viimeisen päälle ja räävitään mediassa? Hänellä on lapsia ja läheisiä, onko hän ihan lainsuojaton. Muiden kohdalla, peitellään turpa ja jokainen viiksikarva, nyrkkejäkään ei näytetä saati sitten että nimin kerrottaisiin. Saavat esiintyä jätesäkki päässä.

Höpö höpö. Jutuissa perustellaan syy.

Pitäiskö mielestäsi taputtaa päähän ja kutsua persujen kuntavaaliehdokkaaksi? Teillä on ennenkin ollut murhaaja ehdolla. Itse pyysitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ap, olet oikeassa.

Kivan ja rauhallisen näköinen mies kuvassa, joka on otettu, hänen normaali elämässä, vielä töissä ollessa.

Vankilassa jo kaksi olleena, kuvassa ei samaksi mieheki uskoisi.

Muistaako kukaan Jammu Siltavuorta. No, aina voi googlettaa. Joku oli sitä mieltä, että siinäpä herttainen vanhus, mahtaakohan olla ihan tottakaan kaikki se, mitä väitettiin tehneen. Kun kasvokuvaa osasi katsoa tietyllä tavalla tietyin taustatiedoin, oli herttainen vanhus hyvin kaukana siitä käsitteestä, jonka Siltavuoreen pystyi kytkemään.

Vierailija
24/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ton murhaajan nimelle Roope Bob.

Vierailija
25/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatiaan ei ole lääkettä. Mutta psykopaattikin voi masentua ja se on tappava tauti. On hyvä pitää tyyppi pitkään hengissä muille samanlaisille varoittavaksi esimerkiksi. 

Tosin, jos ja kun on todettu syyntakeiseksi, joutuu istumaan normaalin tuomion ja vankiveljet sitten kurittaa.

Vierailija
26/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköshokilla juostaan junan alle. Nämä on kidutus keinoja. Sähkö lamauttimet on kidutusta. 

Vierailija
27/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva löytyy Ilta-Sanomien etusivulta. Kun klikkaa varsinaiseen uutiseen, siellä ei ole enää samaa kuvaa. Yritin jakaa kuvan tähän mutta ei onnistu.

Vierailija
28/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on sairaaloissakin tainnutettu ja syötetty lääkkeillä liikuntakyvyttömiksi. 

Vierailija
29/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset normi masennukset elämässä ei aiheuta mitään murhaamista. 

Vierailija
30/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan näitä kajahtaneita psykiatreja oikeasti jäisi kiinni, jos alettaisiin kunnolla seuloa.

Eikö se ole ihan tunnettu juttu, että tuolle alalle lähdetään oman pään pettäessä. Siksi ihmettelin, että tällä tekijällä ei ole lainkaan lainsuojaa, hänellä on lapsia ja läheisiä. Näin olen ymmärtänyt, enkä ole persuperkele.

Vierailija
31/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on sairaaloissakin tainnutettu ja syötetty lääkkeillä liikuntakyvyttömiksi. 

Niin on. Kuola valuu suupielestä ja silmät just ja just liikkuu. 

Vierailija
32/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoo se lääkärikin. Kunnon satsi jotain Mirtazapiinia tai Olanzapiinia niin ei mene montaa viikkoa, että naama jo pöhöttää. Ihan järkyttäviä nuo lääkkeet.

Lihoaa syömällä. Mirtazapiini lisää ruokahalua kyllä joo, mutta ihminen se on itse se joka kuitenkin sen haarukan sinne suuhunsa laittaa. Itse olen syönyt kyseistä lääkettä toista vuotta ja eipä se mun treeneihin ole vaikuttanut, tai ruokavaliota muuttanut. Kun tässä fitness-vaikuttajana syö ja liikkuu kuten itse opettaa, niin ei niitä turvotuksia tule tai paino nouse. Turvotusta voi jotkut lääkkeet aiheuttaa, kuten kortisoni. Mutta mikään lääke ei lisää läskiä vyötärölle. Ruokahaluun voi lääke vaikuttaa, mutta ruokahalu on nimensä mukaisesti "halu". Kyllä mä usein haluan suklaatakin, mutta en kuitenkaan sitä syö. Tahdonvoimasta nämä jutut on kiinni, vaikka tabu se on sanoa ääneen.

Vierailija
33/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi tämän miehen asiat uutisoidaan viimeisen päälle ja räävitään mediassa? Hänellä on lapsia ja läheisiä, onko hän ihan lainsuojaton. Muiden kohdalla, peitellään turpa ja jokainen viiksikarva, nyrkkejäkään ei näytetä saati sitten että nimin kerrottaisiin. Saavat esiintyä jätesäkki päässä.

Niin. Miksi siitä vuosaarelaisesta vauvansa tappaneesta kuranaamasta ei näytetä naamakuvaa missään. Oikeuskin ehti sen jo vapauttaa hetkeksi, ettei vaan kato syyllisty r ässsismiiin.

Vierailija
34/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jutuissa perustellaan syy.

Pitäiskö mielestäsi taputtaa päähän ja kutsua persujen kuntavaaliehdokkaaksi? Teillä on ennenkin ollut murhaaja ehdolla. Itse pyysitte.

Vuosaarelainen vauvansa tappanut olisi takuulla vihreiden ehdokas. Se on sinusta toki ihan ok.

Vierailija
35/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila kuvassa   näkyy  miten  ukkoon  on dumpattu   rauhoittavia  oikein  hevosen annos,  päivittäin.

Naama niin turvoksissa  kuin sumopainijalla.

Vierailija
36/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihoo se lääkärikin. Kunnon satsi jotain Mirtazapiinia tai Olanzapiinia niin ei mene montaa viikkoa, että naama jo pöhöttää. Ihan järkyttäviä nuo lääkkeet.

Lihoaa syömällä. Mirtazapiini lisää ruokahalua kyllä joo, mutta ihminen se on itse se joka kuitenkin sen haarukan sinne suuhunsa laittaa. Itse olen syönyt kyseistä lääkettä toista vuotta ja eipä se mun treeneihin ole vaikuttanut, tai ruokavaliota muuttanut. Kun tässä fitness-vaikuttajana syö ja liikkuu kuten itse opettaa, niin ei niitä turvotuksia tule tai paino nouse. Turvotusta voi jotkut lääkkeet aiheuttaa, kuten kortisoni. Mutta mikään lääke ei lisää läskiä vyötärölle. Ruokahaluun voi lääke vaikuttaa, mutta ruokahalu on nimensä mukaisesti "halu". Kyllä mä usein haluan suklaatakin, mutta en kuitenkaan sitä syö. Tahdonvoimasta nämä jutut on kiinni, vaikka tabu se on sanoa ääneen.

Kyllä esim antipsykootit muuttaa myös rasva-aineenvaihduntaa. Älä "fitness-vaikuttaja" puhu asioista joista et mitään tiedä. 

Vierailija
37/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko Roope ' vaimoksi' vankilassa ?

Vierailija
38/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastupa fitneksesi kanssa vakavaan masennukseen ja unettomuuteen. Syö pari kk Mirtazapiinia ja tule sitten uusine ajatuksinesi palstalle. Miten selität sen, että pitkälle edennyttä muistisairautta sairastava äitini turposi kuukaudessa - parissa varmaan 10 kg sen jälkeen, kun alkoi syödä mielialalääkettä iltaiseen levottomuuteen? Ihminen, jolle laitetaan ruoka valmiiksi lautaselle ja autetaan syömisessä? Itse ei osaa edes mennä jääkaapille. Lääkkeen purkamisen jälkeen paino on lähtenyt laskuun.

Vierailija
39/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tuomittu, niin saa naaman julkaista. Epäillyistä ei välttämättä saa. Ihan sama tilanne oli niillä wt höyrymoppipariskunnalla.

Se höyrymoppipariskunta ansaitsisi saada kuuman höyrymopin naamalleen ja moneen muuhunkin ruumiinosaan.

Vierailija
40/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankila kuvassa   näkyy  miten  ukkoon  on dumpattu   rauhoittavia  oikein  hevosen annos,  päivittäin.

Naama niin turvoksissa  kuin sumopainijalla.

Massakausi vaan menossa, niin kuin tyypillisellä av-mammalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi