Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta Ullanlinnan psykiatrin kuvista näkee

Vierailija
30.08.2024 |

Mitä mielenterveyslääkkeet tekee ihmiselle. Silmälasipäisessä kuvassa on normaalin näköinen, vankilakuvassa on hyvin turvonneet ja pöhöttyneet kasvot.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nouse Roopella käsi tuskin syömään  ruokaansa..... Siis pysyykö edes  lusikka kädessä...

Näyttää   olevan  niin lääkkeissä.

Vierailija
42/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vielä vähentynyt liikunta linnassa ja varmaankin herkuttelu ajan kuluksi niin lopputulos on tuo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankila kuvassa   näkyy  miten  ukkoon  on dumpattu   rauhoittavia  oikein  hevosen annos,  päivittäin.

Naama niin turvoksissa  kuin sumopainijalla.

Tuskin on. Eipä linnassa juuri kukaan saa rauhottavia, vaan päinvastoin respat otetaan pois niiltäkin kenellä ne oli ennestään.

Vierailija
44/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, miten vanha se aiempi kuva edes on. 

Ei toki, mutta kyllä siinä 40-45-vuotiaan näköinen mies on.

Vierailija
45/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihoo se lääkärikin. Kunnon satsi jotain Mirtazapiinia tai Olanzapiinia niin ei mene montaa viikkoa, että naama jo pöhöttää. Ihan järkyttäviä nuo lääkkeet.

Lihoaa syömällä. Mirtazapiini lisää ruokahalua kyllä joo, mutta ihminen se on itse se joka kuitenkin sen haarukan sinne suuhunsa laittaa. Itse olen syönyt kyseistä lääkettä toista vuotta ja eipä se mun treeneihin ole vaikuttanut, tai ruokavaliota muuttanut. Kun tässä fitness-vaikuttajana syö ja liikkuu kuten itse opettaa, niin ei niitä turvotuksia tule tai paino nouse. Turvotusta voi jotkut lääkkeet aiheuttaa, kuten kortisoni. Mutta mikään lääke ei lisää läskiä vyötärölle. Ruokahaluun voi lääke vaikuttaa, mutta ruokahalu on nimensä mukaisesti "halu". Kyllä mä usein haluan suklaatakin, mutta en kuitenkaan sitä syö. Tahdonvoimasta nämä jutut on kiinni, va

Nämä on näitä itse oppineita personal trainereita. Jonkun kolmen päivän kirjekurssin jälkeen on olevinaan pätevä kertomaan, miten antipsykootit vaikuttaa. Huhhuh.

Vierailija
46/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa tietää millainen luonne on kaksossiskolla. Näillä on varmaankin ollut hyvin samanlainen lapsuus, samanlainen perimä ym. Eläneet luultavasti koko varhaislapsuutensa rinnakkain samanlaisissa oloissa. 

Vierailija
47/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi tämän miehen asiat uutisoidaan viimeisen päälle ja räävitään mediassa? Hänellä on lapsia ja läheisiä, onko hän ihan lainsuojaton. Muiden kohdalla, peitellään turpa ja jokainen viiksikarva, nyrkkejäkään ei näytetä saati sitten että nimin kerrottaisiin. Saavat esiintyä jätesäkki päässä.

Niin. Miksi siitä vuosaarelaisesta vauvansa tappaneesta kuranaamasta ei näytetä naamakuvaa missään. Oikeuskin ehti sen jo vapauttaa hetkeksi, ettei vaan kato syyllisty r ässsismiiin.

Tätä juuri tarkoitan, me suomalaiset koemme joka saralla jo ra  sismia. Muut elävät kuin siat vatukossa. Ja turha kääntää perkelepersuksi, enkä puolustele miehen hirveää tekoa.

Vierailija
48/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihoo se lääkärikin. Kunnon satsi jotain Mirtazapiinia tai Olanzapiinia niin ei mene montaa viikkoa, että naama jo pöhöttää. Ihan järkyttäviä nuo lääkkeet.

Lihoaa syömällä. Mirtazapiini lisää ruokahalua kyllä joo, mutta ihminen se on itse se joka kuitenkin sen haarukan sinne suuhunsa laittaa. Itse olen syönyt kyseistä lääkettä toista vuotta ja eipä se mun treeneihin ole vaikuttanut, tai ruokavaliota muuttanut. Kun tässä fitness-vaikuttajana syö ja liikkuu kuten itse opettaa, niin ei niitä turvotuksia tule tai paino nouse. Turvotusta voi jotkut lääkkeet aiheuttaa, kuten kortisoni. Mutta mikään lääke ei lisää läskiä vyötärölle. Ruokahaluun voi lääke vaikuttaa, mutta ruokahalu on nimensä mukaisesti "halu". Kyllä mä usein haluan suklaatakin, mutta en kuitenkaan sitä syö. Tahdonvoimasta nämä jutut on kiinni, vaikka tabu se on sanoa ääneen.

Ongelma on että tuota lääkettä syödessään ei osaa erottaa milloin energiantarve on oikea ja milloin lääkkeen aiheuttamaa harhaa. Se nälän tunne on ihan samanlainen ja vaatii aikamoista ponnistelua ja huomion keskittämistä syödä oikein. Söin puolikkaan tabletin iltaisin ja lihoin 10 kiloa puolessa vuodessa :D 

Vierailija
49/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan näitä kajahtaneita psykiatreja oikeasti jäisi kiinni, jos alettaisiin kunnolla seuloa.

Psykopaatit kannattaisi seuloa pois jo opintoihin pyrittäessä. Ei liene kenellekään yllätys, että niitä löytyy eniten juuri psykiatriaan erikoistuvien puolelta. 

Vierailija
50/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyisin unettomuuteen määrättävät lääkkeet on sellaisia että lihomista ei voi estää.

Vierailija
51/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinpa tietää millainen luonne on kaksossiskolla. Näillä on varmaankin ollut hyvin samanlainen lapsuus, samanlainen perimä ym. Eläneet luultavasti koko varhaislapsuutensa rinnakkain samanlaisissa oloissa. 

Ei välttämättä. Tiedän useita perheitä, missä poikiin ja tyttöihin suhtaudutaan täysin eri tavoin.

Vierailija
52/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, miten vanha se aiempi kuva edes on. 

Ei toki, mutta kyllä siinä 40-45-vuotiaan näköinen mies on.

Lääkinnyt itseään tuhdisti, kun on tajunnut joutuvansa lusimaan.

Vierailija
53/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankila kuvassa   näkyy  miten  ukkoon  on dumpattu   rauhoittavia  oikein  hevosen annos,  päivittäin.

Naama niin turvoksissa  kuin sumopainijalla.

Tuskin on. Eipä linnassa juuri kukaan saa rauhottavia, vaan päinvastoin respat otetaan pois niiltäkin kenellä ne oli ennestään.

Saa kuitenkin vielä kovempia aineita, ei toki lääkäriltä.

Vierailija
54/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi tämän miehen asiat uutisoidaan viimeisen päälle ja räävitään mediassa? Hänellä on lapsia ja läheisiä, onko hän ihan lainsuojaton. Muiden kohdalla, peitellään turpa ja jokainen viiksikarva, nyrkkejäkään ei näytetä saati sitten että nimin kerrottaisiin. Saavat esiintyä jätesäkki päässä.

Totta. Maaa. Uuttajat pää kääreissä kuvissa aina eikä naamoja näy.

Vierailija
55/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Maaa. Uuttajat pää kääreissä kuvissa aina eikä naamoja näy.

Siksi koska rässsssismi.

Vierailija
56/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vielä vähentynyt liikunta linnassa ja varmaankin herkuttelu ajan kuluksi niin lopputulos on tuo

Eikä se tuohon lopu. Tarvii kohta tuplasellin. Ei mahdu.

Mut oppiipa olemaan.

Vierailija
57/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tiedettä tarvitaan jos kuvasta näkee ?

Kuvat vain vahvistavat sen, mitä sivuaineluettelossa listataan. Täydentävät hyvin toisiaan. 

Vierailija
58/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nähdään, että raha ei tuo onnea. Oli kämppä Ullanlinnassa, sadan tonnin auto, mökki Porvoon saaristossa ja isompi vene hakusessa. Oli lapsia ja vaimo, arvostettu koulutus ja työ.

Ja sitten kävi näin.

Vierailija
59/59 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähdään, että raha ei tuo onnea. Oli kämppä Ullanlinnassa, sadan tonnin auto, mökki Porvoon saaristossa ja isompi vene hakusessa. Oli lapsia ja vaimo, arvostettu koulutus ja työ.

Ja sitten kävi näin.

Bobin kiintolevy meni vaan jumiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän