Yle: Liberalisoitumisen takia naiset ovat alkaneet reissaamaan enemmän
Mikä tätä maata vaivaa. Nyt matkustamista hehkutetaan, aivan kuin se tekisi ihmisistä parempia. Todellisuudessa 2010 suomalaiset nuoret eivät eläneet missään pussinperällä, ilman ymmärrystä ulkomaailmasta. Käytännössä lisääntynyt matkailu on ainoastaan kulutusjuhlaa, jota harrastetaan kun on niin kivaa. Matkoilta saa myös hyvää materiaalia someen.
Alla lainaus artikkelista.
"Mitä enemmän kokemuksia erilaisista kulttuureista saa, sitä avarakatseisemmin maailmaan todennäköisesti suhtautuu. Erikoistutkija uskoo, että nuorten naisten liberalisoituminen voi osaltaan liittyä matkailun lisääntymiseen."
Miksi kaikki naisten tekemät asiat väännetään nykyään hienoksi. Miksi tässä yhteydessä ei otettu esiin ilmastoasioita ja tuotu esiin että miesten toiminta on selkesti vastuullisempaa.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on syy siihen jatkuvaan naisten valitukseen kuinka rahat ei riitä elämiseen... Itseä ainakin vituttaa muutama some ystävä joka reissaa useita kertoja vuodessa ja vähän väliä tulee viestejä että pitäisi sille rahaa lainata laskuihin ja elämiseen kun omat rahat tuhlattiin reissussa
Mulla jää joka vuosi noin 10k säästöön. Velaton omakotitalo, lakisektorin asiantuntija-ammatissa mistä laskutan 120e/h konsultoinnista. T: tuo paljon matkaava ex vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on syy siihen jatkuvaan naisten valitukseen kuinka rahat ei riitä elämiseen... Itseä ainakin vituttaa muutama some ystävä joka reissaa useita kertoja vuodessa ja vähän väliä tulee viestejä että pitäisi sille rahaa lainata laskuihin ja elämiseen kun omat rahat tuhlattiin reissussa .
Alla THL:n julkaisusta vastaajien määritys siitä, mikä on ihmisarvoista elämää: "Vastaajat näkivät, että osana ihmisarvoista elämää, jokaisella tulisi olla mahdollisuus Suomessa 2020-luvulla lomailla ulkomailla 12 päivää 12 kertaa vuodessa"
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146028/URN_ISBN_978-952-4…
Eihän näihin voi puuttua, koska naiset.....
Tänäänkin kolme miesvihalinkkiä iltalehden etusivulla
Mitä vittua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosikymmeniä kasvissyöjä, lajittelin viimeiseen asti enkä matkustellut. Siitäkin haukuttin kuin vierasta sikaa. Joten päätin jättää tenavat tekemättä, rahat jää itselleni ja nyt seuraavan vuoden ajalle on lennot Irlantiin 1,5 viikkoa, Norjaan 4 viikkoa ja Japaniin 3 viikkoa.
Itkekää sitä teidän lapsille tuhoutuvaa planeettaa keskenänne, minä yritin eikä se silloin kelvannut. Nyt en enää jaksa ja teen asiat niinkuin itselleni on paras.
Hyvin tiivistetty koko pointit. Haluat matkustaa ja matkustat aivan helvetisti ja sitten syyllistät muut tekemisistäsi ja maailman tuhoamisesta.
t. Ap
Itke vähän lisää köyhä poika, mä juon itkullesi skumpat oak barrelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on syy siihen jatkuvaan naisten valitukseen kuinka rahat ei riitä elämiseen... Itseä ainakin vituttaa muutama some ystävä joka reissaa useita kertoja vuodessa ja vähän väliä tulee viestejä että pitäisi sille rahaa lainata laskuihin ja elämiseen kun omat rahat tuhlattiin reissussa
Mulla jää joka vuosi noin 10k säästöön. Velaton omakotitalo, lakisektorin asiantuntija-ammatissa mistä laskutan 120e/h konsultoinnista. T: tuo paljon matkaava ex vegaani.
Veikkaus. Asiakkaan julkinen sektori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina liikkuneet. Sillä se metallin työstämisen taitokin levisi maailmalla. Miehet on perinteisesti pysyneet paikoillaan ja naisia on vaihdettu tai kulkeneet kylien, heimojen ja yhteisöjen välillä.
Sellainen historiantulkinta tällä kertaa
Voihan tuossa olla se perä, että naiset ovat aina joutuneet kulkemaan sinne minne miehet/valloittajat/parittajat/raissskaajat/orjakauppiaat/naimakaupat ovat heitä kuljettaneet, ja toisaalta se oman itsen hahmottaminen suoran seksuaalisen kaupankäynnin kautta on varmasti muokannut naissukupuolta masokistisemmaksi, heittäytyvämmäksi, sopeutuvammaksi ja jännityksenhakuisemmaksi evoluution myötä. Samasta syystä kukaties noita ei keskimäärin yhtä paljoa haittaa, että mm. oma kotimaa vallataan vieraiden tulijoiden toimesta tai että se oma naiseus koetaan nimenomaan Onlyfans-tyylisen huomionhakemisen sekä kaupankäynnin kautta.
Eikös juuri ollut tuo Hesarin tiedejuttu, missä ryhmä kertoo todistaneensa, ettei tuo naisten liberalisoituminen/miesten konservatisoituminen pidä paikkaansa. Huomaa, että ainakaan Ylen nurkkakuntaiset toimittajat eivät seuraa aikaansa ja tieteen kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosikymmeniä kasvissyöjä, lajittelin viimeiseen asti enkä matkustellut. Siitäkin haukuttin kuin vierasta sikaa. Joten päätin jättää tenavat tekemättä, rahat jää itselleni ja nyt seuraavan vuoden ajalle on lennot Irlantiin 1,5 viikkoa, Norjaan 4 viikkoa ja Japaniin 3 viikkoa.
Itkekää sitä teidän lapsille tuhoutuvaa planeettaa keskenänne, minä yritin eikä se silloin kelvannut. Nyt en enää jaksa ja teen asiat niinkuin itselleni on paras.
Miehenä olisit egoistinen SIKA🐷 Naisena olet ulkopuolisen maailman sortama uhri, joka voimaantuu matkustamalla
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina liikkuneet. Sillä se metallin työstämisen taitokin levisi maailmalla. Miehet on perinteisesti pysyneet paikoillaan ja naisia on vaihdettu tai kulkeneet kylien, heimojen ja yhteisöjen välillä.
Vitsilinjalla edelleen mennään.
Vierailija kirjoitti:
Korvassa tinnittää, mikä on?
On siis nyt jonkin aikaa tinnittänyt korvassa. Ei ole mukavaa.
Tinnitus on latinaa. Ei siitä voi vääntää suomeen verbiä tinnittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus. Asiakkaan julkinen sektori
Kyllä. Kilpailutetut työt niin leipä aina turvattu 3v kerrallaan. Ja kun ikää on yli 50v itsellä, niin ihan mukavasti voi tehdä 3 pv työviikkoa, tässä kiire mihinkään enää. Lomia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös juuri ollut tuo Hesarin tiedejuttu, missä ryhmä kertoo todistaneensa, ettei tuo naisten liberalisoituminen/miesten konservatisoituminen pidä paikkaansa. Huomaa, että ainakaan Ylen nurkkakuntaiset toimittajat eivät seuraa aikaansa ja tieteen kehitystä.
Tuo väittämä tuli Helsingin Yliopiston edustajalta. Väittivät että tuota ei ole tieteellisesti tutkittu. Eli siihen nyt ei kannata suhtautua kovinkaan vakavasti. Tuo porukka voi keskittyä Afrikan tähden merkityksien kartoittamiseen.
Kokeilkaa naiset päättää, ilmastoahdistusta mutta samalla kymmenen ulkomaanmatkaa lentäen?
Katsokaas ensin montako prosenttia maailman CO2-päästöistä tulee lomalennoista! Erittäin vähän.
Sen sijaan esim NATOn ilmavoimat on suuri saastuttaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisit egoistinen SIKA🐷 Naisena olet ulkopuolisen maailman sortama uhri, joka voimaantuu matkustamalla
Se on sitä naisten logiikkaa. Eivätkä edes tajua olevansa edelleen etuoikeutettuja tässäkin yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan rentoutumisesta tuossa on kyse. Japanilainen viiden tähden onsen, siellä kelpaa köllötellä pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama summa 200 e h.
T: Mainonnan ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä naisten logiikkaa. Eivätkä edes tajua olevansa edelleen etuoikeutettuja tässäkin yhteiskunnassa
Kyllä minå etuoikeuteni tunnistan, ja tunnistan myös milloin joku köyhä trollipoika yrittää leikkiä isompaa miestä kuin onkaan. Puspus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tiivistetty koko pointit. Haluat matkustaa ja matkustat aivan helvetisti ja sitten syyllistät muut tekemisistäsi ja maailman tuhoamisesta.
t. Ap
Itke vähän lisää köyhä poika, mä juon itkullesi skumpat oak barrelissa.
Miksi juot SKUMPPAA???
Tuskin maailmasta tulee tästä johtuen yhtään parempi paikka. Ei suomikaan ole Nasimasta paremmaksi muuttunut.