Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukkomiehillä on yksi yleinen toive - Seksiä myyvä Aallotar kertoo, mitä he eivät saa vaimoiltaan

Vierailija
29.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/73422eb5-e710-48e6-b177-fcda09de9766

Maksumuurin takana, mutta antakaas kun arvaan sisällön:

"Olin epävarma itsestäni ja minulla oli huonoja kokemuksia miehistä johtuen isätraumastani. En saanut kiinni opiskelu- tai työelämästä ja koin itseni epäonnistujaksi. Päätin kokeilla seksin myymistä, koska se kiehtoi minua ajatuksena. Huomasin, että saan helppoa rahaa nopeasti ja jäin koukkuun miehiltä saadusta hyväksynnästä. Maatessani ukkomiesten kanssa minua imarteli ajatus siitä, kuinka nämä miehet makaavat mieluummin minun kuin vaimojensa kanssa. Koin itseni halutuksi, seksikkääksi ja hyväksytyksi ensimmäistä kertaa elämässäni. Opin seksistä yhtä ja toista sellaista, mitä muut naiset eivät osaa tai suostu tekemään. Katsokaa minua nyt, kun minä olen näin estoton ja upea, kun tarjoan varatuille miehille jotain sellaista, mitä pihtaavat kotirouvat eivät tarjoa.".

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ite muka myisi varatuille naisille kullia, jos kysyntää olisi?

Vierailija
2/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ite muka myisi varatuille naisille kullia, jos kysyntää olisi?

No en. Seksi on minulle todella yksityinen ja intiimi asia, jonka toteuttaminen myös minua tyydyttävänä aktina vaatii syvää luottamusta ja tunnetason sitoutumista kumppaniin. 

Sitä paitsi käyn töissä ja tulen taloudellisesti toimeen sen verran hyvin, ettei ole rahankaan puolesta tarvetta myydä itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Vierailija
4/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehet ja seksiä ostavat ukkomiehet eivät ole ihan sama ryhmä.

Vierailija
5/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Vieras reikä nyt aina himottaa miestä ja vaihtelua se on jyystää välillä muodokasta, välillä hoikkaa ja joskus vaikka pullukkaakin.

Vierailija
6/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Vierailija
7/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koko ajan näitä juttuja lehdissä?

Vierailija
8/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja lapsellinen se vaan on.

Vierailija
9/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpiin? Dildoa perseeseen? Kultaisia suihkuja? Paskaa suuhunsa?

Vierailija
10/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se tarjoaa ? Älkää pitäkö mua enää jännityksessä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Vierailija
12/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan tyypillinen kuvio. Narsistinen mulqqu ja helppo salapano. 

Vierailija
13/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas varmaan kunnon suihinotto. Paljaalla ja loppuun asti ja nieltynä.

Tätä veikkaisin entisenä ammattilaisena.

Vierailija
14/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Niin ja siinä tekevät virheen. Naisetkin haluavat vaihtelua ja vaikka mitä. Eivät tietenkään kaikki mutta voi sitä antaa ensin suhteessa olevalle mahdollisuuden kokeilla. Aikuisten leikeillä voi kokeilla mutta jos siitä maksaa mieluummin niin en mä tuomitse. Mä en vaan itse innostu maksullisista.

Vierailija
15/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallotar 🥴

Vierailija
16/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan: anaalipanoa

Vierailija
17/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaas varmaan kunnon suihinotto. Paljaalla ja loppuun asti ja nieltynä.

Tätä veikkaisin entisenä ammattilaisena.

Saattaa olla. Onhan siitä vitsikin. Mattoja voi hakata ja nyrkkeilijät hakkaa toisiaan mutta hyvää suikkaria ei hakkaa mikään. 

Vierailija
18/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Vierailija
19/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Älä saivartele. Ja tuo touhu ei vie sitä sisäistä tyhjyyttäsi pois, siinä käy päinvastoin

Vierailija
20/92 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se kovin nautinnollista, kun tiedät että mies tyydyttää sinuun vain ne likaisen puolen tarpeet ja ajattelee sinua alempana ihmisenä?