Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukkomiehillä on yksi yleinen toive - Seksiä myyvä Aallotar kertoo, mitä he eivät saa vaimoiltaan

Vierailija
29.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/73422eb5-e710-48e6-b177-fcda09de9766

Maksumuurin takana, mutta antakaas kun arvaan sisällön:

"Olin epävarma itsestäni ja minulla oli huonoja kokemuksia miehistä johtuen isätraumastani. En saanut kiinni opiskelu- tai työelämästä ja koin itseni epäonnistujaksi. Päätin kokeilla seksin myymistä, koska se kiehtoi minua ajatuksena. Huomasin, että saan helppoa rahaa nopeasti ja jäin koukkuun miehiltä saadusta hyväksynnästä. Maatessani ukkomiesten kanssa minua imarteli ajatus siitä, kuinka nämä miehet makaavat mieluummin minun kuin vaimojensa kanssa. Koin itseni halutuksi, seksikkääksi ja hyväksytyksi ensimmäistä kertaa elämässäni. Opin seksistä yhtä ja toista sellaista, mitä muut naiset eivät osaa tai suostu tekemään. Katsokaa minua nyt, kun minä olen näin estoton ja upea, kun tarjoan varatuille miehille jotain sellaista, mitä pihtaavat kotirouvat eivät tarjoa.".

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Niin ja siinä tekevät virheen. Naisetkin haluavat vaihtelua ja vaikka mitä. Eivät tietenkään kaikki mutta voi sitä antaa ensin suhteessa olevalle mahdollisuuden kokeilla. Aikuisten leikeillä voi kokeilla mutta jos siitä maksaa mieluummin niin en mä tuomitse. Mä en vaan itse innostu maksullisista.

Harvempi nainen innostaan kokeilla jotain ronskimpaa kehtaa parisuhteessaan kertoa. Valitettavan moni mieluummin kokeilee niitä pettämällä kuin kertoo omalle miehelle haluistaan.

Vierailija
82/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut maksullista. Ukkomiehenä haluaisin kokea nautinnollisen ja loppuun asti viedyn suihinoton missä nainen näyttelisi nauttivansa siitä niin hyvin, että voisin uskoa, hänen oikeastikin nauttivan kun laukean suuhun ja hän saisi niellä kaiken.

Miksi se olisi naiselle nautinnollista? Millä tavalla ajattelet naisen nauttivan siitä? Henkisesti?

Prostituoitu joka näyttää aidot inhon tunteensa kun antaa piparia, suuta tms. ei saisi paljonkaan asiakkaita. Ukkomiehelle se illuusio, missä nainen maksua vastaan esittää uskottavasti nauttivansa siitä, on se juttu.

Jotkut osaa esittää jopa niin hyvin, että sitä alkaa epäilemään, että esittääkö ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen seksi on masturbaation alalaji, jossa mielikuvat on korvattu maksetulla avustajalla. Surkeaa jos sieltä haetaan lämpöä, hyväksyntää tms. Ihmissuhteen kanssa sillä on yhtä vähän tekemistä kuin parkkipirkon kanssa kohdatessa. Mikäli tämän ammatinvalinnan on tehnyt omaehtoisesti ( ja olisi ollut mahdollisuus valita elannon hankkiminen muuten, Suomessa käytännössä näin aina ) niin eettiset kysymykset aika pitkälle käsitelty. Aika lailla mies "kaivaa verta nenästään" henkisesti jos ajattelee olevansa muuta kuin poka pokien joukossa. Toki vakkarisuhde voi olla lämmin ja molemmille fyysisesti nautintoakin antava.

Vierailija
84/92 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja mä olen ylipainoinen. Tiedä sitten miksi mies on pitänyt yllä suhdetta mun kanssa yli vuoden. Jännitys? Nuorempi nainen?

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Nautinto taitaa olla sama kuin varkaalla, joka varastaa salaa toisen omaa. Salaa, selän takana

Kyllä on surullista, että vielä tänä päivänäkin jotkut suuttuu jos nainen nauttii seksistä. Sama paska mun niskaan nimittäin tulisi jos kertoisin olevani seksisuhteessa sinkkumiehen kanssa. Kun eihän seksiä saisi olla kuin parisuhteessa.

Tämä on kyllä aivan totaalisen paksua paskaa. Seksistä saa nauttia ja seksistä nauttiva nainen on ihana asia. Mutta tietoisesti varatun kanssa paneva nyt vaan on vastenmielinen tapaus. Aivan turhaan lässytät miten nautit ja vaimo on pihtari ja plaaplaaplaa, tyhjää selittelyä. Miksei voisi etsiä itselleen sitä sinkkumiestä, niitä kyllä riittäisi? 

Vierailija
85/92 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies fantasioi ns. alemman tason naisista sen takia, että saavat "panna heitä likaisesti". Omaa puolisoa ei haluta alistaa tai edes ajatella alentavasti, joten tämä on helpompi kohdistaa vieraaseen naiseen.

Kyllä ainakin meillä voi, koska hän pitää siitä että kiinitän hänet sänkyyn, tuoliin tai pöytään ja pidän "seksilelunani". Lisäksi on ihan kosteana jo siitä kun pyydän hänet pukeutumaan seksihepeneisiin. Harmittaa kun toissapivänä ei ehditty ennen työmatkalle lähtöä leikkiä "sidon sinut otan sinut" leikkejä, kun aamulla heti herättyyään toivoi tuota, kun oli kuulemma ollut vähän tuhmana. Pitää piiskata hänestä totuus tuosta tuhmailusta heti kun kotiudun.

Vierailija
86/92 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään itsekunnioitusta :/ Älä tyydy kenenkään patjaksi, koita hoitaa  päätäsi kuntoon. 

Miksi nainen on aina patja? Minkälaista teidän joidenkin seksi oikein on jos nainen vain antaa? Kyllä mäkin saan seksissä tuon miehen kanssa mitä haluan. Siinä saa ja antaa molemmat. En suostuisi seksiin vain miehen iloksi vaan kyllä myös mun pitää saada nautinto. 

Nautinto taitaa olla sama kuin varkaalla, j

Miksi en saisi sanoa, että nautin seksistä tuon miehen kanssa? Kun asia kerran on näin. Ei se edelleenkään ole teidän päätettävissä. Missään en ole kirjoittanut miehen puolison olevan pihtari. 

Vierailija
87/92 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaksi, jotka täällä jänkkäätte: sopikaa treffit ja menkää panemaan keskenänne tai vaikka piiskaamaan toisianne (josta siis tässä jutussakin oli kysymys), niin ette häiriköi täällä viattomia seksipalstalaisia.

Vierailija
88/92 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siis seksitaidot tulee ja menee, jos paino vaihtelee? Viime vuonna olin hyvä sängyssä, koska olin pulska. Tänä vuonna olen huono, koska paino putosi normilukemiin. Nyt olen pelkästään kaunis. Okei...

Vierailija
89/92 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän voisi minua painella sträpällä bebaan

-Makke

Vierailija
90/92 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut maksullista. Ukkomiehenä haluaisin kokea nautinnollisen ja loppuun asti viedyn suihinoton missä nainen näyttelisi nauttivansa siitä niin hyvin, että voisin uskoa, hänen oikeastikin nauttivan kun laukean suuhun ja hän saisi niellä kaiken.

Miksi se olisi naiselle nautinnollista? Millä tavalla ajattelet naisen nauttivan siitä? Henkisesti?

Prostituoitu joka näyttää aidot inhon tunteensa kun antaa piparia, suuta tms. ei saisi paljonkaan asiakkaita. Ukkomiehelle se illuusio, missä nainen maksua vastaan esittää uskottavasti nauttivansa siitä, on se juttu.

Jotkut osaa esittää jopa niin hyvin, että sitä alkaa epäilemään, että esittääkö ollenkaan.

Joo ja mun kaa ovat muutamat maksulliset sit halunneet viettää aikaa muutenkin, käyty syömässä/drnksuilla ja paneskeltu ihan muuten vaan, saaneet O kun oon vaan niin hyvä ja ihana. <3 

Vierailija
91/92 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha ukkomiehiltä sit vasta odotetaan oscar-tason näyttelijänlahjoja noissa avioliitoissa "kaikki oikein hyvin rakas rakas ei haittaa vaikka sun päätä taas särkee hieron jalkoja ja varaan sen dubain matkan heti sen jälkeen,,,) :DDD

Vierailija
92/92 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin siis seksitaidot tulee ja menee, jos paino vaihtelee? Viime vuonna olin hyvä sängyssä, koska olin pulska. Tänä vuonna olen huono, koska paino putosi normilukemiin. Nyt olen pelkästään kaunis. Okei...

Ei kai kukaan ole väittänyt että ne menisi, mutta ne kehitetään, siis jo se tahto miellyttää miestä mitä moni nainen tällä palstalla suorastaan vihaa, tulee siitä että on vähemmän viehättävä, ja haluaa kompensoida. Samasta syystä moni nainen ei paljon viitsi paneutua miesten suosimiin erikoisuuksiin ennen kuin ikä painaa jo, eli viehätys mennyt. Olemme mahdollisuutemme, sanoi joku kuuluisa joskus.